GLZ Coatings Seramik Kaplama

Pro

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#1
Merhaba arkadaşlar, Glz Coatings Seramik Koruma olarak adlandırılan 2 yıl koruma vaadi bulunan Made in USA olan bir ürün.

Ürün Kutu İçeriği olarak ;

1 adet mikrofiber uygulama süngeri
1 adet damlalık
45 ml Glz Coating



Fiyatı : 729 TL

Arac yüzeyi temizlik polisajı sonrasında M700 ile silinip yağlardan arındırıldı. Ürünü açıp içerisinde tıpayı çıkartıp bir süre havalandırılması tavsiye ediliyor sonrasında kutu içerisinde bulunan damlalığı takıp laminasyonlu uygulama süngerine damlatıp uygulaması yapıldı. Uygulama süngeri laminasyon sayesinde fazla ürün sarfiyatını önlüyor. Uygulama süngerini bu nedenle sevdim . :sevilenx:Ürün çabuk kuruyan veya uçan bir ürün olmadığı içinde paneller üzerinde çok rahat uygulama yapmanıza olanak sağlıyor.
Uygulamadan 30 dk sonra mikrofiber bezle uygulama yapılan panelleri siliyoruz. 1 saat sonra bile rahatlıkla ürünün silinebildiği söyleniyor.

En az 12 saat kürleşmesinin beklenilmesi ve tam kürleşmenin 72 saate kadar sürdüğü belirtilmiş. Parlaklık olarak baya iyi ürünü bu yönden sevdim İlerleyen zamanlarda su itiş performansı ve dayanım süresi için konuyu güncellerim.:)






 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#2
Fiyatı güzel gibi, Türkiye şartlarında 2 yılı çıkarırsa güzel bir vaad, fakat ben sermiğe halen çok uzağım:) En azından kobay bir araç temin edene kadar :sırıtan1:
İnceleme için teşekkürler elinize sağlık
 
Beğeniler: Pro

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#3
@Pro Eline Saglik GLZ yi duymustum Uygulayana denk gelmemistim Guzel olmus Parlaklik gayet güzel
 
Beğeniler: Pro

Mertcankbr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
897
Beğeniler
1,976
İl
Manisa
#4
Eline sağlık hocam test için teşekkürler
Uygulamadan 30 dk sonra silmekte büyük avantaj
Parlaklıkta güzel
 
Beğeniler: Pro

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#5
Eline sağlık abi güzel inceleme olmuş. Seramik düşmanı olsam da beğendim. :smilex:
 
Beğeniler: Pro

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#9
Ellerine sağlık toprağım. Çok güzel ürünmüş parlaklığı şahane gözüküyor. Ama bijon kapağı efsane parlak duruyor. Bi bijon kapağı değil:taraa:
 
Son düzenleme:
Beğeniler: Pro

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#10
Eline Sağlık Ahmet , ürün güzel görünüyor.

Dayanım ve su iticilik yorumlarını bekliyoruz.
 
Beğeniler: Pro

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#11
Emeğine Sağlık Adminim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Beğeniler: Pro

Pro

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#12
Fiyatı güzel gibi, Türkiye şartlarında 2 yılı çıkarırsa güzel bir vaad, fakat ben sermiğe halen çok uzağım:) En azından kobay bir araç temin edene kadar :sırıtan1:
İnceleme için teşekkürler elinize sağlık
Teşekkürler, 2 yıl vaad çok uçuk bir süre Türkiye şartlarında özellikle.. Bakalım gözlemlerini paylaşırım.:)

@Pro Eline Saglik GLZ yi duymustum Uygulayana denk gelmemistim Guzel olmus Parlaklik gayet güzel
Teşekkürler abii :opucukx:

Eline sağlık hocam test için teşekkürler
Uygulamadan 30 dk sonra silmekte büyük avantaj
Parlaklıkta güzel
Teşekkürler, bence de silme süresinin çok olması hatalı uygulama yapmanin önüne geçiyor:)

Eline sağlık abi güzel inceleme olmuş. Seramik düşmanı olsam da beğendim. :smilex:
Teşekkürler Emirhan, seramikle barış ilan edelim ya :terlisırıtan:

Elinize sağlık, araç güzel parlamış
Teşekkürler.:)

Eline, emeğine sağlık.
Teşekkürler:)

Teşekkürler abi.:)
Ellerine sağlık toprağım. Çok güzel ürünmüş parlaklığı şahane gözüküyor. Ama bijon kapağı efsane parlak duruyor. Bi bijon kapağı değil:taraa:
Sağolasın hocam :opucukx: Kapaklar gözden kaçmamış :sırıtan1:

Eline Sağlık Ahmet , ürün güzel görünüyor.

Dayanım ve su iticilik yorumlarını bekliyoruz.
Teşekkürler Umur, ilerleyen zamanlarda güncelleme yaparım.:)

Emeğine Sağlık Adminim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkürler abi :)
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#13
Emeğine sağlık adminin fiyatı iyi duruyor bu piyasa koşullarında, bir de geç kirlenme/toz iticilik yorumlarınızı da bekliyorum :)
 
Beğeniler: Pro