Gunes yanığı folyo kaplama ?

Stro4k

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Tem 2020
Mesajlar
47
Beğeniler
18
Yaş
27
İl
Tokat
#1
Aracımda güneş yanigi başlangıcı var ilk önce folyo çektirecektim sokerken vernik kalkabilir dedi folyocu. Bende boya koruma yaptırdım ama bazı arkadaşlar boya koruma işe yaramaz diyorlar. Poliuretan folyo çektirsem sokerken yine sorun olur mu ? Bana bi yardımcı olun gunes yanigi daha fazla buyumesini istemiyorum. Tavanın sadece bi yerinde var avuç içi kadar mudahele etmezsem daha çok büyüyecek güneşte daha çok belli oluyor

 

Stro4k

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Tem 2020
Mesajlar
47
Beğeniler
18
Yaş
27
İl
Tokat
#2
Folyo sokerken vernik kalkar mı ? Kalkarsa boyanması mı lazım illa
 

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#3
Daha önce de başlık açtınız. Oraya da yazdık. O başlıktan devam edebilirsiniz . Gerekli mesajlar yazıldı Ama siz hala güneş yanığı büyüsün istemiyorum diyorsunuz.
 

Stro4k

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Tem 2020
Mesajlar
47
Beğeniler
18
Yaş
27
İl
Tokat
#4
Daha önce de başlık açtınız. Oraya da yazdık. O başlıktan devam edebilirsiniz . Gerekli mesajlar yazıldı Ama siz hala güneş yanığı büyüsün istemiyorum diyorsunuz.
Bi çözüm bulamadım çünkü hocam kusura bakmayın
 

Nobran

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
561
Beğeniler
3,280
Yaş
36
İl
Ankara
#6
Bi çözüm bulamadım çünkü hocam kusura bakmayın
Aracımda güneş yanigi başlangıcı var ilk önce folyo çektirecektim sokerken vernik kalkabilir dedi folyocu. Bende boya koruma yaptırdım ama bazı arkadaşlar boya koruma işe yaramaz diyorlar. Poliuretan folyo çektirsem sokerken yine sorun olur mu ? Bana bi yardımcı olun gunes yanigi daha fazla buyumesini istemiyorum. Tavanın sadece bi yerinde var avuç içi kadar mudahele etmezsem daha çok büyüyecek güneşte daha çok belli oluyor

Boya koruma işe yaramaz diyen bazı arkadaşlarınıza sorun hocam, boya koruma işe yaramıyorsa neyin işe yaradığını biliyor olmaları lazım öyle değil mi? Biz, bir önceki açtığınız konuya detaylıca yazmıştık. Folyo meselesini de o bazı arkadaşlara sorabilirsiniz.