merhaba arkadaşlar. Bu iki ürün hakkında kısa bir inceleme yapıcam 
Daha önce VP enzym ürününü kullanıyordum, hem kötü koku oluşumunu engelliyor hemde güzel bir koku bırakıyordu.
Sanırım bu iki ürünün çalışma mantığı, daha kötü koksun ki önceki koku artık önemsiz hale gelsin
ikisinide iki farklı aracımda denedim, böyle ağır ve kötü bir koku olamaz. Daha önce kullanıp memnun kalan var mı bilmiyorum ama aracıma binenlerin hiç biri beğenmedi. Hatta herkes” bi cam açalım” noktasına geldi.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum
iki üründe kötü koku yarışmasında zirveye oynarlar. Hangisi daha kötü emin değilim.
Daha önce VP enzym ürününü kullanıyordum, hem kötü koku oluşumunu engelliyor hemde güzel bir koku bırakıyordu.
Sanırım bu iki ürünün çalışma mantığı, daha kötü koksun ki önceki koku artık önemsiz hale gelsin
ikisinide iki farklı aracımda denedim, böyle ağır ve kötü bir koku olamaz. Daha önce kullanıp memnun kalan var mı bilmiyorum ama aracıma binenlerin hiç biri beğenmedi. Hatta herkes” bi cam açalım” noktasına geldi.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum
Son düzenleme:




