Ürünü 6 aydan fazla bir süredir kullanıyorum, kalıcılığı hidrofobisi çok güzel, Doruk abinin verdiği bilgilere göre plastik içine işleyerek plastiği yenileyen bir ürün, jel kıvamda olması kullanımda pratiklik sağlıyor ve epey bereketli bir ürün, videoda göreceğiniz üzere harcadığım miktarı ortada, ki benimSanderodaki plastik miktarı epey fazla.
Son düzenleme:




