Autobrite Top Gloss

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Ürün severek kullandığım çok pratik bir ürün, bu tarz ürünleri genelde sevmem çünkü leke bırakıyorlar çoğu zaman. Bu üründe öyle bir sıkıntı hiç yaşamadım.
Ürünü foam lance ile kullanıyorum.
Püskürt, durula, kurula şeklinde. Parlaklığı vaadini yakalıyor. Rakiplerine göre tek eksisi birim kullanım olarak fazla olması.

Araçta koruma hiç yoktu. Tamamen top Gloss koruması finaller.

 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
#2
Kış aylarında benim gibi benzinlikte yıkama yapanlar için çok kullanışlı ürünler. Dayanımları nispeten az olsa da 1 ay kadar dayansa yeterli bence.
 

escaba_tr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
413
Beğeniler
1,358
İl
Düzce
#3
uygulama basitliği olarak güzel, ürün Autoglym polar seal gibi ama bu ürünün polar seal'e göre güzel tarafı sprey şişe ile de uygulanabilmesi ve daha ucuz olması.. Dayanım süresi olarak da benzer 4 hafta olduğu belirtiliyor.. Paylaşım için teşekkür ederim @onurçiko