Ben klima sistemine buhar basmaya karşıyım. Yazları klimadan kalan nemden bile koku yapabiliyorken yaz kış hava kanallarına su buharı basmak ne kadar mantıklı bilemiyorum. Belki kalorifer açıp uzun süre kurutulursa sorun olmaz. Bunların haricinde içerideki parçalara veya tesisata zarar veriyor mu onu klima sistemini bilmediğim için bir şey diyemiyorum.