Merhaba arkadaşlar, heves ettim sürekli görüyordum bende deniyeyim dedim piyasada çokça bulunan bir köpük pompasına kompresör bağladım, ilk videoda elle pompalama, orjinal keçesi+sandalye keçesi vardı köpük yoğun ama sandalye keçesi çok sıkı olduğu için atım açısını düşürdü. Daha sonrasında Orjinal keçe+Bulaşık süngeri keçesi ve manüel pompalama performansı, atış açısı arttı, en son ise orjinal keçe+bulaşık süngeri ve kompresör ile 35 psi ayarlayıp 25 psi da çalıştırılmış atım performansı bence böyle uygun fiyatlı bir pompa için performans yeterli diye düşünüyorum, (bu arada üzerindeki nozul pompayla birlikte gelen nozul 110-06 yazıyor. Şampuan, vonixx v-floc 1.5 litre suya 20-25 ml. Pompa hortumunada üstten tek taraflı delik açtım) https://youtube.com/shorts/w89zO77MUUY?si=cg26X139itQtxmo7




