-Güncelleme- Honda Civic Fb7 Polisaj işlemleri

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#1
Selamlar arkadaşlar.
Hepinize sağlıklı ve bol detaylı günler dilerim. Gelelim güzel konumuza uzun zamandır yapmak istediğim polisaj işlemini bu gün, yarın, hafta sonu derken bir hışımla başladım. Yapmış olduğum polisaj işleminde bu güne kadar hiç tecrübem olmadı ama el yatkınlığıma inancım yüksekti kendim yapmayı çok istiyordum. Forum sayesinde kullanılacak malzeme olsun, polisajı yaparken dikkat edilmesi gerekenler olsun anladığım kadarıyla uygulamaya çalıştım.
Tamamen amatör ruhumla detaya olan ilgimle bu işe giriştim. Ortalama bu işlem için 1 hafta vakit ayırdım fakat günün her saati değil müsait olduğumda gelip bagaj kapağını yaptım, sonra tavan vs bu şekilde ağır ağır çalıştım. Demir tozu ve kil işlemini önceden yapmıştım bunun için sadece polisaj öncesi bi kez daha kil uygulaması geçtim.

Kullandığım malzemeleri şu şekilde sıralayalım.
-Atlass Att Polisaj makinesi
-Ufs 150mm sarı keçe
-Koch Chemie 150mm Sarı ped
-Farecla 125mm esnek taban
-Pasta serisi olarak Koch Chemie
H9-F6-M3
-Boya koruma olarak Soft99 Fusso F7
-3M Gaz maskesi ( mutlaka kullanın ) çok faydasını gördüm.
-Bim mikrofiber bez yüzeyi çizmemek adına çok fazla bulundurdum. Pasta kalıntılarını silmek için
-1/1 sulandırılmış İPA
-3D Final touch
-Işık olarakta tlf flaşı devreye girdi :)
-Flowey R10 1/1 sulandırılmış
-Valet pro mavi kil
Bantlama olayını bazı yerlerde göremeyebilirsiniz parça parça yaptım işlemleri.

Polisaj öncesi çizikler



Öncesi ve sonrası bi kaç resim paylaşalım




Polisaj işlemini 3 aşamada bitirdim
aşama UFS keçe ile Koch Chemie H9
aşama Koch sarı ped ve farecla sarı ped ile Koch F6 uyguladım
aşama DVX cila pedi Koch M3
Bu şekilde devam ettim çizik alma işlemi yaparken yüzeyi 2. ve 3. kademede pastayı yedirip 4. ve 5. kademede çizik alma işlemini tamamladım. Makinanın kademe devirlerini tam bilmiyorum kademe olarak belirteyim dedim fikir vermesi için. Şahsi görüşüm makinada bu durumu etkilemiş olabilir keçe ile daha rahat çalıştım. Koch Chemie pastalarında tozlanma minimum seviyede çok iyi ama buna rağmen kimyasalı solumamak için kesinlikle maske kullanmalıyız. Çok faydasını gördüm. Çizik alma işleminde ufak tefek hareler ve tırnak takılan bölümler kaldı araç kendi aracım bunun içinde boyayı olabildiğince yormamaya çalıştım özellikle kıvrımlı sivri bölgeleri çok zorlamadım ki bu işi ilk defa amatör yapan birisi olarak ufak tefek kalıntılar normal olduğunu düşünüyorum :) ama %90 başarıya ulaştım diyebilirim.

Yıkama işlemlerinden kareler



Koruma olarak SOFT99 FUSSO F7 tercih ettim ürün fiyat performans olarak çok başarılı koruma olarak 7 ay vaadediyor firma fakat ülke şartlarınsa 3-4 ay gider diye umuyorum:) ama aracım çok kullanılmıyor ve kapalı garajda sanırım gider. Sürmesi, silmesi keyifli sonrasında yüzeydeki hissiyatı çok başarılı. Koruma 300ml şişede su kadar akışkan sıvı değil salep kıvamına yakın ben biraz bol sürdüm yarısı daha duruyor sanırım 100ml bir araca çok rahat yeter. 1 şişe ile 3 defa uygulama yapılabilir bereketli bir ürün.


ol png

Bir iki yansıma ekleyelim




F İ N A L L E R





Okuyan herkese teşekkürler
Maşallah’ı eksik etmeyelim rabbim isteyen herkese daha fazlasını nasip etsin. Herkese bol detaylı günler.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#3
Selamlar arkadaşlar.
Hepinize sağlıklı ve bol detaylı günler dilerim. Gelelim güzel konumuza uzun zamandır yapmak istediğim polisaj işlemini bu gün, yarın, hafta sonu derken bir hışımla başladım. Yapmış olduğum polisaj işleminde bu güne kadar hiç tecrübem olmadı ama el yatkınlığıma inancım yüksekti kendim yapmayı çok istiyordum. Forum sayesinde kullanılacak malzeme olsun, polisajı yaparken dikkat edilmesi gerekenler olsun anladığım kadarıyla uygulamaya çalıştım.
Tamamen amatör ruhumla detaya olan ilgimle bu işe giriştim. Ortalama bu işlem için 1 hafta vakit ayırdım fakat günün her saati değil müsait olduğumda gelip bagaj kapağını yaptım, sonra tavan vs bu şekilde ağır ağır çalıştım. Demir tozu ve kil işlemini önceden yapmıştım bunun için sadece polisaj öncesi bi kez daha kil uygulaması geçtim.

Kullandığım malzemeleri şu şekilde sıralayalım.
-Atlass Att Polisaj makinesi
-Ufs 150mm sarı keçe
-Koch Chemie 150mm Sarı ped
-Farecla 125mm esnek taban
-Pasta serisi olarak Koch Chemie
H9-F6-M3
-Boya koruma olarak Soft99 Fusso F7
-3M Gaz maskesi ( mutlaka kullanın ) çok faydasını gördüm.
-Bim mikrofiber bez yüzeyi çizmemek adına çok fazla bulundurdum. Pasta kalıntılarını silmek için
-1/1 sulandırılmış İPA
-3D Final touch
-Işık olarakta tlf flaşı devreye girdi :)
-Flowey R10 1/1 sulandırılmış
-Valet pro mavi kil
Bantlama olayını bazı yerlerde göremeyebilirsiniz parça parça yaptım işlemleri.

Polisaj öncesi çizikler



Öncesi ve sonrası bi kaç resim paylaşalım




Polisaj işlemini 3 aşamada bitirdim
aşama UFS keçe ile Koch Chemie H9
aşama Koch sarı ped ve farecla sarı ped ile Koch F6 uyguladım
aşama DVX cila pedi Koch M3
Bu şekilde devam ettim çizik alma işlemi yaparken yüzeyi 2. ve 3. kademede pastayı yedirip 4. ve 5. kademede çizik alma işlemini tamamladım. Makinanın kademe devirlerini tam bilmiyorum kademe olarak belirteyim dedim fikir vermesi için. Şahsi görüşüm makinada bu durumu etkilemiş olabilir keçe ile daha rahat çalıştım. Koch Chemie pastalarında tozlanma minimum seviyede çok iyi ama buna rağmen kimyasalı solumamak için kesinlikle maske kullanmalıyız. Çok faydasını gördüm. Çizik alma işleminde ufak tefek hareler ve tırnak takılan bölümler kaldı araç kendi aracım bunun içinde boyayı olabildiğince yormamaya çalıştım özellikle kıvrımlı sivri bölgeleri çok zorlamadım ki bu işi ilk defa amatör yapan birisi olarak ufak tefek kalıntılar normal olduğunu düşünüyorum :) ama %90 başarıya ulaştım diyebilirim.

Yıkama işlemlerinden kareler



Koruma olarak SOFT99 FUSSO F7 tercih ettim ürün fiyat performans olarak çok başarılı koruma olarak 7 ay vaadediyor firma fakat ülke şartlarınsa 3-4 ay gider diye umuyorum:) ama aracım çok kullanılmıyor ve kapalı garajda sanırım gider. Sürmesi, silmesi keyifli sonrasında yüzeydeki hissiyatı çok başarılı. Koruma 300ml şişede su kadar akışkan sıvı değil salep kıvamına yakın ben biraz bol sürdüm yarısı daha duruyor sanırım 100ml bir araca çok rahat yeter. 1 şişe ile 3 defa uygulama yapılabilir bereketli bir ürün.


ol png

Bir iki yansıma ekleyelim




F İ N A L L E R





Okuyan herkese teşekkürler
Maşallah’ı eksik etmeyelim rabbim isteyen herkese daha fazlasını nasip etsin. Herkese bol detaylı günler.
Çok güzel olmuş. Beyazlara fısıldayanlar kulübüne hoşgeldin:D
Kazasız belasız sürüşler, keyifli forumlar
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#4
Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor. :)
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#7
Elinize sağlık, oldukça başarılı bir çalışma olmuş
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#8
Elinize saglik guzel olmus Gule gule binin.:)
Teşekkür ederim :)
Çok güzel olmuş. Beyazlara fısıldayanlar kulübüne hoşgeldin:D
Kazasız belasız sürüşler, keyifli forumlar
Her zaman demişimdir beyazlarda parlar :) Teşekkür ederim.
Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor. :)
Teşekkür ederim :)
Elinize sağlık. Uygulama gayet başarılı gözüküyor :)
Teşekkür ederim amatör olarak en iyi sonuca ulaşmaya çalıştım :)
Elinize sağlık maşallah gayet güzel olmuş..
Teşekkür ederim
Elinize sağlık, oldukça başarılı bir çalışma olmuş
Teşekkür ederim amatör olarak en iyi sonuca ulaşmaya çalıştım hele ki beyaz arabada yansımayı görmek basit olmuyor.
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#9
Maşallah Hocam. Zaten amatör olarak bu işi yapanlar için panel panel gitmek daha mantıklı. Diğer türlü işten izin almak gerekir :)
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#10
Emeğinize sağlık,ruh amatör desenizde finaller oldukça tatminkar :) maşallah aracınıza harika görünüyor f7 nin boncukları dayanım durumunuda fırsat buldukça takip etmek isteriz :)
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
926
Beğeniler
2,038
Yaş
42
İl
İstanbul
#11
Ellerinize emeğinize sağlık gayet güzel olmuş uygulamalarınız. Güzel günlerde kullanın.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#13
Elinize sağlık, güzel uygulama olmuş. Güzel bir final yakalamışsın. F7 güzel üründür. Artık çizmeden bu kondisyon koruyacak yıkamalar kalıyor size.
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#14
Emeğinize sağlık,ruh amatör desenizde finaller oldukça tatminkar :) maşallah aracınıza harika görünüyor f7 nin boncukları dayanım durumunuda fırsat buldukça takip etmek isteriz :)
Çok teşekkür ederim. Valla amatör olmam hiç bişey kaybettirmedi yaparken. Önemli olan isteyerek inanarak en önemlisi sevgimizi katarak yapmak :) Boncuklama dayanım için güncelleme yaparım.
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#15
Ellerinize emeğinize sağlık gayet güzel olmuş uygulamalarınız. Güzel günlerde kullanın.
Çok teşekkür ederim.
Elinize sağlık, güzel uygulama olmuş. Güzel bir final yakalamışsın. F7 güzel üründür. Artık çizmeden bu kondisyon koruyacak yıkamalar kalıyor size.
Teşekkür ederim. Evet F7 sürmesi olsun silmesi keyifli bir ürün boncuklama ise çok harika elimden geldiği kadar korumak için mücedele edeceğim çünkü yapılan işçilikteki süreç baştan sona kadar kendi emeğim olduğu için daha değerli bir hal alıyor.
 

Uydu 1

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
43
Beğeniler
121
İl
İzmir
#18
Selamlar arkadaşlar.
Hepinize sağlıklı ve bol detaylı günler dilerim. Gelelim güzel konumuza uzun zamandır yapmak istediğim polisaj işlemini bu gün, yarın, hafta sonu derken bir hışımla başladım. Yapmış olduğum polisaj işleminde bu güne kadar hiç tecrübem olmadı ama el yatkınlığıma inancım yüksekti kendim yapmayı çok istiyordum. Forum sayesinde kullanılacak malzeme olsun, polisajı yaparken dikkat edilmesi gerekenler olsun anladığım kadarıyla uygulamaya çalıştım.
Tamamen amatör ruhumla detaya olan ilgimle bu işe giriştim. Ortalama bu işlem için 1 hafta vakit ayırdım fakat günün her saati değil müsait olduğumda gelip bagaj kapağını yaptım, sonra tavan vs bu şekilde ağır ağır çalıştım. Demir tozu ve kil işlemini önceden yapmıştım bunun için sadece polisaj öncesi bi kez daha kil uygulaması geçtim.

Kullandığım malzemeleri şu şekilde sıralayalım.
-Atlass Att Polisaj makinesi
-Ufs 150mm sarı keçe
-Koch Chemie 150mm Sarı ped
-Farecla 125mm esnek taban
-Pasta serisi olarak Koch Chemie
H9-F6-M3
-Boya koruma olarak Soft99 Fusso F7
-3M Gaz maskesi ( mutlaka kullanın ) çok faydasını gördüm.
-Bim mikrofiber bez yüzeyi çizmemek adına çok fazla bulundurdum. Pasta kalıntılarını silmek için
-1/1 sulandırılmış İPA
-3D Final touch
-Işık olarakta tlf flaşı devreye girdi :)
-Flowey R10 1/1 sulandırılmış
-Valet pro mavi kil
Bantlama olayını bazı yerlerde göremeyebilirsiniz parça parça yaptım işlemleri.

Polisaj öncesi çizikler



Öncesi ve sonrası bi kaç resim paylaşalım




Polisaj işlemini 3 aşamada bitirdim
aşama UFS keçe ile Koch Chemie H9
aşama Koch sarı ped ve farecla sarı ped ile Koch F6 uyguladım
aşama DVX cila pedi Koch M3
Bu şekilde devam ettim çizik alma işlemi yaparken yüzeyi 2. ve 3. kademede pastayı yedirip 4. ve 5. kademede çizik alma işlemini tamamladım. Makinanın kademe devirlerini tam bilmiyorum kademe olarak belirteyim dedim fikir vermesi için. Şahsi görüşüm makinada bu durumu etkilemiş olabilir keçe ile daha rahat çalıştım. Koch Chemie pastalarında tozlanma minimum seviyede çok iyi ama buna rağmen kimyasalı solumamak için kesinlikle maske kullanmalıyız. Çok faydasını gördüm. Çizik alma işleminde ufak tefek hareler ve tırnak takılan bölümler kaldı araç kendi aracım bunun içinde boyayı olabildiğince yormamaya çalıştım özellikle kıvrımlı sivri bölgeleri çok zorlamadım ki bu işi ilk defa amatör yapan birisi olarak ufak tefek kalıntılar normal olduğunu düşünüyorum :) ama %90 başarıya ulaştım diyebilirim.

Yıkama işlemlerinden kareler



Koruma olarak SOFT99 FUSSO F7 tercih ettim ürün fiyat performans olarak çok başarılı koruma olarak 7 ay vaadediyor firma fakat ülke şartlarınsa 3-4 ay gider diye umuyorum:) ama aracım çok kullanılmıyor ve kapalı garajda sanırım gider. Sürmesi, silmesi keyifli sonrasında yüzeydeki hissiyatı çok başarılı. Koruma 300ml şişede su kadar akışkan sıvı değil salep kıvamına yakın ben biraz bol sürdüm yarısı daha duruyor sanırım 100ml bir araca çok rahat yeter. 1 şişe ile 3 defa uygulama yapılabilir bereketli bir ürün.


ol png

Bir iki yansıma ekleyelim




F İ N A L L E R





Okuyan herkese teşekkürler
Maşallah’ı eksik etmeyelim rabbim isteyen herkese daha fazlasını nasip etsin. Herkese bol detaylı günler.
müthiş olmuş
 

ttopak

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
572
Beğeniler
631
İl
Adana
#19
Elinize sağlık ilk uygulamanıza göre çok güzel bir uygulama olmuş.

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi