Autobrite citrus pre wash v.s valet pro citrus pre wash

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#1
Ben yıkamalarımda araba biraz bile  pis olsa snow foam dan önce kuru araca pre wash ürünler kullanıp üstüne snow foam uyguluyorum. Böylesi daha güvenli geliyor bana. Elimde bulunan iki ürünü karşılaştırmak istedim. Hoş yan komşu yüzünden(tam çekim esnasında aküm bitti, senden takviye yapalım diye yırtık dondan çıkar gibi çıktı) çok kötü bir video oldu fakat belki yorumlarımla beraber bir fikir verir. Bir  sonraki videoda daha iyi bir çekim yaparım. Yada siz yapın buraya koyun, her işi ben mi yapayım :)

İki ürünü de 1/10 oranında karıştırdım.
[video=youtube]https://youtu.be/dVudSXmicts[/video]
Kapının sağ tarafı Autobrite sol tarafı valet pro. Video da ne kadar belli oluyor bilmiyorum fakat autobrite citrus pre wash çok daha başarılu bir  temizlik sağladı. Üzerinde buluna wax a etkileri yok gibiydi yani bçr zararları olmadı fakat sanki valet pro çok az belli belirsiz waxı elledi gibi. 
Velhasıl ben autobrite ı burada daha fazla beğendim. Hem kir sökmede daha etkili, hem wax a bi zararı yok gibi.
Not:Normalde citrus dan sonra su vurmadan snow foam uyguluyorum.
 

Ozgur_gs_91

Profesyonel Detaycı
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,889
Beğeniler
2,679
İl
Kocaeli
#2
Valet pro ya göre autobrite banada daha iyi gelmişti. Tabi bunda senin bölüp yollamanın payı da var abi kullanmam için. Güzel ürün autobrite.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#3
Ozgur_gs_91' Alıntı:
Valet pro ya göre autobrite banada daha iyi gelmişti. Tabi bunda senin bölüp yollamanın payı da var abi kullanmam için. Güzel ürün autobrite.
Güzel günlerde kullan kardeşim :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,145
Beğeniler
10,621
Yaş
46
İl
Denizli
#4
Onur ellerine saglık. Autobrite ön yıkama ürünleri gayet güzel iş çıkartıyor.


Sent via my iphone 7 using Tapatalk from DENİZLİ
 

newest

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
33
Beğeniler
25
İl
Eskişehir
#5
Onur Brita ile ne süzdünde koydun merak ettim şimdi.... valet pro citrus pre wash ın Wax a zararı yok sanıyordum demek varmış oldumu şimdi bu Onur hayallerimi yıktın. Bende şimdi çamurlu havalarda kullanırım diye hevesleniyordum....
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#7
newest' Alıntı:
Onur Brita ile ne süzdünde koydun merak ettim şimdi.... valet pro citrus pre wash ın  Wax a zararı yok sanıyordum demek varmış oldumu şimdi bu Onur hayallerimi yıktın. Bende şimdi çamurlu havalarda kullanırım diye hevesleniyordum....
Suyu bile brita ile süzdürüp kullanıyorum daha ne yapayım. :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#8
akhisar' Alıntı:
Test icin tesekkurler onur desene elimizde patladi vp citrus
Yağmur çamur geliyor kullanılır gider, o kadar da öldürmüyor canım hafif ucundan elliyor.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,785
Beğeniler
8,441
Yaş
35
İl
Bilecik
#9
Ben de kullanıyorum Vp Citrus Pre Wash. Araç çok kirli ise ve sulandırma oranı uygunsa (mesela ben 100 ml ürün 900 ml su koyuyorum) pek bir zararı olmuyor. Belki çok az okşama yapabilir :D
Jantlarda, davlumbaz içlerinde ise hemen hemen her yıkamada kullanıyorum.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,734
İl
-
#10
Güzel inceleme. Daha önceden benim de AF Citrus Power ile kıyaslama imkanım olmuştu VP Citrus Pre Washu. Sulandırma oranı daha az olsa da AF biraz daha iyi geldi bana. Ancak VP'yi ılık su ile denemenizi tavsiye ederim. O şekilde daha efektif oluyor.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
661
Beğeniler
1,154
Yaş
42
İl
Istanbul
#11
onurçiko' Alıntı:
autobrite citrus pre wash çok daha başarılu bir  temizlik sağladı. Üzerinde buluna wax a etkileri yok gibiydi yani bçr zararları olmadı fakat sanki valet pro çok az belli belirsiz waxı elledi gibi. 
Velhasıl ben autobrite ı burada daha fazla beğendim. Hem kir sökmede daha etkili, hem wax a bi zararı yok gibi.
Not:Normalde citrus dan sonra su vurmadan snow foam uyguluyorum.
Şayet valet pro citrus pre-wash wax'ı etkiliyorsa bu demektir ki temizleme ve kir sökme etkisi daha iyi., Nasıl oluyor da wax'ı etkiliyen bir ürünün kir sökmesi diğer ürüne göre daha az olur., ben bi anlam veremedim., Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar., Saygılar..
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#12
forzaGilles' Alıntı:
onurçiko' Alıntı:
autobrite citrus pre wash çok daha başarılu bir  temizlik sağladı. Üzerinde buluna wax a etkileri yok gibiydi yani bçr zararları olmadı fakat sanki valet pro çok az belli belirsiz waxı elledi gibi. 
Velhasıl ben autobrite ı burada daha fazla beğendim. Hem kir sökmede daha etkili, hem wax a bi zararı yok gibi.
Not:Normalde citrus dan sonra su vurmadan snow foam uyguluyorum.
Şayet valet pro citrus pre-wash wax'ı etkiliyorsa bu demektir ki temizleme ve kir sökme etkisi daha iyi., Nasıl oluyor da wax'ı etkiliyen bir ürünün kir sökmesi diğer ürüne göre daha az olur., ben bi anlam veremedim., Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar., Saygılar..
Dediğiniz mantık doğru aslında fakat içinde kullanılan aktif maddelerden kaynaklı bir durum olabilir.Yani formülizasyonla ilgili bir durum.Ben kimyager değilim hani bunun bilimsel bir açıklamasını yapamıyorum fakat Autobritenin Ph oranı VP ya göre yüksek.Ab 10-11 gibiyken vp nötr.şimdi bu durum yine sizin dediğmiz kapıya çıkıyor gibi fakat autobritenin temizleme gücünün buradan geldiğini düşünebiliriz.her ph nötr waxa zarar vermeyecek diye bir durum söz konusu değil.Örnek olarak Sonax turuncu da ph nötr fakat cg clean state den daha çok wax ı çıkarıyor. 
Yaptığımız testlerde çıkan sonuç bu, bir tek benim denememle de bu sonuc varmadık, yıllardır tecrübesi üst düzeyde olan @Dragstar  Süleyman'ın da fikirlerinin bu yönde olduğunu konuşmuştuk.
Zaten öyle aman aman çok büyük bir zarar vermediğinin de üstü çiziliyor, belli belirsiz bir elleme olarak ifade edilmiş.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
661
Beğeniler
1,154
Yaş
42
İl
Istanbul
#13
onurçiko' Alıntı:
forzaGilles' Alıntı:
Şayet valet pro citrus pre-wash wax'ı etkiliyorsa bu demektir ki temizleme ve kir sökme etkisi daha iyi., Nasıl oluyor da wax'ı etkiliyen bir ürünün kir sökmesi diğer ürüne göre daha az olur., ben bi anlam veremedim., Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar., Saygılar..
Dediğiniz mantık doğru aslında fakat içinde kullanılan aktif maddelerden kaynaklı bir durum olabilir.Yani formülizasyonla ilgili bir durum.Ben kimyager değilim hani bunun bilimsel bir açıklamasını yapamıyorum fakat Autobritenin Ph oranı VP ya göre yüksek.Ab 10-11 gibiyken vp nötr.şimdi bu durum yine sizin dediğmiz kapıya çıkıyor gibi fakat autobritenin temizleme gücünün buradan geldiğini düşünebiliriz.her ph nötr waxa zarar vermeyecek diye bir durum söz konusu değil.Örnek olarak Sonax turuncu da ph nötr fakat cg clean state den daha çok wax ı çıkarıyor. 
Yaptığımız testlerde çıkan sonuç bu, bir tek benim denememle de bu sonuc varmadık, yıllardır tecrübesi üst düzeyde olan @Dragstar"  Süleyman'ın da fikirlerinin bu yönde olduğunu konuşmuştuk.
Zaten öyle aman aman çok büyük bir zarar vermediğinin de üstü çiziliyor, belli belirsiz bir elleme olarak ifade edilmiş.

Onur hocam selamlar., Video'dan gördüğüm kadarıyla VP Citrus Pre-Wash 'ı foam-lance veya foam-gun benzeri bir ürün ile uyguluyorsunuz doğru mudur.? VP Citrus Pre-Wash gerçek etkisini sprey şişe veya pompa sprey ile gösterebilen bir ürün diğer türlü başarısız kalıyor.., Değerli @"Dragstar Süleyman abiye saygım sonsuz ancak yanlışım varsa düzeltsin Süleyman abi de Autobrite 'ın citrus wash ürünü kullanırken foam-gun ile kullanıyor.,

Aşşagıdaki video'yu izlerseniz bu tür ürünlerin en iyi temizlik etkisini gösterdiği uygulama şekli sprey şişe veya sprey pompa ile oluyor, diğer türlü neredeyse hiç etki etmemekte; 

[video=youtube]https://youtu.be/FqTpshcuATc[/video]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,878
Beğeniler
20,308
Yaş
44
İl
antalya
#14
forzaGilles' Alıntı:
onurçiko' Alıntı:
Dediğiniz mantık doğru aslında fakat içinde kullanılan aktif maddelerden kaynaklı bir durum olabilir.Yani formülizasyonla ilgili bir durum.Ben kimyager değilim hani bunun bilimsel bir açıklamasını yapamıyorum fakat Autobritenin Ph oranı VP ya göre yüksek.Ab 10-11 gibiyken vp nötr.şimdi bu durum yine sizin dediğmiz kapıya çıkıyor gibi fakat autobritenin temizleme gücünün buradan geldiğini düşünebiliriz.her ph nötr waxa zarar vermeyecek diye bir durum söz konusu değil.Örnek olarak Sonax turuncu da ph nötr fakat cg clean state den daha çok wax ı çıkarıyor. 
Yaptığımız testlerde çıkan sonuç bu, bir tek benim denememle de bu sonuc varmadık, yıllardır tecrübesi üst düzeyde olan @Dragstar"  Süleyman'ın da fikirlerinin bu yönde olduğunu konuşmuştuk.
Zaten öyle aman aman çok büyük bir zarar vermediğinin de üstü çiziliyor, belli belirsiz bir elleme olarak ifade edilmiş.

Onur hocam selamlar., Video'dan gördüğüm kadarıyla VP Citrus Pre-Wash 'ı foam-lance veya foam-gun benzeri bir ürün ile uyguluyorsunuz doğru mudur.? VP Citrus Pre-Wash gerçek etkisini sprey şişe veya pompa sprey ile gösterebilen bir ürün diğer türlü başarısız kalıyor.., Değerli @"Dragstar Süleyman abiye saygım sonsuz ancak yanlışım varsa düzeltsin Süleyman abi de Autobrite 'ın citrus wash ürünü kullanırken foam-gun ile kullanıyor.,

Aşşagıdaki video'yu izlerseniz bu tür ürünlerin en iyi temizlik etkisini gösterdiği uygulama şekli sprey şişe veya sprey pompa ile oluyor, diğer türlü neredeyse hiç etki etmemekte;  https://www.youtube.com/watch?v=FqTpshcuATc
Yok ben de pre wash ürünleri sprey pompa ile uyguluyorum. Hatta son açtığım konuda yine vp citrus pre wash kullandım o konuda uygularken ki videosu var. Yani kötü bir ürün değil daha dün kullandım.
 
Moderatör tarafında düzenlendi: