Öncelikle herkese selamlar. İzninizle bu ara forumumuzda popüler olan Adbl markasının pre-spray pro adlı konsantre halı-döşeme leke sökücü ürününün kısa bir tanıtımını yapmak istiyorum.
Öncelikle ürünün tanıtım yazısında verilen bilgiler (ufak dokunuşlarla birlikte) şu şekilde:
Adbl pre-spray pro konsantre kumaş döşeme leke sökücü
Kumaş araba döşemelerinin, halı ve kilimlerin yıkanması için en yeni nesil üründür. En ağır kirleri anında çıkarır, ayrıca leke çıkarıcı olarak da kullanılabilir. Yüksek konsantrasyon, kullanımı çok ekonomik bir ürün haline getirir.
Dozaj:
• 1:10 leke çıkarıcı olarak
• 1:15 - 1:20 çok ağır kirler için ön sprey olarak
• 1:30 - 1:60 yoğun kirlilikten taze kirlenmeye kadar ön püskürtme olarak
Ek ipuçları:
Yaklaşık 40°c'lik ılık suyla bir çalışma solüsyonu hazırlayın..
Çözeltiyi bir püskürtücü ile kumaş üzerine uygulayın (yıkamadan önce her parça iyice vakumlanmalıdır)
Öğeyi yumuşak bir fırça ile fırçalayın.
Maddenin kalıntılarını çözünmüş kirle birlikte ılık su içeren bir vakumlu süpürge ile durulayın.
2 ila 4 arasındaki adımları tekrarlayın ve/veya gerekirse çalışma solüsyonunun konsantrasyonunu artırın.
•Dikkat! ürünün kumaş ile maksimum temas süresi yaklaşık 5 dakikadır.
————-
Evet ürünün tanıtım yazısında da belirtildiği gibi ürünün adı leke çıkarıcı olsa da uygun sulandırma oranı ile koltuk-döşeme temizliğinde de kullanılabiliyor. Ben de bu kış gününde aldığım ürünü araç koltuklarında olmasa da ev koltuklarında denemek istedim. Hanım da zaten “biraz da ev koltuklarına detay yapıver” diyordu
Öncelikle ekipmanlarım: (hepsini kullanmaya gerek kalmadı)
Belli bir zamandır örtüsüz/kılıfsız kullandığımız için açık renkli koltuklarımız epey kirlenmişti:
Operasyona ilk nesil emektar İhlas yıkama makinesinin dövücü ucu ile koltukları süpürerek başladım:
Makineyi açmışken halıyı da süpürdüm ve çıkan sonuç sıkıntı
(Bu makineyle yıkamadan gelen halıyı da süpürsen bir şeyler bulup çıkartıyor, tam bir canavar maşallah
)
Sonrasında 1/30 civarı seyrelttiğim Adbl ürünü Alta foam pompayla köpük formunda koltuklara parça parça uyguladım ve matkap ucu fırçayla güzelce temizledim. (Fotoğraflar iyi çıkmamış, videoya bakabilirsiniz.)
Daha sonra İhlas makineyle ürünü vakumladım. Ardından durulama amacıyla ılık su atıp tekrar vakumladım.
Koltukların üstleri, yan tarafları vs derken epey yoruldum ama bence güzel bir temizlik oldu. Hanım da epey beğendi
Şimdi finaller:
Bu da finalde çıkan kirli su
Elim değmişken birkaç şeyi daha temizledim (Konuyu daha fazla uzatmamak adına onlara yer vermiyorum). Gerek yaptığı temizlik gerek konsantre oranı yönünden üründen gayet memnun kaldım.
Şimdiden buraya kadar okuyan herkese teşekkürler. Ürünü satın almak isteyenler için link paylaşıyorum:
https://ty.gl/nfelp8r949
Koltuk detayımıza dair videoyu izlemek isterseniz linkini bırakıyorum:
Öncelikle ürünün tanıtım yazısında verilen bilgiler (ufak dokunuşlarla birlikte) şu şekilde:
Adbl pre-spray pro konsantre kumaş döşeme leke sökücü
Kumaş araba döşemelerinin, halı ve kilimlerin yıkanması için en yeni nesil üründür. En ağır kirleri anında çıkarır, ayrıca leke çıkarıcı olarak da kullanılabilir. Yüksek konsantrasyon, kullanımı çok ekonomik bir ürün haline getirir.
Dozaj:
• 1:10 leke çıkarıcı olarak
• 1:15 - 1:20 çok ağır kirler için ön sprey olarak
• 1:30 - 1:60 yoğun kirlilikten taze kirlenmeye kadar ön püskürtme olarak
Ek ipuçları:
Yaklaşık 40°c'lik ılık suyla bir çalışma solüsyonu hazırlayın..
Çözeltiyi bir püskürtücü ile kumaş üzerine uygulayın (yıkamadan önce her parça iyice vakumlanmalıdır)
Öğeyi yumuşak bir fırça ile fırçalayın.
Maddenin kalıntılarını çözünmüş kirle birlikte ılık su içeren bir vakumlu süpürge ile durulayın.
2 ila 4 arasındaki adımları tekrarlayın ve/veya gerekirse çalışma solüsyonunun konsantrasyonunu artırın.
•Dikkat! ürünün kumaş ile maksimum temas süresi yaklaşık 5 dakikadır.
————-
Evet ürünün tanıtım yazısında da belirtildiği gibi ürünün adı leke çıkarıcı olsa da uygun sulandırma oranı ile koltuk-döşeme temizliğinde de kullanılabiliyor. Ben de bu kış gününde aldığım ürünü araç koltuklarında olmasa da ev koltuklarında denemek istedim. Hanım da zaten “biraz da ev koltuklarına detay yapıver” diyordu
Belli bir zamandır örtüsüz/kılıfsız kullandığımız için açık renkli koltuklarımız epey kirlenmişti:
Operasyona ilk nesil emektar İhlas yıkama makinesinin dövücü ucu ile koltukları süpürerek başladım:
Makineyi açmışken halıyı da süpürdüm ve çıkan sonuç sıkıntı
Sonrasında 1/30 civarı seyrelttiğim Adbl ürünü Alta foam pompayla köpük formunda koltuklara parça parça uyguladım ve matkap ucu fırçayla güzelce temizledim. (Fotoğraflar iyi çıkmamış, videoya bakabilirsiniz.)
Daha sonra İhlas makineyle ürünü vakumladım. Ardından durulama amacıyla ılık su atıp tekrar vakumladım.
Koltukların üstleri, yan tarafları vs derken epey yoruldum ama bence güzel bir temizlik oldu. Hanım da epey beğendi
Bu da finalde çıkan kirli su
Elim değmişken birkaç şeyi daha temizledim (Konuyu daha fazla uzatmamak adına onlara yer vermiyorum). Gerek yaptığı temizlik gerek konsantre oranı yönünden üründen gayet memnun kaldım.
Şimdiden buraya kadar okuyan herkese teşekkürler. Ürünü satın almak isteyenler için link paylaşıyorum:
https://ty.gl/nfelp8r949
Koltuk detayımıza dair videoyu izlemek isterseniz linkini bırakıyorum:
Son düzenleme:




