Hyundai İ 20 Boya Koruma Uygulaması

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#1
Merhaba Arkadaşlar bugun Bir Arkadaşımın Hyundai İ20 sini yeniden canladıralım dedik Pazar Sabah 08.00 de başladık ve 15.00 da bitirdik
Kullanılan Malzemeler sırasıyla

Stanley Sp137 Polisaj Mak
Kwazar Köpük Pompası
Soft Wash Jel
Meguiars Keçe/Hare Ped/Wax Ped
Bug Tags Remover
Meguiars 34 Yüzey Temizleme
Meguiars Glaze Kil
M 105 Orta Kalın Pasta
M 83 İnce Pasta
M 205 Hare Giderici
M 21 Boya Koruyucu Sentetik Su Tutmayan Wax
Enduranje Jel Lastik Parlatıcı

Arkadaş Uygulamamız şu şekilde olmuştur

Araç ın etrafını gezdigimde Ön kapılar ve Marşbiyellerde Tamponlarda Böcek ve zift kalıntısı vardı Bug Tags Remover ürünle öncelik onları temizledim daha sonra Aracı yıkama ya geçtik Soft Wash Jel şampuanla aracımızı yıkadık gerekli kontroller i yaptıktan sonra uygulama ya başladık Pasta İşleminden Önce Yüzey Temizleme M 34 Yüzey Temizleme Sprey ile Kil Uygulamasını Tüm Kaporta Aksamına uygulayıp Kuruladık ve Pasta işlemine Başladık (Burada Sadece Maskeleme Bantını Evde Unuttuk O yuzden Fitil kenarlarına ve Uç Kısımlara Dikkatlice yaklaştık) Pasta işleminin bitmesine Mütakip Aracı Tekrar Soft Jel ile 2 Kez Yıkadık Pasta kalıntıları tamamen bitene kadar (Ön Tamponda Çok Rötüş izleri ve Derin Çizikler Mevcuttu) Araç Kurulandıktan sonra Hare Giderici yi uygulama başladım (Bu evrelerin resmini çekemedim tek oldugum için) aracın Etrafını gezerek harelenmenin kalmadıgını tespit ettikten sonra Boya Korumaya geçtim Boya Koruma işlemini bitirdikten sonra 3 Saat Araç üzerinde kurumasını kürleşmesini bekledim daha sonra Mikrofiber Silme bezi ile Tüm Kalıntıları sildim ve sonuç ortada Begeneceginizi umut ediyorum Saygılar.








Son Hali




 
Son düzenleme:

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#4
Elinize sağlık, sadece rotary mi çalıştınız? hologram hare filan kalmadı mı?
3 Yıldır Hep Rotary Çalıştım Hocam Hare çok nadir Kalıyor Ben Orbital i sadece Volvo grubunda kullanıyorum Volvo Grubunun boyası biraz farklı Özellikle siyah araçlarında hare çok kalıyor Mercedes Renault Ford Vw grubunda hiç sıkıntı yaşamadım