Merhaba arkadaşlar. K6 special aldım.
Köpük yapmak için foam lance ihtiyacım var. Karcher ın kendi foam lance ürünü çok sulu atıyor diye biliyorum. Ek olarak benim aldığım dahil yeni serilerdeki plug-in şampuan bağlantı kısmını kullanırsakda sulu oluyormuş diye gördüm internette. Bu sebeple Karcher üretimi bir şey almak istemiyorum.
2000 TL ye kadar ziyadesiyle başarılı köpük üreten foam lance önerileriniz bekliyorum. Saygılar.
Köpük yapmak için foam lance ihtiyacım var. Karcher ın kendi foam lance ürünü çok sulu atıyor diye biliyorum. Ek olarak benim aldığım dahil yeni serilerdeki plug-in şampuan bağlantı kısmını kullanırsakda sulu oluyormuş diye gördüm internette. Bu sebeple Karcher üretimi bir şey almak istemiyorum.
2000 TL ye kadar ziyadesiyle başarılı köpük üreten foam lance önerileriniz bekliyorum. Saygılar.




