Öneri HYUNDAI S1P-KA-180 polisaj makinesi hakkında

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#1
Arkadaşlar selamlar,

Kuzenim bu makineyi almış kendisi ile gelen keçe de resimdeki görülen keçe. Pasta cila işi zaten zor ve amatörler için riskli. Hare giderme vs. işler için kullanılabilir mi? Eğer kullanılabilir diyorsanız bilirkişilerden uygun olacak keçe ve ürün konusunda fikir ve destek rica ediyorum.

Aletin detaylı özellikleri;

Hyundai S1P-KA-180 180mm,1200W Polisaj Makinası
• Güç: 1200 W

• Boşta Devir Hızı: 1000-3000 dev/dk

• Polisaj Sünger Çapı: 180 mm

• Ağırlık: 3.7 kgGüç: 1200 W

• Boşta Devir Hızı: 1000-3000 dev/dk

• Polisaj Sünger Çapı: 180 mm

• Ağırlık: 3.7 kg

• Uygulama yaptığınız yüzeye uygun devir ayar imkanı

• Sabit güç sistemi

• Dayanıklı metal dişli kutusu

• Hyundai kalitesi 2 yıl garantili ve Türkiye genelinde yaygın servis ağı ile hizmetinizdedir.



 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#2
Yün ya da kuzu postu ped ve cutting pedler dışındaki pedleri kullanabilir başlangıç için.

Bir de 180 mm tabla ile değil de 150 veya 125 mm tabla ile çalışırsa daha güzel olur. Hem hakimiyet artar hem de makine bayılmaz.
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#3
Belki küçük alanlarda çizik almanız için keçe gerekebilir o tarz durumlar için de 75 taban 80 keçe alırsanız işinizi görür. 125 taban alırsanız 1 tane de 150 keçe alın bir deneme yapmış olursunuz. Kaybınız en fazla 30-40 lira olmuş olur.
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#4
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu iş acemi işi değil. :) Bu aleti elden çıkartıp orbitallere yönelmesini önerdim. Biraz yt videosu izleyip kamyoneti üzerinde deneyebilir :) Sonra diğerlerine geçeriz :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#5
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu iş acemi işi değil. :) Bu aleti elden çıkartıp orbitallere yönelmesini önerdim. Biraz yt videosu izleyip kamyoneti üzerinde deneyebilir :) Sonra diğerlerine geçeriz :)
Polisaj öyle korkulacak bir işlem değil. Ben ilk polisajımı babamın passatta yapmıştım. Sıfır hata ile.

İnsan acemi olunca daha dikkatli oluyor. Bu sayede hata ihtimali daha da azalıyor.

Sadece belli başlı şeylere dikkatlerden gerekiyor. Örneğin köşelerde uzun çalışmamalı, güzel maskeleme yapılmalı, aynı nokta üzerinde uzun süre çiziği almak için çalışılmamalı gibi gibi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#6
Benim de benzer seviye sayılabilecek Crown marka amatör bir polisaj makinam var. Kece, yün padler ile hiç denemedim ama orta ve yumuşak sertlikteki sünger padler ile SRP vb. dolgu ağırlıklı ürünler kullanarak tecrube edinmeye çalışıyorum. Imkan varsa bence alıp kullanın, el yatkınlığınız artmış olur en kötü.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

caner92

Usta Detaycı
Üye
Katılım
9 May 2020
Mesajlar
529
Beğeniler
1,471
Yaş
34
İl
istanbul
#7
benim gibi yeni başlayanlara 125 lik tabla tavsiye etti sordugum cogu kisi. bende abd den kendime lake country tabla getirdim. keçe olarakta 130 mm premium focus ufs keçe aldım buradan. tabladan fazladan var abd den getirdiğim. ilgilenirseniz ulaşabilirsiniz. lake country belki duymussunuzdur yine cogu kisi tavsiye edecektir.