Konuyu baltalamak gibi olmasin ama bu makina yi begeniyorum . Daha cok begendigim makina da var bundan daha Küçük. Gloria yapmis . 2 litre lik siseden bile su cekiyor. Kopuk yapabiliyor. Tazzikli su atabiliyor. Ama tr de Yok .
Ben benzinlikte yikardim.
20 metre hortum aldim Evin onunde balkon altinda yer Bulunca arabayi evin onunde Yikamaya basladim. Baya farketti konfor. Benzinlige gore .
Dandik hortumun ucuna Bim den hortum sulama basligi aldim. Cok memnun kaldim . Sanki basincli makina almisim gibi geldi bana Çok kolaylaştırdı işimi Suyun Tazzik şekli ve dağılımı hedefi değişiyor. Acayip işime yaradı .
Ama 4-5 tane apartman gözünü dikip bana bakıyor . Bende rahatsız oluyorum . Arka fon da kötü .
Yoksa ne güzel fotoğraflar çekerdim. Video çekerdim. Arabayı incelerdim rahat rahat .
En çok birisi. Çok su harcıyorum diye laf edecek diye stres oluyorum . Bende kendim ile çelişki ile yıkıyorum arabayı. Çok su harcadığım İçin rahatsızlık hissediyorum. Ama çok sık yapmadığım İçin. Kendimi avutuyorum .
Yağmurlar bol olsa vicdanım daha rahat olurdu .
Ben benzinlikte yikardim.
20 metre hortum aldim Evin onunde balkon altinda yer Bulunca arabayi evin onunde Yikamaya basladim. Baya farketti konfor. Benzinlige gore .
Dandik hortumun ucuna Bim den hortum sulama basligi aldim. Cok memnun kaldim . Sanki basincli makina almisim gibi geldi bana Çok kolaylaştırdı işimi Suyun Tazzik şekli ve dağılımı hedefi değişiyor. Acayip işime yaradı .
Ama 4-5 tane apartman gözünü dikip bana bakıyor . Bende rahatsız oluyorum . Arka fon da kötü .
Yoksa ne güzel fotoğraflar çekerdim. Video çekerdim. Arabayı incelerdim rahat rahat .
En çok birisi. Çok su harcıyorum diye laf edecek diye stres oluyorum . Bende kendim ile çelişki ile yıkıyorum arabayı. Çok su harcadığım İçin rahatsızlık hissediyorum. Ama çok sık yapmadığım İçin. Kendimi avutuyorum .
Yağmurlar bol olsa vicdanım daha rahat olurdu .





