Hafta Sonu Stres Atmalık Yıkama (Kapı içi Demir Tozu ve Kil Uygulaması)

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#21
Ellerine sağlık Sercan dost. Çok iyi bir uygulama olmuş. Kahveli mahveli pozlar efsane @Paian görmesin. :komik:
Sen işi gücü bırak şu farlara bir hayat öpücüğü ver. :D
Ellerine sağlık Sercan dost. Çok iyi bir uygulama olmuş. Kahveli mahveli pozlar efsane @Paian görmesin. :komik:
Sen işi gücü bırak şu farlara bir hayat öpücüğü ver. :D
Kaç gündür çalışma masamda böyle terapi yapıyorum :komik:. Yaz bitecek ben daha waxlara dokunmadım bile. Sadece TW Ceramic Spray var :confused:.


 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#23
Kaç gündür çalışma masamda böyle terapi yapıyorum :komik:. Yaz bitecek ben daha waxlara dokunmadım bile. Sadece TW Ceramic Spray var :confused:.


Konu bekliyoruz abi. :)
Sercan ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Farlara bir şeyler yapma vakti de gelmiş gibi. Kesinlikle çok fark eder.
Haftaya konusu geliyor abi, şimdilik matkap ile pasta atıcam. Nasıl olur bilmiyorum ama denicem bakalım. Yorumlar çok motive edici teşekkürler. :)
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#25
Kardeşim eline sağlık. Klostrofobimi arttırdın yine. Korrosolün kokusu çok iyi diye duydum :) Carbon collective fırçalara nasıl kıydın :kizgin:
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#26
Ellerine sağlık Sercan, seçtiğin ürünler gerçekten kaliteli ve güzel işçilikle birleşince sonuç da harika olmuş. 2 şeyi söylemeden geçemeyeceğim ben de; ilki farlara müdahale şart, ikincisi ise yıkama öncesi tavanda kayısı gördüm sanki güneş altında kalmasın aman dikkat

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#27
Sağolasın Giray abim. :)
Kardeşim eline sağlık. Klostrofobimi arttırdın yine. Korrosolün kokusu çok iyi diye duydum :) Carbon collective fırçalara nasıl kıydın :kizgin:
Sorma Murat abi bazı fotoğraflar da bende varım ecel terleri döküyorum :D Korrsosol R10 ayarında kokuyor yani ağır değil ama daha değişik bir kokusu var. :) Düzenleme: Abi CC fırçalara normal de jantda kullanmam ancak ön yıkamasını güzel yapınca temaslı yıkamaya nerdeyse hiç iş düşmedi. Ondan dolayı kullandım. :)
Ellerine sağlık Sercan, seçtiğin ürünler gerçekten kaliteli ve güzel işçilikle birleşince sonuç da harika olmuş. 2 şeyi söylemeden geçemeyeceğim ben de; ilki farlara müdahale şart, ikincisi ise yıkama öncesi tavanda kayısı gördüm sanki güneş altında kalmasın aman dikkat

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet abim kaliteli ürünler seçmeye çalıştım. :) Farları haftaya müdahale ediyorum ancak matkap ile uygulayacağım için mükemmel bir sonuç vermicek sanırsam. :) Yıkamadan 5 dk önce ağacın altına çekmiştim o sıra düştü. :D Ön yıkamadan önce hemen toprağa atmıştım.
 
Son düzenleme:

es026

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#28
Bol fotolu videolu güzel bir yıkama günlüğü olmuş, ellerine sağlık. Jant fırçasını kovaya sokup çıkarsan kirlerinden arınsa daha iyi olmaz mı?
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#29
Bol fotolu videolu güzel bir yıkama günlüğü olmuş, ellerine sağlık. Jant fırçasını kovaya sokup çıkarsan kirlerinden arınsa daha iyi olmaz mı?
yorum için teşekkürler. :) Evet her jant da 2 kere arındırmaya çalışıyorum ancak jantdan neredeyse kir çıkmadığı için pek farketmiyor, ön yıkamanın önemini daha iyi anladım. :)
 

afkazankayaa

Usta Detaycı
Üye
Katılım
23 Nis 2020
Mesajlar
456
Beğeniler
1,104
İl
Kırşehir
#30
Sercan hocam ellerine sağlık çok güzel olmuş. Maşallah. Farlar fotoğraftan mı öyle görünüyor anlayamadım ama bence restorasyon vakti gelmiş farların sararmışlar epey :) kullandığınız bezler work stuff mı? Mor ve gri olandan bahsediyorum? Cila için kullandıklarınız.

edit: Yorumlara baktım da, farlar trendtopic olmuş :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#31
Sercan hocam ellerine sağlık çok güzel olmuş. Maşallah. Farlar fotoğraftan mı öyle görünüyor anlayamadım ama bence restorasyon vakti gelmiş farların sararmışlar epey :) kullandığınız bezler work stuff mı? Mor ve gri olandan bahsediyorum? Cila için kullandıklarınız.

edit: Yorumlara baktım da, farlar trendtopic olmuş :)
Sağolasın hocam, çeyize emek verince böyle güzel ürünler çıktı. :) Evet haftaya konusu geliyor farların, aslında böyle sararmış kalsa da hep trend mi olsa? :D Gri olan bez WS ama mor olan sanırsam CG çakması wax silme beziydi, geçen sene 20 tlye almıştım baya kaliteli. :)
 

afkazankayaa

Usta Detaycı
Üye
Katılım
23 Nis 2020
Mesajlar
456
Beğeniler
1,104
İl
Kırşehir
#32
Sağolasın hocam, çeyize emek verince böyle güzel ürünler çıktı. :) Evet haftaya konusu geliyor farların, aslında böyle sararmış kalsa da hep trend mi olsa? :D Gri olan bez WS ama mor olan sanırsam CG çakması wax silme beziydi, geçen sene 20 tlye almıştım baya kaliteli. :)
Ben de gyeon ve work stuff marka wax&cila bezleri aldım ama daha kullanmak nasip olmadı. Fikrinizi soracaktım:). Fark konunuzu da bekliyorum. Bulunduğunuz ilde ppf kaplama yapan bir yer var ise işlem sonrası koruma altına aldırabilirsiniz. Ben iki sene önce öyle yaptım. Hala aynı kondisyonda. Aksi taktirde maksimum bir yılda eski haline dönüyor.
 

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#33
@Sercan20, Fotoğraflara daha önce bakmıştım. Şimdi video ya baktım. Davlumbaz ile lastik aralığı baya var yani. Ne istersen girer ))) çok güzel temizlenir . O davlumbazlarda kullandığın. Beyaz saplı fırça yı merak ettim. Nerden aldın ? Nedir ismi
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#34
@Sercan20, Fotoğraflara daha önce bakmıştım. Şimdi video ya baktım. Davlumbaz ile lastik aralığı baya var yani. Ne istersen girer ))) çok güzel temizlenir . O davlumbazlarda kullandığın. Beyaz saplı fırça yı merak ettim. Nerden aldın ? Nedir ismi
Evet abi baya rahat rahat temizliyorum. :) Ben babamın arabasında buldum, yaklaşık 20 yıl önce arabanın içini süpürmek için almış. Banat markası. :D
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#35
Eline sağlık Sercan. Güzel ve kaliteli ürünler ile başarılı uygulama. Sonuçta bunun karşılığını gösteriyor :mutlu: