Merhaba dostlar. öncelikle ilk defa böyle bir konu açıyorum. yanlış yere açtıysam veya başka bir hatam varsa kusuruma bakmayın.
foruma kayıt olup, çeyizimin üstüne ekleyene dek amatörce kendimce yıkar kurulardım hep. bugün hem yıkayayım hem de foruma içerik olsun dedim(üstadlardan özendim
) ilk olduğu için çok bir içerik çıkaramadım ama olduğu kadar artık
öncelikle bayram kampanyasıyla almış olduğum ev13 ile ön yıkama yaptım.
yüzeyde sadece toz olduğu için detay fırçasıyla ufaktan giriştim bazı yerlere. ardından durulamaya geçtim.
yine sizlerin önerisiyle purestar towel almıştım. ilk defa bu kadar para verip böyle bir havluya sahip oldum
ama gerçekten övüldüğü kadar var. ardından bu havluyla kuruladım aracı. tek başına yetti kurulamaya.
bir ay öncesinde yine forumun kampanyasıyla almış olduğum flowey f1 wax uygulamıştım aracıma. bu arada ilk defa wax uyguladım
wax görevini yapmış mı. boncuklanma olursa iyi oluyordu sanırım pek bilgim yok ama. üstadların yorumunu alabilirim bu konuda.
Su iticiliği ile ilgili video da ekledim
ayrıca hem foto çekip hem de araçla uğraşmak zormuş. forumda görüyorum da bu işi çok iyi yapanlar var gerçekten. helal olsun onlara
bir de her türlü tavsiyeye açığım. foruma katıldıktan sonra sayenizde baya bilgi edindim. hepinize teşekkür ederim bu vesileyle.
foruma kayıt olup, çeyizimin üstüne ekleyene dek amatörce kendimce yıkar kurulardım hep. bugün hem yıkayayım hem de foruma içerik olsun dedim(üstadlardan özendim
yüzeyde sadece toz olduğu için detay fırçasıyla ufaktan giriştim bazı yerlere. ardından durulamaya geçtim.
yine sizlerin önerisiyle purestar towel almıştım. ilk defa bu kadar para verip böyle bir havluya sahip oldum
bir ay öncesinde yine forumun kampanyasıyla almış olduğum flowey f1 wax uygulamıştım aracıma. bu arada ilk defa wax uyguladım
Su iticiliği ile ilgili video da ekledim
ayrıca hem foto çekip hem de araçla uğraşmak zormuş. forumda görüyorum da bu işi çok iyi yapanlar var gerçekten. helal olsun onlara
Son düzenleme:





