Merhabalar, Hayırlı geceler.
Bir çok kişi köpük pompalarina modifiye yapiyor bu modifiyeli tam olarak ne işe yaramaktadır?
Sanırım bu modifiye sonucunda bu konektöre hava basarak pompalama yapmadan otomatik olarak kullanmaya yarıyor değil mi?
Örnek olarak 3 bar basılan bir köpük pompası kaç dakika boyunca tam verimli ve sıkıntısız bir şekilde çalışmaktadır?
Sağlıcakla kalın, saygılar.
Bir çok kişi köpük pompalarina modifiye yapiyor bu modifiyeli tam olarak ne işe yaramaktadır?
Sanırım bu modifiye sonucunda bu konektöre hava basarak pompalama yapmadan otomatik olarak kullanmaya yarıyor değil mi?
Örnek olarak 3 bar basılan bir köpük pompası kaç dakika boyunca tam verimli ve sıkıntısız bir şekilde çalışmaktadır?
Sağlıcakla kalın, saygılar.
Son düzenleme:




