Kwazar Basınçlı Pompa Hakkında

Mete Aytun

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Ağu 2020
Mesajlar
20
Beğeniler
63
Yaş
36
İl
MALATYA
#2
Bende ayne dertten buzdaribim. Bildiğim kadarıyla siyah uç yoğun köpük atıyor fakat kullanılan şampuanın önemide var. Ben alıştım mavi yani normal uçla atıyorum köpüğü.
 

memory

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Eki 2020
Mesajlar
182
Beğeniler
298
Yaş
35
İl
antalya
#3
Bende ayne dertten buzdaribim. Bildiğim kadarıyla siyah uç yoğun köpük atıyor fakat kullanılan şampuanın önemide var. Ben alıştım mavi yani normal uçla atıyorum köpüğü.
bir de yaptığı köpük yüzeyde fazla tutunmuyor sulu.sende nasıl ?şampuanı da az koymuyorum aslında.
 

memory

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Eki 2020
Mesajlar
182
Beğeniler
298
Yaş
35
İl
antalya
#6
Oran çok önemli bence bende o oranı bulamadım henüz.İlk denememde oldukça güzeldi, pek yormamıştı üstelik, ama içinde fazladan kaldı onu başka şisede sakladım sonradan üstüne takviye yaparak 2. kez kullandım ama bu sefer çok fazla pompalama gerektirdi ve perde şeklinde atmadı.Şampuan olarak valet pro ph notr snow foam kullanıyorum.
ben de valet pro ansf kullanıyorum.biraz şampuandan da kaynaklı orasını biliyorum.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#8
Kwazar ile Foam Lancenin attıgı köpük beklentisi içerisinde olmayın arkadaşlar bende kullanıyorum ancak normal köpükleme yapıyor suludur çok katı olmaz
 

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#10
Siyah uc kullanıyorken yetmiyorsa içine süngerin yeşil kısmından bir parça kesip köpük performansını arttırabilirsiniz
 

memory

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Eki 2020
Mesajlar
182
Beğeniler
298
Yaş
35
İl
antalya
#11
hocam forumda bir konuda, şampuanlı karışımı bekletmeden kullanım öncesi hazırlanması gerektiğini söylemişlerdi belkide benim ikinci seferdeki hatam oydu. Siz oran olarak ne kullandınız?
1/9 olacak şekilde ayarlamıştım ama. Benim şampuan bekliyor. Bir de kullanım öncesi hazırlamayı deneyeyim.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#12
Hocam siz hangi şampuanı ne oranda kullanıyorsunuz? Ve eğer farklı şampuansa valet pro snow foam için oran öneriniz var mı?
Meguiars Hyper Wash 1/15 oranında kullanıyorum ancak Normal Basınçlı Tank ta 0.50 Ml/30 Lt oranında muhteşem köpük yapabiliyorum Valet Pro hiç kullanmadım

Sise daha çok yardımcı olması için resimleme yaptım

100Ml Şampuan


1.5 Litre Üzerine Su



Uygulama Bölümü

 
Son düzenleme:

eryayli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
404
Beğeniler
1,017
Yaş
40
İl
Kurtköy
#19
Meguiars Hyper Wash 1/15 oranında kullanıyorum ancak Normal Basınçlı Tank ta 0.50 Ml/30 Lt oranında muhteşem köpük yapabiliyorum Valet Pro hiç kullanmadım

Sise daha çok yardımcı olması için resimleme yaptım

100Ml Şampuan


1.5 Litre Üzerine Su



Uygulama Bölümü

Sampuandan midir bilmem ama bendekinin köpüğü bundan cok daha iyi. Autobrite magifoam, b33, vp foamula ve vp combo2 denedim. Hepsinde de sizinkinden cok daha başarılıydı. Herhangi bir modifiye yok, siyah baslik takili. Gerci simdi kwazar orion'a gectim, ondaki köpük 2 litrelik olandan da iyi. Bu sampuanlardan biriyle siyah baslik kullanarak deneme imkaniniz var mi?

HTC_U-3u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

eryayli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
404
Beğeniler
1,017
Yaş
40
İl
Kurtköy
#20
Ek olarak modifiye edecekseniz pek kullanmayacağınız başlığın içindeki, içinde keçeler olan küçük bir parça olacak, o keçeleri kullandığınız başlığın içindekine ekleyebilirsiniz. Daha pratik olur.