zun süren bekleyişimizin sonuna geldik. Lamborghini, SUV modeli Urus'un üzerindeki sır perdesini kaldırdı. 2012 yılında tanıtılan konsept haliyle benzer noktaları bulunan otomobil etkileyici bir görünüm sunuyor. Seri üretime alınan Urus'un konsept halinden daha agresif göründüğü bile söylenebilir.Sivri burun yapısı, ince farlar ve gövde rengi panjur detayları, LM002'nin halefi konumundaki araca yakışmış. Üstelik bu agresif görünüm kaput altında yatan motorla da destekleniyor.
Çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 motorla donatılan Urus, 650 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor. Üstelik ortalama yakıt tüketim değeri de 10.6 litre/100 km olarak açıklanıyor. Bu motor, ZF üretimi, 8 ileri vitesli bir tam otomatik şanzımanla eşleştirilmiş ki bu da İtalyan marka için bir ilk. Standart olarak sunulan dört tekerlekten çekiş sistemi ve kalkış kontrolüyle 0'dan 100 km/s sürate 3.59 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati de 305 km/s.
Bu SUV, Bentley Bentayga, Audi Q7 ve Porsche Cayenne'in MLB platformu üzerine geliştirilmiş. Bu nedenle bazı detaylar bu araçlarla paylaşılıyor. Urus'un performans değerleri, ağırlığının 2.154 kg olduğunu düşünürsek daha da etkileyici hale geliyor. Araçta aynı zamanda "Dünyanın en büyük fren diskleri" kullanılmış. Önde 440 mm çaplı olan karbon seramik diskler 10 pistonlu kaliperlerle eşleştirilmiş. 21 inç çaplı jantlar standart olarak sunulurken müşteriler 22 veya 23 inç çaplı jantlar da tercih edebilecek. Lastiklerse Pirelli P Zero Corsa.
Kabin içerisinde de köşeli bir tasarım dili kullanan Urus'un alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve kırmızı kapaklı motor çalıştırma düğmesi gibi detaylar markanın diğer otomobillerinden tanıdık. Vites koluysa bu düğmenin hemen önüne, sürüş modu düğmelerinin yanına yerleştirilmiş. Daha önce paylaşılan videolarda da görüldüğü gibi Urus'ta dijital gösterge paneli ve Strada, Sport, Corsa, Sabbia (Kum), Terra (Toprak), and Neve (Kar) gibi sürüş modları sunuluyor.
Urus'un üretimi, Lamborghini'nin Italya'daki Sant'Agata Bolognese fabrikasında yapılacak. Yılda yaklaşık 3.500 örneğinin üretilmesi beklenen araç 2018 yılında teslim edilmeye başlanacak. İlk etapta tek motor seçeneği bulunacak olan Urus'a 2019 yılında bir de şarj edilebilir hibrit seçeneğin katılması bekleniyor.
https://youtu.be/McN8fUJPEYw
Sent via my iphone 7 using Tapatalk from DENİZLİ
Çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 motorla donatılan Urus, 650 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor. Üstelik ortalama yakıt tüketim değeri de 10.6 litre/100 km olarak açıklanıyor. Bu motor, ZF üretimi, 8 ileri vitesli bir tam otomatik şanzımanla eşleştirilmiş ki bu da İtalyan marka için bir ilk. Standart olarak sunulan dört tekerlekten çekiş sistemi ve kalkış kontrolüyle 0'dan 100 km/s sürate 3.59 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati de 305 km/s.
Bu SUV, Bentley Bentayga, Audi Q7 ve Porsche Cayenne'in MLB platformu üzerine geliştirilmiş. Bu nedenle bazı detaylar bu araçlarla paylaşılıyor. Urus'un performans değerleri, ağırlığının 2.154 kg olduğunu düşünürsek daha da etkileyici hale geliyor. Araçta aynı zamanda "Dünyanın en büyük fren diskleri" kullanılmış. Önde 440 mm çaplı olan karbon seramik diskler 10 pistonlu kaliperlerle eşleştirilmiş. 21 inç çaplı jantlar standart olarak sunulurken müşteriler 22 veya 23 inç çaplı jantlar da tercih edebilecek. Lastiklerse Pirelli P Zero Corsa.
Kabin içerisinde de köşeli bir tasarım dili kullanan Urus'un alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve kırmızı kapaklı motor çalıştırma düğmesi gibi detaylar markanın diğer otomobillerinden tanıdık. Vites koluysa bu düğmenin hemen önüne, sürüş modu düğmelerinin yanına yerleştirilmiş. Daha önce paylaşılan videolarda da görüldüğü gibi Urus'ta dijital gösterge paneli ve Strada, Sport, Corsa, Sabbia (Kum), Terra (Toprak), and Neve (Kar) gibi sürüş modları sunuluyor.
Urus'un üretimi, Lamborghini'nin Italya'daki Sant'Agata Bolognese fabrikasında yapılacak. Yılda yaklaşık 3.500 örneğinin üretilmesi beklenen araç 2018 yılında teslim edilmeye başlanacak. İlk etapta tek motor seçeneği bulunacak olan Urus'a 2019 yılında bir de şarj edilebilir hibrit seçeneğin katılması bekleniyor.
https://youtu.be/McN8fUJPEYw
Sent via my iphone 7 using Tapatalk from DENİZLİ