Bugün Aracınızda Ne Değişiklik Yaptınız?

Mentalfeed

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
560
Beğeniler
1,161
Yaş
26
Konum
Kiziltepe
Orijinal 2 . el Cruze jantları alındı..( iç dış temizliği) . Sıfır nokian lastikler takıldı..kaliper boyama ve fren hidroliği değişti..
Göbekleri takdığında şahane olucak güle güle kullan:dangeer:;)

Çok konusunu gördük bunun, satma bunu forumun dolmuşu olsun ;)

Macun çatlaklarının sebebi kalın macun diye biliyorum, geçenlerde bahsetmiştin çatlaklar oluşuyor diye. Boyanacağı zamanlarda ki işçiliği beğenmiştin, polisaj hariç.

Neden böylesi durumlar oluşuyor acaba.

Aynı dert benimde başımda var sebebini çözemiyorum. Zira 1mm gelmeyecek bir alanda dolgu yapıldığında çatlamalar oluşuyor.
Hani mühendisler iyi bilecektir, bina otururken kronik olarak yapının içinde dışında duvar çatlamaları oluşuyor oralara alçı çekmeden file falan yapılıyor bir nebze durum kurtuluyor, bunlarda nasıl kurtulunulur acaba. Çektirme ne kadar iyi usta yaparsa yapsın illaki işin içine macun giriyor. Çıkamadım işin içinden

Senin postunda tüm foruma sormuş gibi oldu
Polisajı sabırsızlıkla bekliyoruz:cool:

Bugün aracımın jantlarini divortex Red Storm ile patlıcan moru şenliğine çevirdim;)
Ekli dosyayı görüntüle 9372
Mosmor akmış iç kısımlardan, etkileşim süresi, temizlik etkisi, kokusu tercihi etkiliyor tabi, bir kaç resimli olsa şenlenirdik abi :D
Ellerine sağlık

İlk uygulama için bismillah diyip giriştik araca. İçi göründüğü üzere :of:

Ekli dosyayı görüntüle 9374 Ekli dosyayı görüntüle 9375 Ekli dosyayı görüntüle 9376 Ekli dosyayı görüntüle 9377 Ekli dosyayı görüntüle 9379 Ekli dosyayı görüntüle 9378 Ekli dosyayı görüntüle 9380 Ekli dosyayı görüntüle 9381
Koltuklara kosla halı şampuanı kullandım işini iyi yaptı.
Ekli dosyayı görüntüle 9382
Apc olarak 3d orange degreaser ve af verso kullandım iyice temizleyip spritz ile korumaya aldım.
Ekli dosyayı görüntüle 9388
Telefonun şarjı bittiği için final fotolarını pek fazla çekemedim malesef :of:
Ekli dosyayı görüntüle 9384 Ekli dosyayı görüntüle 9385 Ekli dosyayı görüntüle 9386
Güzel iş, dışını ne zaman yapıyorsun ;)
Koltuk rayları ve vites mafsalına temizlikten sonra hem koruyucu hem yağlayıcı birşey uyguladın mı?
Ellerine sağlık
 

SemihT

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 Ara 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
35
Yaş
21
Göbekleri takdığında şahane olucak güle güle kullan:dangeer:;)



Çok konusunu gördük bunun, satma bunu forumun dolmuşu olsun ;)

Macun çatlaklarının sebebi kalın macun diye biliyorum, geçenlerde bahsetmiştin çatlaklar oluşuyor diye. Boyanacağı zamanlarda ki işçiliği beğenmiştin, polisaj hariç.

Neden böylesi durumlar oluşuyor acaba.

Aynı dert benimde başımda var sebebini çözemiyorum. Zira 1mm gelmeyecek bir alanda dolgu yapıldığında çatlamalar oluşuyor.
Hani mühendisler iyi bilecektir, bina otururken kronik olarak yapının içinde dışında duvar çatlamaları oluşuyor oralara alçı çekmeden file falan yapılıyor bir nebze durum kurtuluyor, bunlarda nasıl kurtulunulur acaba. Çektirme ne kadar iyi usta yaparsa yapsın illaki işin içine macun giriyor. Çıkamadım işin içinden

Senin postunda tüm foruma sormuş gibi oldu
Polisajı sabırsızlıkla bekliyoruz:cool:



Mosmor akmış iç kısımlardan, etkileşim süresi, temizlik etkisi, kokusu tercihi etkiliyor tabi, bir kaç resimli olsa şenlenirdik abi :D
Ellerine sağlık



Güzel iş, dışını ne zaman yapıyorsun ;)
Koltuk rayları ve vites mafsalına temizlikten sonra hem koruyucu hem yağlayıcı birşey uyguladın mı?
Ellerine sağlık
Dışı için daha eksiklerim var çeyizi tamamlıyım, orayada girişcez inşallah Dışı içinden daha berbat.Hem koruyucu hem yağlayıcı ürün ne kullanabilirim onuda ekliyim çeyize


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Mentalfeed

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
560
Beğeniler
1,161
Yaş
26
Konum
Kiziltepe
Dışı için daha eksiklerim var çeyizi tamamlıyım, orayada girişcez inşallah Dışı içinden daha berbat.Hem koruyucu hem yağlayıcı ürün ne kullanabilirim onuda ekliyim çeyize


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Mesela @onurçiko abimiz sürgülerde falan koruyucu olarak wax tercih ediyor, yanılmıyorsam zymölün bir modeliydi.:taraa:

Ben daha çok sprey ürünleri tercih ediyorum genelde. Ama bu seferde toz tutma derdi başlıyor, vites mafsalını böylesi sık sık temizliyorsanız yağlamak kesinlikle şart, parça sağlığı açısından.

Ama koltuk sürgülerini genelde az kullanırım yılda bir kere kaydırma özelliği kaybolmasın diye würth sanruf için olanı kullanırım nispeten az toz tutuyor gibi. Sıkışıklık, ses falan olursa direk çözüm sprey silikon.

Genelde temiz bakılmış sürgülerde, bu tarz problemler olmuyor ve yağlayıcıya gerek kalmıyor. Bakımı, temizliği rutin yapıldığında bu yağlama eksiklik değil yani.

Kullanırken direk püskürtmenktense köpük fırçasına, detay fırçasına fıslayıp uygulamak en kötü bezlerle halıyı, döşemeyi engelleyecek şekilde sarıp sonra spreylemek daha mantıklı oluyor.;)

Çeyiz tabiki bütçe, zaman meselesi virüse bulaştıysan gerisi gelir taksit taksit :paraa:
 

Emre Mert

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
151
Beğeniler
318
Yaş
20
Konum
İstanbul
Çok konusunu gördük bunun, satma bunu forumun dolmuşu olsun ;)

Macun çatlaklarının sebebi kalın macun diye biliyorum, geçenlerde bahsetmiştin çatlaklar oluşuyor diye. Boyanacağı zamanlarda ki işçiliği beğenmiştin, polisaj hariç.

Neden böylesi durumlar oluşuyor acaba.

Aynı dert benimde başımda var sebebini çözemiyorum. Zira 1mm gelmeyecek bir alanda dolgu yapıldığında çatlamalar oluşuyor.
Hani mühendisler iyi bilecektir, bina otururken kronik olarak yapının içinde dışında duvar çatlamaları oluşuyor oralara alçı çekmeden file falan yapılıyor bir nebze durum kurtuluyor, bunlarda nasıl kurtulunulur acaba. Çektirme ne kadar iyi usta yaparsa yapsın illaki işin içine macun giriyor. Çıkamadım işin içinden

Senin postunda tüm foruma sormuş gibi oldu
Polisajı sabırsızlıkla bekliyoruz:cool:
Satamıyoruz zaten :D Millet 22-23 bin lira teklif ediyor. O paraya satsak bu kondisyonda bir araba bulmamız mümkün değil.

Bizim kaportacı macunu seviyor biraz :) Bagaj kapağını da sert kapatınca çatlama kaçınılmaz oluyor. L300'lerin bagaj kapakları biraz zayıf. Hepsinde bu kısımlar çatlıyor malesef. Polisaja bugün başlayacaktım fakat kaportacının dükkanı çok yoğundu. Hava soğuk olduğu için de evin önünde yapmadım. Hafta sonu ufak ufak başlayacağım. Boyayı geçen sene zımpara ve polisajla çok yordum. Bu defa fazla baskı yapmadan Dyo pastayla yüzeysel geçip S40 ile finisaj yapacağım. Fırçayla yıkanmasa 2500 + S40 yeterli gelecekti aslında.
 
Son düzenleme:

Mentalfeed

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
560
Beğeniler
1,161
Yaş
26
Konum
Kiziltepe
Satamıyoruz zaten :D Millet 22-23 bin lira teklif ediyor. O paraya satsak bu kondisyonda bir araba bulmamız mümkün değil.

Bizim kaportacı macunu seviyor biraz :) Bagaj kapağını da sert kapatınca çatlama kaçınılmaz oluyor. L300'lerin bagaj kapakları biraz zayıf. Hepsinde bu kısımlar çatlıyor malesef. Polisaja bugün başlayacaktım fakat kaportacının dükkanı çok yoğundu. Hava soğuk olduğu için de evin önünde yapmadım. Hafta sonu ufak ufak başlayacağım. Boyayı geçen sene zımpara ve polisajla çok yordum. Bu defa fazla baskı yapmadan Dyo pastayla yüzeysel geçip S40 ile finisaj yapacağım. Fırçayla yıkanmasa 2500 + S40 yeterli gelecekti aslında.
Hadi kolay gelsin o zmn.
Macun severleri sevmiyoruz, sevemiyoruz ama macunsuzda olmuyor enteresan bir denklem:sarki:
 

thelordof

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
83
Beğeniler
29
Yaş
22
Konum
Ankara-Tokat
Teşekkür ederim hocam cümlemize kazasız belasız kullanmak nasip olsun,liqui molly yağ benim için motulden bir tık daha iyi oda şu açıdan sürekli yolda yağ sıcaklığı takip ediyorum soğuması daha hızlı motule göre ısınması biraz geç oluyor ,yoğun sıkıştırmalarda liqui ve motul diğer markalara göre daha iyi bi dayanım sağlıyor takip ettiğim koşullarda iki yağ hemen hemen aynı diyebiliriz fakat LM bana biraz daha sessiz geliyor daha akıcı sürüş hissiyatı veriyor gibi geliyor.
İki yağda orjinal olmak kaydıyla uzun vadede kullanıcıyı üzmez diye düşünüyorum bizim yağ hacmine daha uygun ambalajları da benim için geçerli sebep 4,6-4,7 gibi yağ alıyor motorlar ekstra 1 lt almak ile uğraşmamakta mantıklı geliyor.

Yorumlarım tamamen kişiseldir :)
Üstünden epey zaman geçmiş ama aracımda mobil1 esp yağı var. Liqui moly top tec 4200 5w30 düşünüyorum önerir misiniz? Bir de engine flush dedikleri illa yapılması gerekiyor mu? Motul ve liqui moly arasında favoriniz nedir?
 

bahtitopal

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
18
Beğeniler
39
Üstünden epey zaman geçmiş ama aracımda mobil1 esp yağı var. Liqui moly top tec 4200 5w30 düşünüyorum önerir misiniz? Bir de engine flush dedikleri illa yapılması gerekiyor mu? Motul ve liqui moly arasında favoriniz nedir?
Aracımı sıfır aldığımdan beri servise kendi yağımı liqui moly top tec 4200 5w30 götürüyorum ve bu yağı kullanıyorum.çok memnunum.engine flush illa gerekli bir ürün değil aracınız yeniyse bakımlarını hiç aksatmadıysanız gerek yok bence.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,307
Beğeniler
2,537
Yaş
30
Konum
Bilecik
Üstünden epey zaman geçmiş ama aracımda mobil1 esp yağı var. Liqui moly top tec 4200 5w30 düşünüyorum önerir misiniz? Bir de engine flush dedikleri illa yapılması gerekiyor mu? Motul ve liqui moly arasında favoriniz nedir?
Aracınızın km durumuna göre engine flush kullanımı gerekebilir. Araç dizelse ve düzenli bakımları yapılmış ise 60 - 70 bin kmden önce kullanılması gereksiz olur. Benzinli ise ve fincan sıkışması denilen, genelde tsi motorlarda yaşanan bir sorun yoksa daha yüksek kmde kullanılabilir.
Diğer bir senaryo ise farklı marka ve farklı viskoziteli bir yağa geçiyorsanız yine tercih edilebilir. Engine flush yerine yağınızı daha sık değiştirmenizi tavsiye ederim.
Engine flush ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu da, ürün kullanıldıktan sonra -her ne kadar üretici tavsiye etmese de- araca koyacağınız yağ ile motorun temizlenmesinden yanayım. Yani, engine flush koydunuz, araç 10 dk çalıştı ve boşalttınız. Liqui moly top tec 4200 5w30 yağ kullanacaksanız eğer bu yağdan aracın içine koyup (yağ çubuğunda bulunan minimum çizgisine kadar) 15-20 dk aracı çalıştırıyoruz. Sonrasında tekrar yağı boşaltıyoruz ve işlemi tamamlamak için Liqui moly top tec 4200 5w30 yağını ideal seviyede dolduruyoruz. Kısaca engine flushın motor içinden tamamen temizlenmesini sağlıyoruz.
Bu işlemi tavsiye edenler var gereksiz diyenler var. Ben bu yöntemi uyguluyorum. Sizin de bilginiz olması açısından paylaşmak istedim.
 

M U R A T

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 May 2018
Mesajlar
327
Beğeniler
436
Yaş
35
Konum
34
Aracınızın km durumuna göre engine flush kullanımı gerekebilir. Araç dizelse ve düzenli bakımları yapılmış ise 60 - 70 bin kmden önce kullanılması gereksiz olur. Benzinli ise ve fincan sıkışması denilen, genelde tsi motorlarda yaşanan bir sorun yoksa daha yüksek kmde kullanılabilir.
Diğer bir senaryo ise farklı marka ve farklı viskoziteli bir yağa geçiyorsanız yine tercih edilebilir. Engine flush yerine yağınızı daha sık değiştirmenizi tavsiye ederim.
Engine flush ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu da, ürün kullanıldıktan sonra -her ne kadar üretici tavsiye etmese de- araca koyacağınız yağ ile motorun temizlenmesinden yanayım. Yani, engine flush koydunuz, araç 10 dk çalıştı ve boşalttınız. Liqui moly top tec 4200 5w30 yağ kullanacaksanız eğer bu yağdan aracın içine koyup (yağ çubuğunda bulunan minimum çizgisine kadar) 15-20 dk aracı çalıştırıyoruz. Sonrasında tekrar yağı boşaltıyoruz ve işlemi tamamlamak için Liqui moly top tec 4200 5w30 yağını ideal seviyede dolduruyoruz. Kısaca engine flushın motor içinden tamamen temizlenmesini sağlıyoruz.
Bu işlemi tavsiye edenler var gereksiz diyenler var. Ben bu yöntemi uyguluyorum. Sizin de bilginiz olması açısından paylaşmak istedim.
bu konu ancak labaratuvar ortamında test edilebilir üreticide kullanılan yağlarda deterjan katkısı olduğu için tekrar durulamaya gerek görmemiş sanırım bende çok yüksek km yapılmamışsa ayrıca bir durulama yapmıyorum
 

thelordof

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
83
Beğeniler
29
Yaş
22
Konum
Ankara-Tokat
Aracımı sıfır aldığımdan beri servise kendi yağımı liqui moly top tec 4200 5w30 götürüyorum ve bu yağı kullanıyorum.çok memnunum.engine flush illa gerekli bir ürün değil aracınız yeniyse bakımlarını hiç aksatmadıysanız gerek yok bence.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araç 10 yaşında. 1.4tsi 122. Bakımları hep düzenli yapıldı. Yağ eksiltme vb. Sorunla çok şükür karşılaşmadık. Sadece şeyi merak ediyorum. Farklı yağa geçmenin bir zararı olur mu ? Hali hazırda mobil1 esp var. Liqui moly sanırsam epey üst segment güzel yağ
 

thelordof

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
83
Beğeniler
29
Yaş
22
Konum
Ankara-Tokat
Aracınızın km durumuna göre engine flush kullanımı gerekebilir. Araç dizelse ve düzenli bakımları yapılmış ise 60 - 70 bin kmden önce kullanılması gereksiz olur. Benzinli ise ve fincan sıkışması denilen, genelde tsi motorlarda yaşanan bir sorun yoksa daha yüksek kmde kullanılabilir.
Diğer bir senaryo ise farklı marka ve farklı viskoziteli bir yağa geçiyorsanız yine tercih edilebilir. Engine flush yerine yağınızı daha sık değiştirmenizi tavsiye ederim.
Engine flush ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu da, ürün kullanıldıktan sonra -her ne kadar üretici tavsiye etmese de- araca koyacağınız yağ ile motorun temizlenmesinden yanayım. Yani, engine flush koydunuz, araç 10 dk çalıştı ve boşalttınız. Liqui moly top tec 4200 5w30 yağ kullanacaksanız eğer bu yağdan aracın içine koyup (yağ çubuğunda bulunan minimum çizgisine kadar) 15-20 dk aracı çalıştırıyoruz. Sonrasında tekrar yağı boşaltıyoruz ve işlemi tamamlamak için Liqui moly top tec 4200 5w30 yağını ideal seviyede dolduruyoruz. Kısaca engine flushın motor içinden tamamen temizlenmesini sağlıyoruz.
Bu işlemi tavsiye edenler var gereksiz diyenler var. Ben bu yöntemi uyguluyorum. Sizin de bilginiz olması açısından paylaşmak istedim.
10 yaşında 105bin km de 1.4 tsi 122. Şu zamana kadar zamanında yapıldı. Sıkıntımız olmadı çok şükür motorda. Engine flash zorunlu değilse mobil1 esp yi boşaltıp liqui moly top tec 4200 5w30 aktarmak istiyorum filtreleri de yenileyip :)
 

bahtitopal

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
18
Beğeniler
39
Araç 10 yaşında. 1.4tsi 122. Bakımları hep düzenli yapıldı. Yağ eksiltme vb. Sorunla çok şükür karşılaşmadık. Sadece şeyi merak ediyorum. Farklı yağa geçmenin bir zararı olur mu ? Hali hazırda mobil1 esp var. Liqui moly sanırsam epey üst segment güzel yağ
Benim araçta da fabrikanın koyduğu yağ vardı ilk bakımda liqui moly götürdüm, serviste sordum bir sıkıntı olurmu diye hayır herhangi bir sıkıntı olmaz dediler eğer yağın spesifikasyonları araca uygunsa dediler.son 2 bakımdır bu şekilde kullanıyorum problem yok.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

can26

Profesyonel Detaycı
Sosyal Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
1,192
Beğeniler
2,356
Araç 10 yaşında. 1.4tsi 122. Bakımları hep düzenli yapıldı. Yağ eksiltme vb. Sorunla çok şükür karşılaşmadık. Sadece şeyi merak ediyorum. Farklı yağa geçmenin bir zararı olur mu ? Hali hazırda mobil1 esp var. Liqui moly sanırsam epey üst segment güzel yağ

Öncelikşe şunu belirteyim farklı yağa geçmiyorsunuz, sadece yağ markası değişiyor yani yağın viskozitesi, spesifikasyonları aynı şekilde olarak farklı bir marka kullanıyorsunuz. Engine flush gereksiz mi bence değil, özellikle bu tarz marka değişim işleminde bence sağlıklı bir durum.

Hangi yağ standartlarınızı karşılıyorsa kullanabilirsiniz öyle çok farkedilir bir durum olmuyor. Hemen hemen bilinen her markayı kullanıp takip etmeye çalıştım kendimce en stabil,en sağlıklı çalışan bana göre Liqui Moly , Motül diye başlayan bir sıralama. Tabi bunlar bilimsel izlemeler değil tamamen kendi kıyaslarım. Mobilden geçecekseniz Engin Flush tavsiye ediyorum bence kullanın çözücülüğü gayet güzel.

Daha öncelerinde çıkan yağı filtre üzerinden silmeye çalıştığımda silinmiyordu engine flushla bu işlemi yapınca kesinlikle çözücülüğüne güveniyorum yine filtreyi silmeye çalıştığımda çok kolay bir şekilde silinerek kendi çözücü özelliğini gösterdi diye düşünüyorum. Aynı durumu motor içinde de başarıyla gerçekleştirdiğini düşünüyorum. Yine tercih sizin yorumlar kendi yorumlarım.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,236
Beğeniler
2,230
Konum
-
Öncelikşe şunu belirteyim farklı yağa geçmiyorsunuz, sadece yağ markası değişiyor yani yağın viskozitesi, spesifikasyonları aynı şekilde olarak farklı bir marka kullanıyorsunuz. Engine flush gereksiz mi bence değil, özellikle bu tarz marka değişim işleminde bence sağlıklı bir durum.

Hangi yağ standartlarınızı karşılıyorsa kullanabilirsiniz öyle çok farkedilir bir durum olmuyor. Hemen hemen bilinen her markayı kullanıp takip etmeye çalıştım kendimce en stabil,en sağlıklı çalışan bana göre Liqui Moly , Motül diye başlayan bir sıralama. Tabi bunlar bilimsel izlemeler değil tamamen kendi kıyaslarım. Mobilden geçecekseniz Engin Flush tavsiye ediyorum bence kullanın çözücülüğü gayet güzel.

Daha öncelerinde çıkan yağı filtre üzerinden silmeye çalıştığımda silinmiyordu engine flushla bu işlemi yapınca kesinlikle çözücülüğüne güveniyorum yine filtreyi silmeye çalıştığımda çok kolay bir şekilde silinerek kendi çözücü özelliğini gösterdi diye düşünüyorum. Aynı durumu motor içinde de başarıyla gerçekleştirdiğini düşünüyorum. Yine tercih sizin yorumlar kendi yorumlarım.
Katılıyorum. Hafta sonu bir arkadaşımın benimki ile birebir aynı olan aracıyla uzun yol yaptık yaklaşık 1200 Km kadar. Onun araçta Liqui Moly var. Özellikle uzun süre gidip ışıkta bekleyince motorun sesi olsun, sarsıntı olsun benim araçtan bir tık farklı (iyi bağlamında) geldi. Ben de benim Boeing'e koyayım dedim ve fakat servise sorduğumda Castrol'den başkasını koymayız koyarsak da iki gün sonra bir şey olursa ihaleyi üzerinize yıkarız diyorlar üstü kapalı şekilde :D. Bir daha garanti uzatımı dediklerinde koşarak uzaklaşacağım zaten.
 

can26

Profesyonel Detaycı
Sosyal Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
1,192
Beğeniler
2,356
Katılıyorum. Hafta sonu bir arkadaşımın benimki ile birebir aynı olan aracıyla uzun yol yaptık yaklaşık 1200 Km kadar. Onun araçta Liqui Moly var. Özellikle uzun süre gidip ışıkta bekleyince motorun sesi olsun, sarsıntı olsun benim araçtan bir tık farklı (iyi bağlamında) geldi. Ben de benim Boeing'e koyayım dedim ve fakat servise sorduğumda Castrol'den başkasını koymayız koyarsak da iki gün sonra bir şey olursa ihaleyi üzerinize yıkarız diyorlar üstü kapalı şekilde :D. Bir daha garanti uzatımı dediklerinde koşarak uzaklaşacağım zaten.

Onların hepsi hile hurda muhabbetler aslında abi sonuçta sende ambalajı açılmamış faturalı ürün getiriyorsun, özellikle vw servisleri castrolle anlaşmalı olduğu için varil yağ kullanıyorlar bana kalırsa daha sağlıksız normal ambalajdan aslında genel merkezle bir iletişim kurup talepte bulunabilirsin, bazı servisler insiyatif dahilinde yardımcıda oluyor :deli: