Flowey B33 Boost Cleaner Extra incelemesi

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#1
Ürün markanın denemesini yaptığım diğer foam ürününden çok çok daha agrasif. PH 14. videoda da göreceğiniz gibi köpürme muhteşem. Ürünü wax uyguladığım yüzeye denedim. yıkadım hopp waxtan eser yok. Yani ürün eski waxınızı söküp yeni wax uygulayacagınız zaman harika bir ürün.Yani VP Combo2, CG Clean Estate falan hikaye bunun yanında.Onun dışında bizim normal kullanımlarda kullanacağımız bir ürün kesinlikle değil.Şimdi videoyu atayım izleyin.
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,902
Beğeniler
3,061
Yaş
38
İl
Kırklareli
#3
Eline sağlık Onur
Uygulama öncesi için iyi olur
Ama sırf bunun için çeyize eklenir mi?
Bence hayır
 

umrdmr

Tecrübeli Detaycı
Moderator
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
664
Beğeniler
559
Yaş
29
İl
Ankara
#4
Güzel derz araları temizliği yapılır bununla.

Onun dışında wax sökmek için de güzel bence. Wax sökmek bazen ızdırap olabiliyor çünkü. Özellikle Fusso gibi yüzeyi zor terkeden ürünleri. Fakat düzenli kullanımda silecek lastiği veya plastik aksamlara elleyebilir bu ürün.

Teşekkürler Onur Abi sayende hiç kimsenin bilip duymadığı ürünleri görüyoruz.
 
Son düzenleme:

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4,800
Beğeniler
5,514
Yaş
31
İl
Bilecik
#5
İnceleme için teşekkürler Onur abi. Senede 3-4 kez kullanmak için olabilir. Onun dışında kullanmak ise plastik ve krom aksamlarda sorun yaratabilir gibi.

Ne dersin test edelim mi yine ?
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
6,905
Beğeniler
16,643
Yaş
40
İl
antalya
#6
Eline sağlık Onur
Uygulama öncesi için iyi olur
Ama sırf bunun için çeyize eklenir mi?
Bence hayır
Vallahi hacı ben sırf o yüzden Combo 2 alıyordum, onu alacağıma bu daha etkili.
Güzel derz araları temizliği yapılır bununla.

Onun dışında wax sökmek için de güzel bence. Wax sökmek bazen ızdırap olabiliyor çünkü. Özellikle Fusso gibi yüzeyi zor terkeden ürünleri. Fakat düzenli kullanımda silecek lastiği veya plastik aksamlara elleyebilir bu ürün.

Teşekkürler Onur Abi sayende hiç kimsenin bilip duymadığı ürünleri görüyoruz.
Derzde denedim, olmadı:)
Wax sökme işi bana sıkıntılı geliyordu. Bu iyi oldu
İnceleme için teşekkürler Onur abi. Senede 3-4 kez kullanmak için olabilir. Onun dışında kullanmak ise plastik ve krom aksamlarda sorun yaratabilir gibi.

Ne dersin test edelim mi yine ?
Rica ederim kardeşim. Teste devem edecek nitekim bugün firma yetkilisi bana mesaj attı. Ben ürünü 1/10 kullandım. Ürünün kullanım dozu 1/60 ile 1/100 müş. Ben bir hayli fazla ürün kullandım.