Evet, yaza girerken kışlık jantları söküp yazlıklara geçme zamanı geldi. Bu nedenle jantlarımı geçenlerde polisaj yapıp seramik yapmıştım. Arabanın disk ve balata değişimide geldi. Diskleri orta göbeklerini boyayıp vermikleyip onada seramik attım. Daha sonrada aklımda olan kaliperleri tekrar boyama işi eldi aklıma bu sefer orjinal renkten çıkarıp, arabanın elimde boya kodlu spreyi vardı estorial mavi nasıl olur diyip onunla boyadım geçenlim şimdi neler yapmışız onlara. Ha bu arada mr fix seramik olunca ucuzundan davlumbazları temizleyip onlarada seramik yapmadan geçemedim.
Kirli halimiz böyle idi. Koch jant temizleyici kullandım ama resim çekmemişim o ara. Zift vardı onun içinde autobrite just the tonic kullandım ürün güzel ve hızlı çalışıyor.
Daha sonra kil m600 filan geçtikten sonra polisaja hazır hale getirdim dar alanlar için matkapla jant süngerin geniş alanlarda ise flex ve rupes makinaları kullandım.
Pasta olarak manzerne 2500 ve 3800 geçtim.
En son bittikten sonra tekrar m600 geçip mr fix seramik uyguladım.
4janta kullandığım üründe bu kadardı.
BirAz bol kullandım. Ayrıca jantın iç kısımlarını uygulayıp bıraktım daha kalın kalsın diye.
Disklerede uygulamasam olmazdı
Kürleşmesi için biraz ısı alalım dedim.
Bunların işi bitti bir kaç gün bekledim. Sonra iş davlumbazlara geldi.
İlk halimiz böyle idi. Daha sonra forum ürünümüz ceviz ve üstünede snowfoam attım.
Daha sonrasında davlumbazdaki ziftler için bir kaç kez m600 geçtim ama fazlala m600 yüzeyde tutmak istemedim rengini iyice soldurma riskine karşı.
Seramikten sonra.
Daha sonra etrafı maskeleyip önce aluminyum sprey boya daha sonrada arabanın kendi renk kodundaki boya ile kalipperleri boyadım.
En son üstünede vernik atıp bıraktım kurumaya.
Bir süre sonrada balataları ve yeni diski takıp en sonda jantı taktım ve bitirdim.
Okudunuğunuz yada okumaktan sıkıp baktığınız için teşekkür ederim
Kirli halimiz böyle idi. Koch jant temizleyici kullandım ama resim çekmemişim o ara. Zift vardı onun içinde autobrite just the tonic kullandım ürün güzel ve hızlı çalışıyor.
Daha sonra kil m600 filan geçtikten sonra polisaja hazır hale getirdim dar alanlar için matkapla jant süngerin geniş alanlarda ise flex ve rupes makinaları kullandım.
Pasta olarak manzerne 2500 ve 3800 geçtim.
En son bittikten sonra tekrar m600 geçip mr fix seramik uyguladım.
4janta kullandığım üründe bu kadardı.
BirAz bol kullandım. Ayrıca jantın iç kısımlarını uygulayıp bıraktım daha kalın kalsın diye.
Disklerede uygulamasam olmazdı
Kürleşmesi için biraz ısı alalım dedim.
Bunların işi bitti bir kaç gün bekledim. Sonra iş davlumbazlara geldi.
İlk halimiz böyle idi. Daha sonra forum ürünümüz ceviz ve üstünede snowfoam attım.
Daha sonrasında davlumbazdaki ziftler için bir kaç kez m600 geçtim ama fazlala m600 yüzeyde tutmak istemedim rengini iyice soldurma riskine karşı.
Seramikten sonra.
Daha sonra etrafı maskeleyip önce aluminyum sprey boya daha sonrada arabanın kendi renk kodundaki boya ile kalipperleri boyadım.
En son üstünede vernik atıp bıraktım kurumaya.
Bir süre sonrada balataları ve yeni diski takıp en sonda jantı taktım ve bitirdim.
Okudunuğunuz yada okumaktan sıkıp baktığınız için teşekkür ederim