Bugün uzun zamandır yapılması şart olan far temizliğini zar zor müsait bi yer bulup yapmaya karar verdim. Farlar önceki haline göre daha iyi ama mükemmel olmadı ne yazık ki
daha önce başka bir aracın farını çok iyi açmıştım ama kendi aracım olunca galiba yapamıyorum. Uygulamayı adım adım anlatıcam eksiklerim yanlışlarım var biliyorum ama bunları gidermem için de sizleri her zaman dinlediğimi bilmenizi istiyorum 
önce malzeme olarak bulunduğum yerde detay malzemesi bulmak inanılmaz zor hatta yok demek yeridir. Elimde yumuşak mavi breaf marka polisaj süngerim vardı ama bir tane daha almak istedim kalın ve ince pasta için kullanmak adına. Aradım ettim sonunda sadece bir dükkan da 1 tane olan breaf beyaz sert polisaj süngeri buldum. Sulu zımpara olarak da anca 1500 ve 2000 lik bulabildim. Pasta bulamadığım için de arkadaşımdan ne marka olduğunu bilinmeyen 1000’lik pastadan az birşey kullanmak için aldım. Elim de manzerna 3in1 ve meg compound vardı. Tüm malzemem bu kadardı ne yazık ki.
önce farları 1500 lük sulu zımpara ve sonrasın da 2000’lik sulu zımpara ile zımparaladım. Ama muhtemelen bir farı az zımparalamışım ki diğer far daha az parladı
Daha sonra yumuşak süngeri biraz ıslatıp 1000’lik pasta ile biraz far üzerinde çalıştım. Daha sonra beyaz sert süngeri önce az bir Meg compound ile sonra manzerna 3in1 ile kullanarak far üzerinde bir müddet çalıştım. Bir far iyi oldu ama diğer far da ya fazla çalıştım, ya da iyi zımpara yapamadığım için biraz pütür kaldı açıkçası. Gündüz daha net görünüyor bu lekeler ama akşam çok belli olmadı fotolarda.
Son olarak da öncesi sonrası şeklinde şu iki resimi bırakabilirim
Sonra da wurth motor temizleyici ve kiwi buhar makinesi ile motor temizliği yaptım ama foto çekemedim karanlık diye. Zaten kiwi buhar makinesi de çok faydalı olmadı boşa almışım galiba
en son aracımı yıkayıp sonax bsd uygulayıp yerine koydum.
Pasta ped konusunda bilgisizim bu konuya biraz çalışmam lazım. İş vs gibi nedenlerle de detay asına birşey yapamadığım için çok üstüne düşemiyorum. Konu vs okuyorum ama uygulayamadıktan sonra bir anlamı olmuyor ne yazık ki. Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Hatalarımı siz üstadlardan seve seve duymaya hazırım. Pazartesi de tekrar sararmaması için farları şeffaf kaplıycam bakalım. Umarım bir süre 50 derece sıcakta güneş altında idare eder
önce malzeme olarak bulunduğum yerde detay malzemesi bulmak inanılmaz zor hatta yok demek yeridir. Elimde yumuşak mavi breaf marka polisaj süngerim vardı ama bir tane daha almak istedim kalın ve ince pasta için kullanmak adına. Aradım ettim sonunda sadece bir dükkan da 1 tane olan breaf beyaz sert polisaj süngeri buldum. Sulu zımpara olarak da anca 1500 ve 2000 lik bulabildim. Pasta bulamadığım için de arkadaşımdan ne marka olduğunu bilinmeyen 1000’lik pastadan az birşey kullanmak için aldım. Elim de manzerna 3in1 ve meg compound vardı. Tüm malzemem bu kadardı ne yazık ki.
önce farları 1500 lük sulu zımpara ve sonrasın da 2000’lik sulu zımpara ile zımparaladım. Ama muhtemelen bir farı az zımparalamışım ki diğer far daha az parladı
Daha sonra yumuşak süngeri biraz ıslatıp 1000’lik pasta ile biraz far üzerinde çalıştım. Daha sonra beyaz sert süngeri önce az bir Meg compound ile sonra manzerna 3in1 ile kullanarak far üzerinde bir müddet çalıştım. Bir far iyi oldu ama diğer far da ya fazla çalıştım, ya da iyi zımpara yapamadığım için biraz pütür kaldı açıkçası. Gündüz daha net görünüyor bu lekeler ama akşam çok belli olmadı fotolarda.
Son olarak da öncesi sonrası şeklinde şu iki resimi bırakabilirim
Sonra da wurth motor temizleyici ve kiwi buhar makinesi ile motor temizliği yaptım ama foto çekemedim karanlık diye. Zaten kiwi buhar makinesi de çok faydalı olmadı boşa almışım galiba
en son aracımı yıkayıp sonax bsd uygulayıp yerine koydum.
Pasta ped konusunda bilgisizim bu konuya biraz çalışmam lazım. İş vs gibi nedenlerle de detay asına birşey yapamadığım için çok üstüne düşemiyorum. Konu vs okuyorum ama uygulayamadıktan sonra bir anlamı olmuyor ne yazık ki. Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Hatalarımı siz üstadlardan seve seve duymaya hazırım. Pazartesi de tekrar sararmaması için farları şeffaf kaplıycam bakalım. Umarım bir süre 50 derece sıcakta güneş altında idare eder





