Ürün severek kullandığım çok pratik bir ürün, bu tarz ürünleri genelde sevmem çünkü leke bırakıyorlar çoğu zaman. Bu üründe öyle bir sıkıntı hiç yaşamadım.
Ürünü foam lance ile kullanıyorum.
Püskürt, durula, kurula şeklinde. Parlaklığı vaadini yakalıyor. Rakiplerine göre tek eksisi birim kullanım olarak fazla olması.
Araçta koruma hiç yoktu. Tamamen top Gloss koruması finaller.
Ürünü foam lance ile kullanıyorum.
Püskürt, durula, kurula şeklinde. Parlaklığı vaadini yakalıyor. Rakiplerine göre tek eksisi birim kullanım olarak fazla olması.
Araçta koruma hiç yoktu. Tamamen top Gloss koruması finaller.




