Af Tripple & 3D HD Speed Karşılaştırma

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#21
3D Speed dediğim gibi Amerikada çok övülüyor AIO ürün olarak. Üzerine güzel bir carnauba wax iyi gidecektir ölürsen çok çalmaz zaten carnauba ömrü 2-3 ay istisnalar hariç ve tabiki uygulandığı iklime bağlı olarak. Fakat esas anlamda verim almak istenirse orbital makine ve finishing pad tavsiye ederim. Srp de aynı işi görür İbrahim elinde varsa orbital ile denemeni tavsiye ederim üzerine de wax. Piano blackde iyi iş çıkarmış ama geçici neticede m700 ile silsen ya da birkaç yıkama sonrası eski haline dönecektir fakat düzenli uygulanırsa görüntü korunur ve pratik el ile en azından 5 dakikada tamamdır. Kıyaslamak için imkanın varsa @green_spell bir de h8 veya 400 muadili aşındırıcı pasta elinle denersen fikir verir çok kişiye.

400 le h8 nasıl bu ürünlere muadili oluyor bilmediğimiz bi alakası mı var bu ürünlerin cut pasta grubuyla orayı anlayamadım ben :dusun:
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#22
400 le h8 nasıl bu ürünlere muadili oluyor bilmediğimiz bi alakası mı var bu ürünlerin cut pasta grubuyla orayı anlayamadım ben :dusun:
Karşılaştırmada kullanılan bu ürünler AIO all in one yani hepsi bir arada ürünlerdir HD Speed ve AF Tripple. Muadilleri AG SRP, CG Blacklight, Klasse AIO sayabiliriz. Kullanım alanları kullanıcıya bağlı olmakla beraber esas görevleri hızlı bir biçimde hem yüzeydeki çizikleri doldurarak hem de temizleyerek kendi korumasıyla beraber parlaklık artırıp koruma sağlamaktır.El ile uygulanabildiği gibi Orbital makine ile daha verimli ve hızlı biçimde uygulanabilir. Genelde üzerlerine wax atılarak koruma sağlamlaştırılır keza kendi korumaları çok zayıftır ve birkaç yıkamada gidecektir. Menzerna 400 ve Koch Chemie H8 ise compund yani aşındırıcı pasta sınıfındadır. Çizikleri örtmez gizlemez esas amaçları vernik incelterek çizikleri geçici olarak gidermektir. HD Speed ve AF Tripple, H8 ve 400 e muadil değil aynı sınıfta değildir zaten ben öyle bir cümle kullanmadım. @green_spell arkadaşımızın uygulamasında HD Speed piano black kısımdaki görüntüyü oldukça iyileştirdiği için kıyaslama olarak elinde var ise bir compound ile kalıcı olarak ne kadar iyileştirme yapılabilirdi görelim diye söyledim. Yoksa dediğim gibi hd speed ile yapılan düzeltme geçicidir ama tabiki düzenli uygulama ile görüntü korunabilir sadece acaba el ile pasta denese nasıl olurdu dedim. Ben kendi aracımda denemek isterdim yarın el ile 3d speed ve h8 kıyaslaması olarak ama daha dün piyano blackleri düzelttim bosch rotary spot ped ve f5 ile. Daha önce el ile denemiştim klasse AIO ama pek beğenmemiştim tabiki o bölgenin durumuna da bağlı. İleride sıra geldiğinde 3d Speed tüm araca ya da bir panele diğer alternatifleri(Cg Blacklight ve Klasse Aio) ile orbital ile deneyip ayrı bir konu açabilirim. Tekrar @green_spell arkadaşımıza teşekkür ediyorum bu konu için dediğim gibi 3D Speed çok övülüyordu Amerikada kullanıcılar tarafından ben de geçen ay küçük boy olanından aldım denemek için. Umarım açıklayıcı olmuştur daha doğrusu karışıklık giderilmiştir tarafımdan
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#23
Karşılaştırmada kullanılan bu ürünler AIO all in one yani hepsi bir arada ürünlerdir HD Speed ve AF Tripple. Muadilleri AG SRP, CG Blacklight, Klasse AIO sayabiliriz. Kullanım alanları kullanıcıya bağlı olmakla beraber esas görevleri hızlı bir biçimde hem yüzeydeki çizikleri doldurarak hem de temizleyerek kendi korumasıyla beraber parlaklık artırıp koruma sağlamaktır.El ile uygulanabildiği gibi Orbital makine ile daha verimli ve hızlı biçimde uygulanabilir. Genelde üzerlerine wax atılarak koruma sağlamlaştırılır keza kendi korumaları çok zayıftır ve birkaç yıkamada gidecektir. Menzerna 400 ve Koch Chemie H8 ise compund yani aşındırıcı pasta sınıfındadır. Çizikleri örtmez gizlemez esas amaçları vernik incelterek çizikleri geçici olarak gidermektir. HD Speed ve AF Tripple, H8 ve 400 e muadil değil aynı sınıfta değildir zaten ben öyle bir cümle kullanmadım. @green_spell arkadaşımızın uygulamasında HD Speed piano black kısımdaki görüntüyü oldukça iyileştirdiği için kıyaslama olarak elinde var ise bir compound ile kalıcı olarak ne kadar iyileştirme yapılabilirdi görelim diye söyledim. Yoksa dediğim gibi hd speed ile yapılan düzeltme geçicidir ama tabiki düzenli uygulama ile görüntü korunabilir sadece acaba el ile pasta denese nasıl olurdu dedim. Ben kendi aracımda denemek isterdim yarın el ile 3d speed ve h8 kıyaslaması olarak ama daha dün piyano blackleri düzelttim bosch rotary spot ped ve f5 ile. Daha önce el ile denemiştim klasse AIO ama pek beğenmemiştim tabiki o bölgenin durumuna da bağlı. İleride sıra geldiğinde 3d Speed tüm araca ya da bir panele diğer alternatifleri(Cg Blacklight ve Klasse Aio) ile orbital ile deneyip ayrı bir konu açabilirim. Tekrar @green_spell arkadaşımıza teşekkür ediyorum bu konu için dediğim gibi 3D Speed çok övülüyordu Amerikada kullanıcılar tarafından ben de geçen ay küçük boy olanından aldım denemek için. Umarım açıklayıcı olmuştur daha doğrusu karışıklık giderilmiştir tarafımdan

Arkadaşın diğer konusunda da ürünlerin muadil olmadığını eleştirip, burda da muadil olmayanların uygun olmayan yöntemleriyle denenmesi tavsiye edildiğinden bende de bi anlam kargaşası oldu mesela o yüzden sorma ihtiyacı duydum tabi :) 3in1 ürünler elle uygulamaya müsait olsa da cut ürünlerde boşa kürek çekmekten farklı bir durum olmayacak diye düşünüyorum bu şekilde yönlendirmeyle.Makina ile birlikte iş göreceği zaten aşikar. O zaman dediğiniz gibi sizde bahsettiğiniz ürünlerle karşılaştırma konusu açarsanız bizde inceler teşekkürlerimizi sunarız. Keyifli forumlar :)
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#24
Arkadaşın diğer konusunda da ürünlerin muadil olmadığını eleştirip, burda da muadil olmayanların uygun olmayan yöntemleriyle denenmesi tavsiye edildiğinden bende de bi anlam kargaşası oldu mesela o yüzden sorma ihtiyacı duydum tabi :) 3in1 ürünler elle uygulamaya müsait olsa da cut ürünlerde boşa kürek çekmekten farklı bir durum olmayacak diye düşünüyorum bu şekilde yönlendirmeyle.Makina ile birlikte iş göreceği zaten aşikar. O zaman dediğiniz gibi sizde bahsettiğiniz ürünlerle karşılaştırma konusu açarsanız bizde inceler teşekkürlerimizi sunarız. Keyifli forumlar :)
Arkadşın konusunu baltalamak istemiyorum ben yorumumu yazdım diğer konuda ürünler muadil diye eleştirmekten ziyade teşekkür ettim eline sağlık dedim ve cg ürünü glaze, zymöl cleaner wax ve poxy lsp olduğundan faklı snıftalar dedim naçizane ve bilgimi paylaştım. Yoksa @green_spell I bugün tutmak ne mümkün maşallah ne var ne yok denedi karşılaştırdı yorumladı. O kadar emeğe saygısızlık haddime değil
 

green_spell

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,155
Beğeniler
1,665
Yaş
41
İl
İstanbul
#26
Elinize sağlık
Maaşallah karşılaştırmalar peş peşe geliyor
3d speed performansına ağzım açık kaldı,maaşallah neredeyse tertemiz yapmış
Bir ara çok düşünmüştüm almayı ama hakkında pek yorum bulamayınca vaz geçmiştim
O zaman bu konu olsa ve görsem kesin alırdım,gerçi şimdi de aşağıdan aşağıdan bir kaşıntı geliyor :aksii:
Acaba üzerine atılacak korumayla arası nasıl :dusun:
Eğer ömründen çalmıyorsa,hatta az çalıyorsa bile alınır bence
Hocam ömrünü gözlemlemek için üstüne wax atmadım, ama üzecek bir ürün değil bence..

Elinize saglik gercekten 3d den bu performansi beklemezdim ama gercekten basarili sonuc vermis. Polisaj imkani olmayan gecici cozum arayan arkadaslar icin cok anlamli bir test olmus tesekkurler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim :)

3D Speed dediğim gibi Amerikada çok övülüyor AIO ürün olarak. Üzerine güzel bir carnauba wax iyi gidecektir ölürsen çok çalmaz zaten carnauba ömrü 2-3 ay istisnalar hariç ve tabiki uygulandığı iklime bağlı olarak. Fakat esas anlamda verim almak istenirse orbital makine ve finishing pad tavsiye ederim. Srp de aynı işi görür İbrahim elinde varsa orbital ile denemeni tavsiye ederim üzerine de wax. Piano blackde iyi iş çıkarmış ama geçici neticede m700 ile silsen ya da birkaç yıkama sonrası eski haline dönecektir fakat düzenli uygulanırsa görüntü korunur ve pratik el ile en azından 5 dakikada tamamdır. Kıyaslamak için imkanın varsa @green_spell bir de h8 veya 400 muadili aşındırıcı pasta elinle denersen fikir verir çok kişiye.
@nuriksari maalesef elimde h8 ya da 400 yok :(
 

derossi

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
182
Beğeniler
354
Yaş
41
İl
Çankaya
#27
af tripple dan golfte de bmwde de hiç memnun değilim...golf e makina ile giriştim hiç beğenmedim. hafta sonu bir umut hatta tripple uygulayım dedim bmw ye sonuç yine hüsran..
geçici çözümler için en temizi glaze ile dalmak
 

green_spell

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,155
Beğeniler
1,665
Yaş
41
İl
İstanbul
#28
af tripple dan golfte de bmwde de hiç memnun değilim...golf e makina ile giriştim hiç beğenmedim. hafta sonu bir umut hatta tripple uygulayım dedim bmw ye sonuç yine hüsran..
geçici çözümler için en temizi glaze ile dalmak
Af Tripple maalesef speed e göre çok geride. Speed'i bir de makine ile uygulasam sonuç ne olurdu hayal bile edemiyorum :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#29
Ellerine sağlık el ile uygulama için sonuç gayet güzel olmuş.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ