1995 560SEC'in teknik donanımları arayınca çıkıyorda standard donanımları nedir bende arşiv olmadığından bulamadım. Keza S55AMG içinde aynı şey geçerli, motor specleri haricindeki bilgiler için link varsa bakayım
Mazda o yıllar için iyidi kötüydü demiyorum, demek istediğim halen özellikle Almanlar'da yerleşik olan para ile donanım satın alma kafası Japonlar'da %1 'dir herhalde
Mazda burada Xedos ve 929'ları tek donanımda satmıştı ama o yıllarda TR'de o otomobillerin Alman karşılıkları benim hatırladığım kadarıyla ve halende birçok şeyi extra para ile veriyor.
Benim şuanki Outback'de şöyle güzel bir özellik var. Bluetooth ile telefonu otomobile bağladın, radyo dinlerken telefon çaldı konuştun konuştun telefonu kapadın radyo senin yaptığın görüşme kadar olan kaybı otomatik olarak hafızaya atıyor ve sonra ister hafızaya aktarılan kısmı dinliyorsun istersende live düğmesine basıp güncel halini dinliyorsun. Anahtarı unuttuğumda şifre ile kapıları açma şansım var. Standard eye sight'ı saymıyorum. Otomobili yüklediğinde otomatik olarak totosunu yükseltmesini ve ideal seviyeyi korumasını saymıyorum. Forester Turbo'm da da vardı, bagajı yüklüyorsun otomobilin kafa hep sabit kalıyor
Pederde F10 Bmw var, triger zinciri ve birkaç parça değişti. (garanti bittikten sonra iyi niyete sokmadılar dahi). Şu an tüm dış fitilleri dökülüyor. İç plastikte kronik soyulmalar var. Farlarda random olarak su alma problemi var. Ki bu F25 X3'de de var. Deri deöşemeler çatladı yırtıldı. Sağ iki kapının kilitler elle açılıyor. Sol kapı cam açma düğmesi ansızın kırıldı. X3'ün tavan rayındaki boyalar dökülüyor....vs
Bmw kaç kere N47'yi revize etti, sorarsan herşey düzeldi ama bence hiçbir şey düzelmedi, saatli bomba olarak geziniyoruz. Bir daha triger zinciri değişmeyecek diye garanti veren olmadı.
Neyse uzatmayayım. 1992 Mitsubishi Galant'da yol yüzeyini algılayan ECS sistemi vardı
Bir nevi magic ride işte. Ama herifler dillendirmiyor.
Kia ve Hyundai ki bunlar herhalde kardeşler, ikisi güzel dizaynlar yapıyor. Güzel ilerliyorlar.
Mercedes ilk A serisini çıkardığında geyik testimidr nedir onda takla atmıştı. Audi TT'yi çıkardığında uçmayı becerebilenler olmuştu sonra birçok şey revize edildi...vs
Daldan dala olacak ama aklıma geldi. Körfez SAvaşı'ndan TR'ye kaçan Irak'lı bir arkadaşım vardı. Toyota Crown ile gelmişlerdi. 2-3 sefer o otomobilin arka koltuğuna oturmuştum, yolda mı gidiyorduk hava da mı gidiyorduk, motor çalışıyormuydu elektrikle mi gidiyordu anlamak mümkün değildi. Otomobil göze hitap etmiyordu ama aşırı sessizdi, ve konforluydu.
P.S: Bana şimdi RS6, Rs7,Rs4, M5, S63 AMG, Renault RS, Citroen DS, Peugeot GTi verseler hayır demem ama benim gönlüm hep çekik gözlülerden yana