Honda Civic Fc5 Elegance Eco(LPG) CVT Detaylı İnceleme

polbaris

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
24
Beğeniler
60
Yaş
28
İl
ANKARA
#1
Selamlar , daha önceden bu tarz videolar ister misiniz diye bir konu açmıştım.Forumda ki abilerim,kardeşlerim de sağolsunlar isteriz diye geri dönüş yapmışlardı.Konuyu ona istinaden açıyorum.Yine tekrarlıyayım forum içinde istemeyen olur ise hemen kaldırabilirim.

Kanala destek olmak isterseniz youtube den videoyu beğenip , yorum(eksik gördüğünüz yerleri de açık bir dil ile yazabilirsiniz) yazarsanız sevinirim.

Bu video da Civic in fc5 kasa kodlu aracını inceledik tüm artı ve eksilerini söyledik.Aracı düşünen kişilere yol göstereceğini düşünüyorum.Çünkü esas işleri araba test etmek olan kişiler bu işten kazanclarını sağladıkları için doğal olarak bazı konulara değinemiyorlar.
 

Ozgur_gs_91

Profesyonel Detaycı
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,891
Beğeniler
2,698
İl
Kocaeli
#2
Güzel bir inceleme olmuş. Japonların bazı şeylerden kaçması ve geç takip etmeleri değişik nedense. Hala yalıtımda sınıfta kalırlar. Motorda dahil
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,141
Beğeniler
13,132
Yaş
44
İl
istanbul
#3
Güzel bir inceleme olmuş. Japonların bazı şeylerden kaçması ve geç takip etmeleri değişik nedense. Hala yalıtımda sınıfta kalırlar. Motorda dahil
Aslında geride değiller, 10 kere ölçüp biçip öyle makası vuruyorlar. Toyota'nın Mazda'nın eski broşürlerini araştırdığımda karşıma ilginç özellikler çıkmıştı. Herifler seneler önce head up display'li gece görüş sistemini zaten yapmışlar ama dışarı salmamışlar. Mazda'nın yanlış aklımda kalmadıysa 929 veya xedos serisinde solar charge ve ventilation sistemleri varmış ve o model TR'de de satılmış. O zamanki yıla bakınca etrafta jant kapaklı Almanlar, Fransızlar vardı.
Mesela Toyota'nın 4 çeker auris'i var, kataloga bakana kadar böyle bir seçeneğin japonya'da olduğundan haberim yoktu. İlginç herifler, bazı şeyleri kendilerine saklıyorlar bazılarını da senelerce ölçüp biçip iyice emin olduktan sonra piyasaya sürüyor.
2008 model dizel outback sahibiyken soğuk çalışmada bile anca mırıl mırıl ses geliyordu ama pederin F10 yanımda Ford cargo gibi gürlüyordu halende aynı sitil gürlüyor. F25'de öyle, çünkü motor aynı motor.
Mercedes'lerin çoğunda zaten Renault motorları var. (küçük hacim dizeller)
Japonlar marketing kısmı ile çok ilgilenmiyorlar o nedenle de sadece araştırınca şok edecek bilgiler ortaya çıkıyor.
 

sleep_r

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
43
Beğeniler
23
#4
inceleme için teşekkürler. 3.nesil honda kullanmış biri olarak yazıyorum ki malesef japonlar sahip oldukları bilgi birikime rağmen özellikle 2010dan sonra otomotiv sektörünün gerisindeler. Şuan avrupalı rakiplerine ulaşmak şöyle dursun, kore furyası ile zor yarışır oldular. bana garip gelen farklı markaların anlaşmışcasına geriden gelmeleri. toyota,honda,suzuki,..belki içlerinden en hızlı sıyrılan tasarım dili ile mazda oldu.
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,543
Yaş
33
#5
Aslında geride değiller, 10 kere ölçüp biçip öyle makası vuruyorlar. Toyota'nın Mazda'nın eski broşürlerini araştırdığımda karşıma ilginç özellikler çıkmıştı. Herifler seneler önce head up display'li gece görüş sistemini zaten yapmışlar ama dışarı salmamışlar. Mazda'nın yanlış aklımda kalmadıysa 929 veya xedos serisinde solar charge ve ventilation sistemleri varmış ve o model TR'de de satılmış. O zamanki yıla bakınca etrafta jant kapaklı Almanlar, Fransızlar vardı.
Mesela Toyota'nın 4 çeker auris'i var, kataloga bakana kadar böyle bir seçeneğin japonya'da olduğundan haberim yoktu. İlginç herifler, bazı şeyleri kendilerine saklıyorlar bazılarını da senelerce ölçüp biçip iyice emin olduktan sonra piyasaya sürüyor.
2008 model dizel outback sahibiyken soğuk çalışmada bile anca mırıl mırıl ses geliyordu ama pederin F10 yanımda Ford cargo gibi gürlüyordu halende aynı sitil gürlüyor. F25'de öyle, çünkü motor aynı motor.
Mercedes'lerin çoğunda zaten Renault motorları var. (küçük hacim dizeller)
Japonlar marketing kısmı ile çok ilgilenmiyorlar o nedenle de sadece araştırınca şok edecek bilgiler ortaya çıkıyor.
Hakan Japonlar iyidir de Almanlar kapak jantlıyken Mazda mı daha ileri teknolojideydi? ;) 1995 model Mercedes 560Sec teknik donanımına ve teknolojisine tekrar göz at sana zahmet ve 2001 Models55 Amg bi göz önüne alıp Mazda rakibine bakalım. Almanlar hep iyiydi hala daha iyi. Ülkemizde satılan komik motorlu E160 lar Renault motorlu uyduruk CLA lar, 1.2 1.4 Turbo Audiler BMwler onları geçeceksin. Burada Dubaide E kasalar en az 300 350 500 ya da 63 amg 55 amg diye gider hakkını verir aracın saçma ötv sistemi için uyduruk motorlara girmeden. Hee Japonları da severim yanlış anlama tercih meselesi. Nissan 2001 de Skyline GTR yapmış otur hala incele; R35 i al pistte yarıştır neyle istersen ama aynı marka Altima yapmış taksi olarak kullanılıyor. Eskiden Silvia yapmış namı değer 200SX; Z350 efsanesi yaratmış. Toyota da Supra var sene 1996 efsane. Honda NSX var. Ben son 5 yılda Kia nun gelişimini beğeniyorum Uzakdoğu markası olarak. Honda gençliğimde Civic Vti; Type R olarak kaldı gitti bence. Yoksa buranın en revaçtaki araçları Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol; Infinity QX56 gibi dev Suv lar. Her markanın kendi güzelliği var.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,141
Beğeniler
13,132
Yaş
44
İl
istanbul
#6
Hakan Japonlar iyidir de Almanlar kapak jantlıyken Mazda mı daha ileri teknolojideydi? ;) 1995 model Mercedes 560Sec teknik donanımına ve teknolojisine tekrar göz at sana zahmet ve 2001 Models55 Amg bi göz önüne alıp Mazda rakibine bakalım. Almanlar hep iyiydi hala daha iyi. Ülkemizde satılan komik motorlu E160 lar Renault motorlu uyduruk CLA lar, 1.2 1.4 Turbo Audiler BMwler onları geçeceksin. Burada Dubaide E kasalar en az 300 350 500 ya da 63 amg 55 amg diye gider hakkını verir aracın saçma ötv sistemi için uyduruk motorlara girmeden. Hee Japonları da severim yanlış anlama tercih meselesi. Nissan 2001 de Skyline GTR yapmış otur hala incele; R35 i al pistte yarıştır neyle istersen ama aynı marka Altima yapmış taksi olarak kullanılıyor. Eskiden Silvia yapmış namı değer 200SX; Z350 efsanesi yaratmış. Toyota da Supra var sene 1996 efsane. Honda NSX var. Ben son 5 yılda Kia nun gelişimini beğeniyorum Uzakdoğu markası olarak. Honda gençliğimde Civic Vti; Type R olarak kaldı gitti bence. Yoksa buranın en revaçtaki araçları Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol; Infinity QX56 gibi dev Suv lar. Her markanın kendi güzelliği var.
1995 560SEC'in teknik donanımları arayınca çıkıyorda standard donanımları nedir bende arşiv olmadığından bulamadım. Keza S55AMG içinde aynı şey geçerli, motor specleri haricindeki bilgiler için link varsa bakayım :)
Mazda o yıllar için iyidi kötüydü demiyorum, demek istediğim halen özellikle Almanlar'da yerleşik olan para ile donanım satın alma kafası Japonlar'da %1 'dir herhalde :) Mazda burada Xedos ve 929'ları tek donanımda satmıştı ama o yıllarda TR'de o otomobillerin Alman karşılıkları benim hatırladığım kadarıyla ve halende birçok şeyi extra para ile veriyor.
Benim şuanki Outback'de şöyle güzel bir özellik var. Bluetooth ile telefonu otomobile bağladın, radyo dinlerken telefon çaldı konuştun konuştun telefonu kapadın radyo senin yaptığın görüşme kadar olan kaybı otomatik olarak hafızaya atıyor ve sonra ister hafızaya aktarılan kısmı dinliyorsun istersende live düğmesine basıp güncel halini dinliyorsun. Anahtarı unuttuğumda şifre ile kapıları açma şansım var. Standard eye sight'ı saymıyorum. Otomobili yüklediğinde otomatik olarak totosunu yükseltmesini ve ideal seviyeyi korumasını saymıyorum. Forester Turbo'm da da vardı, bagajı yüklüyorsun otomobilin kafa hep sabit kalıyor :)
Pederde F10 Bmw var, triger zinciri ve birkaç parça değişti. (garanti bittikten sonra iyi niyete sokmadılar dahi). Şu an tüm dış fitilleri dökülüyor. İç plastikte kronik soyulmalar var. Farlarda random olarak su alma problemi var. Ki bu F25 X3'de de var. Deri deöşemeler çatladı yırtıldı. Sağ iki kapının kilitler elle açılıyor. Sol kapı cam açma düğmesi ansızın kırıldı. X3'ün tavan rayındaki boyalar dökülüyor....vs
Bmw kaç kere N47'yi revize etti, sorarsan herşey düzeldi ama bence hiçbir şey düzelmedi, saatli bomba olarak geziniyoruz. Bir daha triger zinciri değişmeyecek diye garanti veren olmadı.

Neyse uzatmayayım. 1992 Mitsubishi Galant'da yol yüzeyini algılayan ECS sistemi vardı :) Bir nevi magic ride işte. Ama herifler dillendirmiyor.
Kia ve Hyundai ki bunlar herhalde kardeşler, ikisi güzel dizaynlar yapıyor. Güzel ilerliyorlar.

Mercedes ilk A serisini çıkardığında geyik testimidr nedir onda takla atmıştı. Audi TT'yi çıkardığında uçmayı becerebilenler olmuştu sonra birçok şey revize edildi...vs

Daldan dala olacak ama aklıma geldi. Körfez SAvaşı'ndan TR'ye kaçan Irak'lı bir arkadaşım vardı. Toyota Crown ile gelmişlerdi. 2-3 sefer o otomobilin arka koltuğuna oturmuştum, yolda mı gidiyorduk hava da mı gidiyorduk, motor çalışıyormuydu elektrikle mi gidiyordu anlamak mümkün değildi. Otomobil göze hitap etmiyordu ama aşırı sessizdi, ve konforluydu.

P.S: Bana şimdi RS6, Rs7,Rs4, M5, S63 AMG, Renault RS, Citroen DS, Peugeot GTi verseler hayır demem ama benim gönlüm hep çekik gözlülerden yana :)
 

erenkrkl

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2017
Mesajlar
162
Beğeniler
228
İl
Trabzon
#7
Merhabalar. Yaşım o kadar donanımı hatırlamaya yetmez ama, @nuriksari abinin dediği olaya şu açıdan katılmıyorum, örnek verdiği otomobillerin Mazda'da karşılığı yok ki, adil bir karşılaştırma olsun. Zaten bahsi geçmiş mesela o zaman NSX spor otomobilde Ferrariyi geride bırakmış, S200, 2 sene boyunca en verimli motor ödülünü almış, Type-R hala pistte rekor sahibi. Benim örneklerim hep Honda oldu ama, denk sınıflar karşılaştırıldığında, Accord, Avensis, 929, 5 serisi vb, bahsettiğiniz gibi uçurum farklar olmuyor, ki TR'ye gelmese bile çoğunun dev motorlarıda var. @sleep_r abinin dediğine de güncel olarak 8. nesil civic kullanan birisi olarak geçen seneye kadar katılabilirdim gerçekten aynı motoru sürüp sürüp bir gelişme yapmadılar ve cidden baya geri kalmışlardı, ama son çıkan 1.5 Turbo motor olsun, dizel ZF şanzımanlı Civic olsun, yine geri dönüyor gibiler. @Ozgur_gs_91 abimin dediğine de yeni civic'i sürdün mü bilmiyorum ama ben yalıtımını beğenmiştim, motorun ilk çalışmasını sadece aracın titreşiminden anlamıştım, bence iyi bir yalıtımı vardı, BMW 3 le karşılaştırınca geri kalabilir doğrudur ama birisi premium bir marka aynı kitleye hitap edemiyorlar bence. Son olarak @SubaruOutback abinin dediği gibi de deli gibi reklamlarını yapacak özellikler sunmuyorlar ve reklamını yapmıyorlar da fakat, Asyalıların, bir mimarlık öğrencisi olarak incelerseniz minimal fakat maksimum fonksiyon tasarımları araçlarına da yansıyor. Önemsiz dediğiniz ama çok fonksiyonelliği olan küçük detaylara sahipler, ben de biraz Japonseverlik var otomobil konusunda, seviyorum yani, ama dediği gibi bir RS6'ya asla hayır diyemem. Bu Honda da hala aklımın ermediği bir nokta bagaj kapağının üstünde bagajı açmak için tuş olmaması, 2017'lerde bile yalnızca Executive donanımda var :)
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,543
Yaş
33
#8
1995 560SEC'in teknik donanımları arayınca çıkıyorda standard donanımları nedir bende arşiv olmadığından bulamadım. Keza S55AMG içinde aynı şey geçerli, motor specleri haricindeki bilgiler için link varsa bakayım :)
Mazda o yıllar için iyidi kötüydü demiyorum, demek istediğim halen özellikle Almanlar'da yerleşik olan para ile donanım satın alma kafası Japonlar'da %1 'dir herhalde :) Mazda burada Xedos ve 929'ları tek donanımda satmıştı ama o yıllarda TR'de o otomobillerin Alman karşılıkları benim hatırladığım kadarıyla ve halende birçok şeyi extra para ile veriyor.
Benim şuanki Outback'de şöyle güzel bir özellik var. Bluetooth ile telefonu otomobile bağladın, radyo dinlerken telefon çaldı konuştun konuştun telefonu kapadın radyo senin yaptığın görüşme kadar olan kaybı otomatik olarak hafızaya atıyor ve sonra ister hafızaya aktarılan kısmı dinliyorsun istersende live düğmesine basıp güncel halini dinliyorsun. Anahtarı unuttuğumda şifre ile kapıları açma şansım var. Standard eye sight'ı saymıyorum. Otomobili yüklediğinde otomatik olarak totosunu yükseltmesini ve ideal seviyeyi korumasını saymıyorum. Forester Turbo'm da da vardı, bagajı yüklüyorsun otomobilin kafa hep sabit kalıyor :)
Pederde F10 Bmw var, triger zinciri ve birkaç parça değişti. (garanti bittikten sonra iyi niyete sokmadılar dahi). Şu an tüm dış fitilleri dökülüyor. İç plastikte kronik soyulmalar var. Farlarda random olarak su alma problemi var. Ki bu F25 X3'de de var. Deri deöşemeler çatladı yırtıldı. Sağ iki kapının kilitler elle açılıyor. Sol kapı cam açma düğmesi ansızın kırıldı. X3'ün tavan rayındaki boyalar dökülüyor....vs
Bmw kaç kere N47'yi revize etti, sorarsan herşey düzeldi ama bence hiçbir şey düzelmedi, saatli bomba olarak geziniyoruz. Bir daha triger zinciri değişmeyecek diye garanti veren olmadı.

Neyse uzatmayayım. 1992 Mitsubishi Galant'da yol yüzeyini algılayan ECS sistemi vardı :) Bir nevi magic ride işte. Ama herifler dillendirmiyor.
Kia ve Hyundai ki bunlar herhalde kardeşler, ikisi güzel dizaynlar yapıyor. Güzel ilerliyorlar.

Mercedes ilk A serisini çıkardığında geyik testimidr nedir onda takla atmıştı. Audi TT'yi çıkardığında uçmayı becerebilenler olmuştu sonra birçok şey revize edildi...vs

Daldan dala olacak ama aklıma geldi. Körfez SAvaşı'ndan TR'ye kaçan Irak'lı bir arkadaşım vardı. Toyota Crown ile gelmişlerdi. 2-3 sefer o otomobilin arka koltuğuna oturmuştum, yolda mı gidiyorduk hava da mı gidiyorduk, motor çalışıyormuydu elektrikle mi gidiyordu anlamak mümkün değildi. Otomobil göze hitap etmiyordu ama aşırı sessizdi, ve konforluydu.

P.S: Bana şimdi RS6, Rs7,Rs4, M5, S63 AMG, Renault RS, Citroen DS, Peugeot GTi verseler hayır demem ama benim gönlüm hep çekik gözlülerden yana :)
Hakan linke gerek yok Mercedes S serisi donanımına bakmak için. Zaten kendin de söyledin extra para ile alınıyor diye. Kaldı ki Japonlarda rakip olabilecek araç malesef yok belki 30 senedir. Hyundai Genesis; Kia Opirus aklıma ilk gelenler. 2001 model Mercedes S araçta vakum kapılar; elektrikli ön arka koltuk; buzdolabı; xenon; ön koltıklar için ısıtma soğutma masaj; arka koltuklar için ısıtma soğutma; cd çalar; hafızalı koltuklar; motor çalıştırma düğmesi vs bulabilirsin. Hepsi kullanıcı tercihidir. Yeni kasa S serisini ya da Maybach ı incelersen yok radyoda kaldığı yerden devam etme yok otomatik yükseklik ayarı falan çok umrunda olmaz Mitsubishinin ya da Subarunun. Çok farklı markalar zaten fiyatları ortada. Tekrar söylüyorum kullanıcı tercihi. Zaten markalar kendilerini ona göre konumlandırıp marketing yapıyorlar. Honda Preludede de arka tekerlek dönüyordu oark ederkrn hafif hızlarda falan sene 1999. Aynı senelerde Mitsubishi TME Evo 6 yaptı örneğin, 1993 de Mitsubishi 3000GT yollardaydı. Honda örneğin çok güzel motorsiklet yapar keza Suzuki de öyle. Suzuki araba da yapar ama kim hangi modelini bilir? Ben 1999 da Bolero GT ye de bindim mesela kağıt üstünde GTI ların rakibi. ;) üretim yapan her markaya saygım var hepsinin bir alıcısı vardır. Burada Porsche Cayenne ve Land Cruiser hemen hemen aynı rakamlarda fiyat olarak ama yolda genelde Land Cruiser görürsün çöle gittiğinde de Toyota vardır sadece Porsche olmaz. Audi RS6 ve Corvette C7 fiyat olarak aynı örneğin ama bambaşka araçlar. Naçizane tavsiyem BMW alma zaten sana göre değil. Umarım güzel bir Infinity alırsın örneğin QX serilerinden. Ne olursa olsun Hakan ım neye binersen bin araç nihayetinde Allah ağız tadı ve kazadız sürüş versin. Testlerini bekleriz güzel değişik ürünler ile. Not : Ben Alman aracı tercih ederim Uzakdoğu dan ziyade. Bmw dense Audi ya da Mercedes tercihimdir ama marka bağımlılığı ya da fanatikliği ya da takıntım yoktur.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,141
Beğeniler
13,132
Yaş
44
İl
istanbul
#9
Hakan linke gerek yok Mercedes S serisi donanımına bakmak için. Zaten kendin de söyledin extra para ile alınıyor diye. Kaldı ki Japonlarda rakip olabilecek araç malesef yok belki 30 senedir. Hyundai Genesis; Kia Opirus aklıma ilk gelenler. 2001 model Mercedes S araçta vakum kapılar; elektrikli ön arka koltuk; buzdolabı; xenon; ön koltıklar için ısıtma soğutma masaj; arka koltuklar için ısıtma soğutma; cd çalar; hafızalı koltuklar; motor çalıştırma düğmesi vs bulabilirsin. Hepsi kullanıcı tercihidir. Yeni kasa S serisini ya da Maybach ı incelersen yok radyoda kaldığı yerden devam etme yok otomatik yükseklik ayarı falan çok umrunda olmaz Mitsubishinin ya da Subarunun. Çok farklı markalar zaten fiyatları ortada. Tekrar söylüyorum kullanıcı tercihi. Zaten markalar kendilerini ona göre konumlandırıp marketing yapıyorlar. Honda Preludede de arka tekerlek dönüyordu oark ederkrn hafif hızlarda falan sene 1999. Aynı senelerde Mitsubishi TME Evo 6 yaptı örneğin, 1993 de Mitsubishi 3000GT yollardaydı. Honda örneğin çok güzel motorsiklet yapar keza Suzuki de öyle. Suzuki araba da yapar ama kim hangi modelini bilir? Ben 1999 da Bolero GT ye de bindim mesela kağıt üstünde GTI ların rakibi. ;) üretim yapan her markaya saygım var hepsinin bir alıcısı vardır. Burada Porsche Cayenne ve Land Cruiser hemen hemen aynı rakamlarda fiyat olarak ama yolda genelde Land Cruiser görürsün çöle gittiğinde de Toyota vardır sadece Porsche olmaz. Audi RS6 ve Corvette C7 fiyat olarak aynı örneğin ama bambaşka araçlar. Naçizane tavsiyem BMW alma zaten sana göre değil. Umarım güzel bir Infinity alırsın örneğin QX serilerinden. Ne olursa olsun Hakan ım neye binersen bin araç nihayetinde Allah ağız tadı ve kazadız sürüş versin. Testlerini bekleriz güzel değişik ürünler ile. Not : Ben Alman aracı tercih ederim Uzakdoğu dan ziyade. Bmw dense Audi ya da Mercedes tercihimdir ama marka bağımlılığı ya da fanatikliği ya da takıntım yoktur.
S serisinde bana göre en sağı solu oturaklı ve heybetli gözükeni W140. Bak şöyle bir link buldum, arşiv yapanlar için pdf broşürler var :)
W140
S Kasa karşılığı belki boyut olarak bakıldığında Japonlar'da o yıllarda vardı ama Mercedes, Audi, Bmw şuradan kazanmış olabilir. Japon'da o yıllarda motor seçenekleri ya çok kısıtlı ya da tek seçenekti ki Lexus'a bakınca halen bir dizel ünite yok. Hybrid ve 4çeker ünite var ama işte tek seçenek var elinde. Alman'larda ise dizel seçeneği var, opsiyonelde olsa kabarık bir donanım listesi var. Japonlar'da da şaşırtıcı özelliklerde var ama Avrupa'lı cezbedemiyor.
Heybetli bir SUV alacak olsam gidip Range Rover almam. Adres bellidir, gider Land Cruiser veya onun daha lüx görüneni Lexus'u alırım. Corvette'i uzaktan severim, param olsa dahi gidip almam o kadar para vereceksem bu sefer adres yine bellidir gider RS6 alırım.
Sözün özü, Bmw ile benim yıldızım barışık değil belkide hep kısa çöpü çektik ondandır. Japonları ve Kore'lileri sevdiğimden midir nedir bilemem ama ölümlü Dünya'da açıkçası Lexus veya Infiniti sahibi olmak isterim. (Bir sefer peder I30 almıştı, tam bir uzun yol makinasıydı. Sollama derdi yoktu :) , ondan öncede 2.0 V6 Maxima vardı, adı V6'ydı ama kaya gibi otomobildi bir seferde arıza çıkarmışlığı olmadı, herhalde Nissan'ın yaptığı ölümsüz otomobillerden biridir.)
İyi dileklerin için çok teşekkür ederim, aynıları senin ve benim hakkımda iyi düşünen tüm üyeler için geçerlidir :) Gönlünüze ve kesenize göre otomobillerin sahibi olmanızı dilerim.
NOT: Şu ara daha doğrusu son birkaç aydır birşey almadım.
Elimdeki mevcut ürünlerden incelemelere ve paylaşımlara devam ederim :)
 

İdris

Usta Detaycı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,051
Beğeniler
1,470
İl
Bursa
#10
bende bır japon sevdalısı olrak yorumlar on numara konusulan bahsı gecen cogu arabalarda sınıf ve ve segment arabaları d ve uzerı bugun c sınıfı bı aracta kendı modelınde donanım farkı bıle barız ayırt edıyo kullanılan malzeme baz versıyonuyla full versıyonu arasında bıle cok fark edıyokı bırde segment atlıyo donanımlarda yok yok oluyo her fırmanın bı amıral gemısı oluyo benımde japonlarda keza honda legent bırde gordugum eskıden dusuk cc motorlada yuksek hp almanlarda yuksek hacım hep var hp ona gore kaldıkı honda turboyu bıle yenı kullanıyolar desek olur typerda malum japon candır :)<3
 

sleep_r

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
43
Beğeniler
23
#11
bende bır japon sevdalısı olrak yorumlar on numara konusulan bahsı gecen cogu arabalarda sınıf ve ve segment arabaları d ve uzerı bugun c sınıfı bı aracta kendı modelınde donanım farkı bıle barız ayırt edıyo kullanılan malzeme baz versıyonuyla full versıyonu arasında bıle cok fark edıyokı bırde segment atlıyo donanımlarda yok yok oluyo her fırmanın bı amıral gemısı oluyo benımde japonlarda keza honda legent bırde gordugum eskıden dusuk cc motorlada yuksek hp almanlarda yuksek hacım hep var hp ona gore kaldıkı honda turboyu bıle yenı kullanıyolar desek olur typerda malum japon candır :)<3
Bu arada honda turboyu 1982de kullanıyordu.
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,543
Yaş
33
#12
Mercedes dizel motor ne zaman kullanmaya başlamış? O değil de Honda S2000 motoru iyiydi o yıllarda referans olarak. Keşke Türkiyedekiler apaçilerin elinde pert olmasaydı. ;) keşke z350 ötv motor hacmi yüzünden nakavt olmasaydı; vs vs...
 

emre-sti

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
156
İl
Odessa
#13
Üst düzey araçlarla baz araçları kıyaslamak pek mantıklı olmamış 1991 Subaru legacyde bile yokuş kalkış desteği, koltuk ısıtma ve ön cam rezistans standart. 2006 model benim legacy de iki donanım var comfort ve elegance, elegance da deri döşeme sunroof ve faadan 4 hava yastığı desteği var
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,543
Yaş
33
#14
Üst düzey araçlarla baz araçları kıyaslamak pek mantıklı olmamış 1991 Subaru legacyde bile yokuş kalkış desteği, koltuk ısıtma ve ön cam rezistans standart. 2006 model benim legacy de iki donanım var comfort ve elegance, elegance da deri döşeme sunroof ve faadan 4 hava yastığı desteği var
Subaru ile Mercedesi kıyaslamak zaten başlı başına bir saçmalık. Sadece örnekler verdik yoksa legacy 2006 modelde deri döşeme ve sunroof var kıyaslanamaz. ;)

Her marka iyidir kullanıcısına göre. Limi ipohe alır kimi samsung kimi huawei kimi xiami kimi Nokia. İyisi kötüsü yok bütçe ve tercih mesrlesi
 

emre-sti

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
156
İl
Odessa
#15
Eksik yazmışım sadece baz donanım ile üst donanım farkı sunroof deri döşeme ve fazladan hava yastığı geri kalan koltuk ısıtma cam ve ayna ısıtma vs gibi özellikler ise standart
Subaru ile Mercedesi kıyaslamak zaten başlı başına bir saçmalık. Sadece örnekler verdik yoksa legacy 2006 modelde deri döşeme ve sunroof var kıyaslanamaz. ;)

Her marka iyidir kullanıcısına göre. Limi ipohe alır kimi samsung kimi huawei kimi xiami kimi Nokia. İyisi kötüsü yok bütçe ve tercih mesrlesi
 

Oguzbzkrt

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
10 Oca 2018
Mesajlar
123
Beğeniler
91
Yaş
34
İl
fethiye
#16
bende suanda 2014 model toyata auris var bir tane bir tanede gecen kasim olmasi lazim yeni civic hondalardan aldim hb kasa 182 beygir sanirim bnde japon seviyorum. toyotanin servisine hastayim derdini anlatiyosun ya bu kullanici hatasi demiyor adamlar en ufak sorununu dinliyor vw servisinde bu yaklasimin 4te1i yok en azindan fethiyede boyle. honda ile servis tecrubem olmadi ama motor donanimi olarak bnce cok guzel geldi tr de bu motoru rs sport olarak sattiklarina bakmayin yurt disinda bildiginiz baz donanimla bile 182 beygirlik motor ile satiliyo aslinda adamlar yillardir kullandigimiz 120 kusur beygirli motoru direkt olarak bununla dgistirdi ama 180 yazisini goren tr distributorlerimi desem artik kim ilgileniyosa buna hemen rs etiketini yapistirdi ama bnimde suanda kullandigim 182 beygirlik motor ister aile arabasi deyin ister gunluk kullanim deyin onda kullanilan motor rslik bir olay yok ortada buda hondanin yaptigi atilimi turkiyede gorememizi sagliyor.
 

Oguzbzkrt

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
10 Oca 2018
Mesajlar
123
Beğeniler
91
Yaş
34
İl
fethiye
#17
bnde kullandigim aractan bahsedeyim kisaca aractan memnunum bnde spor bir goruntusu var hb kasanin. herhangi bir mekanik sikinti yasamadim yakiti karisik kullanimda citir gazlamalar ile 6.5 litre civari. performansi bence cok yeterli stock biniyorum bu arada yazilim falan filan yok. sanzimani cvt ama elektrik supurgesi gibi olan cvtlerden degil bildiginiz vites atiyo her defasinda tabi bunu yazilimsal olarak yapiyo o biraz hissiyat katsada bi dsg gibi zf gibi degil HİSSİYAT olarak. cunku manuel ve cvt rs karsilastirmasinda cvt 0-100de daha iyi fabrika verileri ve olarak izledigim bi kac videodada oyle. ve cvt de max tork noktasini sabit tutuyo duz vites gibi tork belli bi dvirde zirve yapmiyo sadece blkide 0-100 manuele gore o yuzden daha iyi. ama hissiyat gercekten yavas gibi geliyo onu tekrar belirteyim. negatif yorumlarima geceyim simdide kaporta zayif arkadaslar boyasi cok nazik belki cizik almasi bu yuzdn kolay:) ikincisi cvt nin olumsuz durumu torka cok dayanikli degil bu yuzden manuelini 300 beygirlere cikartirlerken bizim grubumuzda 235 bg ustune pek cikan yok max tork siniri 250nm o yuzdn saglam bir sekilde yukleyemiyor arkadaslar. diger olumsuz yani arka tamponlardan paraşüt durumu oluyo aracta oraya plastik bi davlumbaz koyamamislar gercekten saglam parasut yapiyo. baska pek bisy glmedi aklima geldikte yazarim merak ettiginiz birsey olursa seve sve cevap veririm
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,558
#18
Fc5’in yeni dizel otomatik 9 ileri Zf şanzımanını çok merak ediyorum grupta test eden ya da sahip olan var mı acaba? :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi