Arkadaşlar merhaba İzmir'den Mert ben.
Foruma üye oldum hatta ilk alışverişimi bile yaptım ama tanışma başlığı açmaya zamanım olmadı. Severek takip ediyorum tüm yazılanları. 2004 yılında ehliyeti aldıktan sonra modifiye işleriyle uğraştıktan sonra yaş geçince çoluk çocuk derken kendimizi temizliğe verdik. Zamanında bulaşık detarjanlarıyla araba yıkarken şuan hangi ürünü nereye süreceğimi karıştırdığım zamanlara geldik
Arabanın dışı benim için önemli değildi hep arabanın iç temizliğine odaklandım.
Aracın içine Koch Chemie kullandım MZR , PO, GS, TS var yıkama sonrasıda sadece PW kullanıyorum.
Son 4-5 aydır artık arabanın dış yıkamasına da özen gösteremeye basladım. Bir anda güncelleme geldi.
ik foam pro 2 aldım. Zamanında bilinçsizce aldığım newmix snow foam ve gs karıştırıp ön yıkama yapıyorum. Sonrasında da kova ile temaslı yıkama yapmak istiyiyorum benzilik köpüklerini kullanmak istemiyorum. Uzun lafı kısası newmix-gs karsımı ile devam edeyim mi ? Sefa46 fazla kullanmayın demişti bir mesajında onu da hatırlıyorum. Arabada seramik falan yok arada polisaj makinası cila atıyorum ve dediğim gibi yıkama sonrası PW sıkıp kuruluyorum.
Bana ön yıkama ve kova şampuanı için F/P ürün tavsiyesi verirseniz çok memnun olurum forumda çok far tavsiye ama hangisini alacağımı inan bilmiyorum.
Foruma üye oldum hatta ilk alışverişimi bile yaptım ama tanışma başlığı açmaya zamanım olmadı. Severek takip ediyorum tüm yazılanları. 2004 yılında ehliyeti aldıktan sonra modifiye işleriyle uğraştıktan sonra yaş geçince çoluk çocuk derken kendimizi temizliğe verdik. Zamanında bulaşık detarjanlarıyla araba yıkarken şuan hangi ürünü nereye süreceğimi karıştırdığım zamanlara geldik
Arabanın dışı benim için önemli değildi hep arabanın iç temizliğine odaklandım.
Aracın içine Koch Chemie kullandım MZR , PO, GS, TS var yıkama sonrasıda sadece PW kullanıyorum.
Son 4-5 aydır artık arabanın dış yıkamasına da özen gösteremeye basladım. Bir anda güncelleme geldi.
ik foam pro 2 aldım. Zamanında bilinçsizce aldığım newmix snow foam ve gs karıştırıp ön yıkama yapıyorum. Sonrasında da kova ile temaslı yıkama yapmak istiyiyorum benzilik köpüklerini kullanmak istemiyorum. Uzun lafı kısası newmix-gs karsımı ile devam edeyim mi ? Sefa46 fazla kullanmayın demişti bir mesajında onu da hatırlıyorum. Arabada seramik falan yok arada polisaj makinası cila atıyorum ve dediğim gibi yıkama sonrası PW sıkıp kuruluyorum.
Bana ön yıkama ve kova şampuanı için F/P ürün tavsiyesi verirseniz çok memnun olurum forumda çok far tavsiye ama hangisini alacağımı inan bilmiyorum.




