Selamlar Dostlar.
Ankara da Hava bugun bir nebze güzeldi,Hem araci yikamak hemde Motor Temizligi icin uğrasmak istedim.
Ürün ADBL nin Green'gine adli ürünü Konsantre bir ürün kendisi rengi yesil kokusu rahatsiz edici degildir.
1 Lt Fiyati 460₺ Kampanya ile daha uyguna alabilirsiniz.
Aracin Motor kaputundan baslayarak daha sonra motor a kadar temizlik yaptim.
Kirli Halleri
Motoruda komple yikadim su tuttum,bezle kuruladim aralarida hava ufleyici ile hallettim.
Koruma olarak Meguiars 40 kullandim.
Motor Finali
jpg html
Green'gine nin devamini davlumbazda ve Lastikte kullandim.
hd resim indir
Sonrasinda araci komple yikadim Sentetik Wax 4 ncü yikamasi hala çok iyi durumda tahminim 2 yikama daha rahatlikla gider.
Ön Yikama Deturner Foam+Kova ADBL.Shampoo
Lastikler Meguiars All.Season Dressing
İç Temizlik Sahnesi
Pedallar da yine Greengine yi kullandim.
Einhell.gercekten guzel 4.0 M batarya ile 45 dk calistiriyor super cekim gucude iyi
Paspaslarda Meg40 var.
Sonuç itibariyle Ben ürünü sevdim alinip kullanilir.Bu ürünü kapi aralarina ve menteselerinde kullanabilirsiniz,Davlumbazda,Motor Temizliginde kullanabilirsiniz.1/5 çok iyi iş yapti kampanya da var iken degerlendirilip alinabilir.
Bir sonraki test te görüsmek.uzere saglicakla kalin.
Ankara da Hava bugun bir nebze güzeldi,Hem araci yikamak hemde Motor Temizligi icin uğrasmak istedim.
Ürün ADBL nin Green'gine adli ürünü Konsantre bir ürün kendisi rengi yesil kokusu rahatsiz edici degildir.
1 Lt Fiyati 460₺ Kampanya ile daha uyguna alabilirsiniz.
Aracin Motor kaputundan baslayarak daha sonra motor a kadar temizlik yaptim.
Kirli Halleri
Motoruda komple yikadim su tuttum,bezle kuruladim aralarida hava ufleyici ile hallettim.
Koruma olarak Meguiars 40 kullandim.
Motor Finali
Green'gine nin devamini davlumbazda ve Lastikte kullandim.
Sonrasinda araci komple yikadim Sentetik Wax 4 ncü yikamasi hala çok iyi durumda tahminim 2 yikama daha rahatlikla gider.
Ön Yikama Deturner Foam+Kova ADBL.Shampoo
Lastikler Meguiars All.Season Dressing
İç Temizlik Sahnesi
Pedallar da yine Greengine yi kullandim.
Einhell.gercekten guzel 4.0 M batarya ile 45 dk calistiriyor super cekim gucude iyi
Paspaslarda Meg40 var.
Sonuç itibariyle Ben ürünü sevdim alinip kullanilir.Bu ürünü kapi aralarina ve menteselerinde kullanabilirsiniz,Davlumbazda,Motor Temizliginde kullanabilirsiniz.1/5 çok iyi iş yapti kampanya da var iken degerlendirilip alinabilir.
Bir sonraki test te görüsmek.uzere saglicakla kalin.




