Merhabalar biraz konu dışı ama belki ihtiyacı olan, düşünen vardır. Bir önceki aracımın 235/40/19 ebatında hankook marka kış lastiklerini satacağım. Forumda ihtiyacı olan varsa fiyatı çok önemli değil makul seviyelerde vereceğim. Lastiklerin diş durumu iyi sayılır ancak üretim yılı 2016. Bu yüzden fiyatı da makul tutacağım bilginize. Bir kaç fotoğraf ekliyorum isteyene detaylı video fotoğraf atabilirim. Bu arada lastikler Ataşehir’de ofiste durmakta olup istediğiniz zaman gelip inceleyebilirsiniz.




