Bugün Can Coat EVO uyguladım. Mikrofiber bez kullandım. Her seferinde iki fıs sıktım. Kaputa 3 kez uyguladım. Uygulamayı kapalı bir avm garajında yaptım. Zaman sıkıntısından dolayı güneş batmadan 3 saat önce ayrılmak zorunda kaldım.
Aracı park ettiğimde bazı puslu lekeler fark ettim. Hızlıca tekrar Can Coat uyguladım. Bazı bölgeler düzeldi ama özellikle kaput çok puslu kaldı. Aracı yeni stop ettiğimden kağıt sıcaktı. Ne kadar da sürsem buğuluk gitmedi
Birkaç sorum var:
Her şey normal mi?
Bir hata mı yaptım?
Tekrar uygulamalı mıyım?
Başka önerileriniz var mı?