Bosch Fontus Şarjlı 15 litre tanklı yıkama makinesi hakkında

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#21
Konuyu baltalamak gibi olmasin ama bu makina yi begeniyorum . Daha cok begendigim makina da var bundan daha Küçük. Gloria yapmis . 2 litre lik siseden bile su cekiyor. Kopuk yapabiliyor. Tazzikli su atabiliyor. Ama tr de Yok .

Ben benzinlikte yikardim.

20 metre hortum aldim Evin onunde balkon altinda yer Bulunca arabayi evin onunde Yikamaya basladim. Baya farketti konfor. Benzinlige gore .
Dandik hortumun ucuna Bim den hortum sulama basligi aldim. Cok memnun kaldim . Sanki basincli makina almisim gibi geldi bana Çok kolaylaştırdı işimi Suyun Tazzik şekli ve dağılımı hedefi değişiyor. Acayip işime yaradı .

Ama 4-5 tane apartman gözünü dikip bana bakıyor . Bende rahatsız oluyorum . Arka fon da kötü .

Yoksa ne güzel fotoğraflar çekerdim. Video çekerdim. Arabayı incelerdim rahat rahat .
En çok birisi. Çok su harcıyorum diye laf edecek diye stres oluyorum . Bende kendim ile çelişki ile yıkıyorum arabayı. Çok su harcadığım İçin rahatsızlık hissediyorum. Ama çok sık yapmadığım İçin. Kendimi avutuyorum .

Yağmurlar bol olsa vicdanım daha rahat olurdu .
Aaaah ah memleketim Rize'ye bir dönsem... Her yer su her yer şelale arkadaş. 15 litre su harcarken sanki sırat köprüsünden geçiyoruz arkadaş :)
 

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#22
Bak makinanin iyi bi tarafi da bu . Ne kadar su harcadigini biliyorsun . Buda çok hoşuma giden bi özellik . Benim kafa bi yandan su sarfiyatına takılıyor. Çok harcadım diye .
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#23
Bak makinanin iyi bi tarafi da bu . Ne kadar su harcadigini biliyorsun . Buda çok hoşuma giden bi özellik . Benim kafa bi yandan su sarfiyatına takılıyor. Çok harcadım diye .
Bunu ben de çok kafaya takanlardanım. Geçtiğimiz sene Karcher tetiğinin üzerine çok basit bir kronometre takmıştım, aktif olarak ne kadar süre kullanıyorum diye. Beklediğimden daha az çıkınca, kronometreyi söküp detaya rahatca devam dedim
 

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#24
Karcherr vs gibi makinalar. Su tüketimini düşürüyor . ( yanlışım varsa düzeltin ). Normal çeşmeden gelen hortum ile kova hızlıca doluyor. Aynı kova basınçlı tabanca ile dolmuyor.

Hortum ucuna aldığım başlıkta bile bu farkettirdi biraz . Basınçlı makina da daha çok fark var tabi . ( tabi bana göre, az bi gözlem şansım oldu )
 

Nobran

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#25
Karcherr vs gibi makinalar. Su tüketimini düşürüyor . ( yanlışım varsa düzeltin ). Normal çeşmeden gelen hortum ile kova hızlıca doluyor. Aynı kova basınçlı tabanca ile dolmuyor.

Hortum ucuna aldığım başlıkta bile bu farkettirdi biraz . Basınçlı makina da daha çok fark var tabi . ( tabi bana göre, az bi gözlem şansım oldu )
Düzeltilecek bir durum yok hocam söyledikleriniz doğru. Tektik ile ihtiyaç oldukça basıp su harcanıyor ve aynı zamanda suyun basıncı arttığı için iş yapabilme kabiliyeti de artıyor bu sebeple makineler hortuma göre su tüketimini azaltır.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#27
Detaylı anlatım için teşekkürler. Fiyat performans olarak kişisel tercihler her zaman ön plana çıkar. Benzinlikte koştur koştur iş yapmaktansa evin önünde böyle bir yıkamayı tercih ederim.