İnceleme ADBL Green'gine Ağir Kir Temizleyici ürün incelemesi

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#1
Selamlar Dostlar.

Ankara da Hava bugun bir nebze güzeldi,Hem araci yikamak hemde Motor Temizligi icin uğrasmak istedim.

Ürün ADBL nin Green'gine adli ürünü Konsantre bir ürün kendisi rengi yesil kokusu rahatsiz edici degildir.

1 Lt Fiyati 460₺ Kampanya ile daha uyguna alabilirsiniz.

Aracin Motor kaputundan baslayarak daha sonra motor a kadar temizlik yaptim.

Kirli Halleri



Motoruda komple yikadim su tuttum,bezle kuruladim aralarida hava ufleyici ile hallettim.
Koruma olarak Meguiars 40 kullandim.

Motor Finali


jpg html
Green'gine nin devamini davlumbazda ve Lastikte kullandim.

hd resim indir

Sonrasinda araci komple yikadim Sentetik Wax 4 ncü yikamasi hala çok iyi durumda tahminim 2 yikama daha rahatlikla gider.

Ön Yikama Deturner Foam+Kova ADBL.Shampoo

Lastikler Meguiars All.Season Dressing



İç Temizlik Sahnesi

Pedallar da yine Greengine yi kullandim.

Einhell.gercekten guzel 4.0 M batarya ile 45 dk calistiriyor super cekim gucude iyi

Paspaslarda Meg40 var.








Sonuç itibariyle Ben ürünü sevdim alinip kullanilir.Bu ürünü kapi aralarina ve menteselerinde kullanabilirsiniz,Davlumbazda,Motor Temizliginde kullanabilirsiniz.1/5 çok iyi iş yapti kampanya da var iken degerlendirilip alinabilir.

Bir sonraki test te görüsmek.uzere saglicakla kalin.
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#3
Ellerine saglik ustad, harika is cikarmissin yine :)

yalniz gece ankara ayazinda donar o motor donar :))
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#6
Elinize sağlık, einhell kullanan biri daha gördüm, mutlu oldum, ben bütün takımı einhell den düzdüm

Araç içinde inanmazsınız ama dyson gen 5 daha iyi, bizzat denedim. Hatundan kaçak denedim ama
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#7
Elinize sağlık, einhell kullanan biri daha gördüm, mutlu oldum, ben bütün takımı einhell den düzdüm

Araç içinde inanmazsınız ama dyson gen 5 daha iyi, bizzat denedim. Hatundan kaçak denedim ama
Üstadim gercekten güzel ya zaten Dyson,Philips,Samsung kadar cekisi var asil onlarda isi bitiren o döner baslikli fircalar o olmasin bir ise yaramazlar.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#8
Eline sağlık abi, Ankara donuyor valla helal olsun. Elimden gelse arabayı duşakabine sokup yıkayıp geri indiririm bu soğukta araba donmasa ben donarım valla.

Motorda kullandığın ürünü de 1/5 mi yaptın abi? Önceleri 3d orange degreaser kullanırdık bu tarz yerlerde ama adbl ürünü de baya başarılı heralde.

Syntetic wax'ı adbl geçen sene ilk getirdiğinde almıştım. O zaman da aşırı beğenmiştim. Ütopik bir deneme olarak bacanağın yağmur altında ıslanmış arabasının kaput yarısını silip adbl fısfıslamıştım. Yarı ıslak yarı yağmurlu n'olacak bakalım dedim ve o çizik ve pis yüzeye rağmen dipdiri boncuklamıştı. Tek sevmediğim yanı serin havada silince geride buğulu buğulu kalabiliyor bende.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#9
Eline sağlık abi, Ankara donuyor valla helal olsun. Elimden gelse arabayı duşakabine sokup yıkayıp geri indiririm bu soğukta araba donmasa ben donarım valla.

Motorda kullandığın ürünü de 1/5 mi yaptın abi? Önceleri 3d orange degreaser kullanırdık bu tarz yerlerde ama adbl ürünü de baya başarılı heralde.

Syntetic wax'ı adbl geçen sene ilk getirdiğinde almıştım. O zaman da aşırı beğenmiştim. Ütopik bir deneme olarak bacanağın yağmur altında ıslanmış arabasının kaput yarısını silip adbl fısfıslamıştım. Yarı ıslak yarı yağmurlu n'olacak bakalım dedim ve o çizik ve pis yüzeye rağmen dipdiri boncuklamıştı. Tek sevmediğim yanı serin havada silince geride buğulu buğulu kalabiliyor bende.
Kardesjm 1/5 Sulandirdim her yer de kullandim ideal geldi.

Senin arabada bugu oluyorsa bir polisaj ihtiyaci dogmuş olabilir :)

Arabayi.yikadiktan sonra cok güzel güneş acti :terlisırıtan:
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#10
Üstadim gercekten güzel ya zaten Dyson,Philips,Samsung kadar cekisi var asil onlarda isi bitiren o döner baslikli fircalar o olmasin bir ise yaramazlar.
Aynen öyle, araç için zaten ayrıca ağır ve hantal onlar. Hakikaten hakkını veriyor einhell, düşünenlere tavsiye ederim. Hele başka bir einhell makinası olan insan daha rahat alır, pilleri uyumlu tüm einhell ailesinin
 

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,105
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
#12
Sefa bey eline emeğine sağlık, bu ürünü koch chemi gs ile karşılaştırabilir miyiz? Sadece motor temizliği, davlumbaz temizliği için karşılaştırmak mümkün olur mu?
 
Son düzenleme:

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#13
Sefa bey eline emeğine sağlık, bu ürünü koch chemi gs ile karşılaştırabilir miyiz? Sadece motor temizliği, davlumbaz temizliği için karşılaştırmak mümkün olur mu?
Üstadim bu ürün degreaser grubundan yani APC lerle karsilastirmayalim bu daha agresif çünkü.
 

palemdar

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
122
Beğeniler
138
Yaş
41
İl
ist
#16
Aynen öyle, araç için zaten ayrıca ağır ve hantal onlar. Hakikaten hakkını veriyor einhell, düşünenlere tavsiye ederim. Hele başka bir einhell makinası olan insan daha rahat alır, pilleri uyumlu tüm einhell ailesinin
merhaba, einhell iyi güzel de araç içinde her yere giriyor mu ki? ben normal spürgeye ucuz bir uç takıyorum hortum olduğu için hem yormuyor hem de her yere giriyor, ancak bunda hoetum olmadığı için uzun boru da olsa zor olmuyor mu acaba ?
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#17
merhaba, einhell iyi güzel de araç içinde her yere giriyor mu ki? ben normal spürgeye ucuz bir uç takıyorum hortum olduğu için hem yormuyor hem de her yere giriyor, ancak bunda hoetum olmadığı için uzun boru da olsa zor olmuyor mu acaba ?
Fırçalı ve ince ucu da var, ulaşamadığım yer olmadı
 

Godzila

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
29 Oca 2025
Mesajlar
43
Beğeniler
67
Yaş
33
İl
istanbul
#18
hocam green'gine ve typhoon sitesine baktıgımda hemen hemen birbirlerine yakınlar ağır kir çözücü olarak. typhoonda kumaş içinde kullanılabilir yazıyor . tam olarak ayrıştıkları noktalar neler
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#19
hocam green'gine ve typhoon sitesine baktıgımda hemen hemen birbirlerine yakınlar ağır kir çözücü olarak. typhoonda kumaş içinde kullanılabilir yazıyor . tam olarak ayrıştıkları noktalar neler
Selamlar hocam Green Gine kesinlikle.kumasta kullanilmaz,Sonuc olarak her ikiside temizleyici ama Green gine agir agresif temizleyicidir.APC ler bunlarin yaninda masum kalir :)