Merhaba arkadaşlar. Uygulamayı yapalı neredeyse iki hafta oldu, fırsat bulup açamamıştım. Ya da üşedim birazda diyelim.
Neyse arkadaşın daha önce siyah passatını yapmıştım, bunu yeni aldı. Dueumu hayli kötüydü. Elimden geldiğince toparlamaya çalıştım.
Garaja geldiği hali bu şekilde.
Araç görüldüğü üzere tipik yurdum standartlarında kullanılmış, eşşeğe biner gibi binilmiş yani anlayacağınız leş bir durumda. Hani bu yurtdışı videolarında izliyoruz ya cillop gibi araçlara detay yapıyorlar, özeniyorum Valla. Gelsinler buna da detay yapsınlar. İsyan ile başladım
Neyse isyan yerine yine biz Ceviz ile başlayalım. Davlumbaz, Lastik, kapı içi, depo kağına saf Ceviz püskürterek başladım.
Jantlara Koch FB ile devam ediyorum ön yıkamamıza.
Hemen akabinde kurumaya izin vermeden Flowey B33 ile ön yıkamaya devam ediyorum.
Köpük çalışırken bende detaylara giriştim sonra durulayıp detay kısımların kalanına devam ettim.
Bu işlemin ardından motor bölümüne el attım. Motorda Flowey M1 kullandım.1/3 sulandırdım ürünü. Severek kullandığım bir ürün. Gayet iyi çalışıyor, güzel temizlik yapıyor, uğraştırmadan.Bir motor temizliyiciye göre çok kötü kokmuyor, tabiiki de iyi de kokmuyor.
M1 üzerine gerekli yerleri kamufle edip B33 ile ver ettim köpüğü.
Akabinde basınçlı olmayan su ile durulamasını yaptım. Basıncı ayarlamak için Foam lance i boş olarak kullandım, sadece su atmak için.
duruladıktan sonra air blower ile kurulamasını yaptım.
Bu arada bir tanede Valet Pro fırçam yan çamurluğun arasına düştü, gitti güzelim fırça.Kaldı orda:
Motor kurulamasıda bitince motoruçalıştırıp, klima sistemini açıp bir süre bu halde aracı çalışır durumda bıraktım.
Sıra geldi, kapı içleri ve jant lastik ve davlumbaz detayına.
Epoca pompama b33, ceviz karışımı, CG signature wheel clener ve tuga kırmızı jant temizleyici kullandım.
Sıra geldi kova yıkamamıza. Adams Car Wash kullandım. Çoklu eldiven öncesi foam ile atım yapıp devam ediyorum.
Durulayıp araç ıslak iken Koch Chemie Fb ile demiirtozu temizliğine geçtim. Beyaz araba oldu yine kıpkırmızı. Durulamadan önce eldiven ile geçip işlemi bitirdim ve kil işlemine geçiş yaptım. Bilt Hammer kil kullandım. sonuç tahmin edeceğini üzere beyaz kil oldu kapkara.
Polisaj öncesi işlemlerimizi böylece bitirmiş olduk. Sıra maskeleme ve boya ölçüm işlemlerinde.
Kaput çıkma takılmış ve mikro olarak inanılmaz bir seviyede. 50-52 mikron arası çıkıyor. Sol çamurluk boyalı. diğer kısımlar normal seviyede. 120-130 mikron arası.
Çiziklerin ve harelerin durumu tahmin edeceğiniz gibi berbat durumda.Oksidasyon üst düzeyde idi yüzeyde. Kaputtun mikron durumu malum, özel olarak bir reçete uygulayacağım.
Kaputu polish pad, orbital makina ve meguiars d300 ile ince ince işlyerek olabilecek en iyi duruma getirdim. %80-85 oranında bir sonuçla bitirdim.
Neyse arkadaşın daha önce siyah passatını yapmıştım, bunu yeni aldı. Dueumu hayli kötüydü. Elimden geldiğince toparlamaya çalıştım.
Garaja geldiği hali bu şekilde.
Araç görüldüğü üzere tipik yurdum standartlarında kullanılmış, eşşeğe biner gibi binilmiş yani anlayacağınız leş bir durumda. Hani bu yurtdışı videolarında izliyoruz ya cillop gibi araçlara detay yapıyorlar, özeniyorum Valla. Gelsinler buna da detay yapsınlar. İsyan ile başladım
Neyse isyan yerine yine biz Ceviz ile başlayalım. Davlumbaz, Lastik, kapı içi, depo kağına saf Ceviz püskürterek başladım.
Jantlara Koch FB ile devam ediyorum ön yıkamamıza.
Hemen akabinde kurumaya izin vermeden Flowey B33 ile ön yıkamaya devam ediyorum.
Köpük çalışırken bende detaylara giriştim sonra durulayıp detay kısımların kalanına devam ettim.
Bu işlemin ardından motor bölümüne el attım. Motorda Flowey M1 kullandım.1/3 sulandırdım ürünü. Severek kullandığım bir ürün. Gayet iyi çalışıyor, güzel temizlik yapıyor, uğraştırmadan.Bir motor temizliyiciye göre çok kötü kokmuyor, tabiiki de iyi de kokmuyor.
M1 üzerine gerekli yerleri kamufle edip B33 ile ver ettim köpüğü.
Akabinde basınçlı olmayan su ile durulamasını yaptım. Basıncı ayarlamak için Foam lance i boş olarak kullandım, sadece su atmak için.
duruladıktan sonra air blower ile kurulamasını yaptım.
Bu arada bir tanede Valet Pro fırçam yan çamurluğun arasına düştü, gitti güzelim fırça.Kaldı orda:
Motor kurulamasıda bitince motoruçalıştırıp, klima sistemini açıp bir süre bu halde aracı çalışır durumda bıraktım.
Sıra geldi, kapı içleri ve jant lastik ve davlumbaz detayına.
Epoca pompama b33, ceviz karışımı, CG signature wheel clener ve tuga kırmızı jant temizleyici kullandım.
Sıra geldi kova yıkamamıza. Adams Car Wash kullandım. Çoklu eldiven öncesi foam ile atım yapıp devam ediyorum.
Durulayıp araç ıslak iken Koch Chemie Fb ile demiirtozu temizliğine geçtim. Beyaz araba oldu yine kıpkırmızı. Durulamadan önce eldiven ile geçip işlemi bitirdim ve kil işlemine geçiş yaptım. Bilt Hammer kil kullandım. sonuç tahmin edeceğini üzere beyaz kil oldu kapkara.
Polisaj öncesi işlemlerimizi böylece bitirmiş olduk. Sıra maskeleme ve boya ölçüm işlemlerinde.
Kaput çıkma takılmış ve mikro olarak inanılmaz bir seviyede. 50-52 mikron arası çıkıyor. Sol çamurluk boyalı. diğer kısımlar normal seviyede. 120-130 mikron arası.
Çiziklerin ve harelerin durumu tahmin edeceğiniz gibi berbat durumda.Oksidasyon üst düzeyde idi yüzeyde. Kaputtun mikron durumu malum, özel olarak bir reçete uygulayacağım.
Kaputu polish pad, orbital makina ve meguiars d300 ile ince ince işlyerek olabilecek en iyi duruma getirdim. %80-85 oranında bir sonuçla bitirdim.

















































































Fırça olayına güldüm, cerrahın ameliyatta neşter unutması gibi 
eşşek satilcak hale gelmis miss gibi
boavistadan sonra en sevdiğim jant
emeğine sağlık sahibi sıfır almış kadar memnun olmuştur eminim umarım kıymet bilir. Efsane finaller