Herkese merhabalar geçen sene yapmış olduğum ilk polisaj uygulamam.Bu süreçte bana desteğini esirgemeyen ve ögreten sevgili @dragstar Süleyman abiye çok teşekkür ediyorum.Başlasın parlatmalar 
Pasta olarak menzerna 400 kullandım Hare giderici olarak Scholl S30.
Polish pad:Heavy lake country turuncu ped
Hare giderici:Befarın beyaz pedi.
Çizik durumuna göre Rotary black decker makine ve Orbital olarak TORQ FX10 kullandım.Makineden çok memnun kaldım bu arada (Torqdan)
Gelelim çiziklere.Yıkama tecrübem pek olmadığı için zaman zaman süngerle yıkandı zaman zaman su tutup silindiği için çok sayıda kılcal çizik oluştu.Ama hiçbir zaman yıkamacıda yıkatmadım hep kendim yıkadım.
https://www.youtube.com/watch?v=sQnQ_iYvH2U
Çizik durumu bu şekildeydi.Uygulamaya geçelim.Aracı prille karcherin kendi foam aparatıyla yıkadım(MJJC 20gündür aşağı yukarı yolda)
Aracı kurulayıp demir tozu temizliğine geçtim.Gyeon Iron kullandım(İğrenç bir kokusu var maskeyle uygulamanızı tavsiye ederim)
Meguiars wash mittle yüzeye yaydırdım.
Araç kırmızı olduğuı için demir tozlarını göremedim ama eldivende kendini belirtti.
Burada çok az belli oluyor.Çamurluğa dikkatli bakarsanız
Jantlarda dahil ürün sarfiyatımız(Forumda soranlar vardı ne kadar gider diye)
Gyeon Irondan sonra arabaya tazyikli su tutup temizledim.Şampuanlı su yaptım yıkama eldiveniyle yüzeyi ıslattıktan sonra Kil uygulamasına başladım.Valet pro mavi bayağı sert bi yapıya sahip.3 e böldüm ürünü.Yılda 1 polisaj yapsam 2 sene daha kilim var demektir
Çıkan kirler:
Daha sonra aracı maskeledim.Ön panjura ve ızgarayada yapacaktım da üşendim
Bagajda polisaja zorluk çıkartacağı için Leon yazısını söktüm.Misinayla çok rahat çıktı fakat bant izleri duruyordu.Fön makinesiyle ısıtıp tırnakla çok bastırmadan çıkarttım onları da.
Şimdi biraz öncesi-sonrası yapalım(Acemiliğime verin resimler pek iyi değil ve çok yorulduğum için polisaj sırasında pek resim çekemedim)
https://www.youtube.com/watch?v=m4qz2HQ6xlc
Bu resimde araçta zymol glasur var.
Artık temizliğe geçelim:
Polisaj tozlu arabanın bantlarını çıkarttım Karcherın kendi foamı(Tekrar belirteyim MJJC yolda) çok sulu köpük attığı için köpük yüzeyde pek tutunamıyor.Şampuan olarak valet pro ANSF kullandım.
Daha sonra Valet pro ph dengeli(MOR) şampuan ile aracı çift kova yöntemiyle yıkadım
Eldiven:Chemical guys bear claw
Aracı kuruladım
Gyeon prep ile yüzeyi temizledikten sonra zymol glasure geçtim.
Zymol glasur nasıl uygulanır diye soranlar oluyordu bende kısa bi video çekeyim dedim.Doğru uyguladığımı düşünüyorum hatam olduysa affola
Ve final:
Sonuç olarak Zymol glasur çok ıslak görüntü bıraktı.Parlaklığı çok iyi.Aracımın boyasını ilk defa böyle temiz görüyorum.Fabrikadan ilk çıktığında bile böyle değildir
Üstüne bez falan koyduğumda aşağı düşüp tozlandı ama bi kaç sefer öyle sıkıntılar yaşıyoruz
İzlediğiniz için teşekkürler.
Bu da Zymol Glasurun el ile uygulanışı:
[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3Zc8fE6Oq8c[/video]
Pasta olarak menzerna 400 kullandım Hare giderici olarak Scholl S30.
Polish pad:Heavy lake country turuncu ped
Hare giderici:Befarın beyaz pedi.
Çizik durumuna göre Rotary black decker makine ve Orbital olarak TORQ FX10 kullandım.Makineden çok memnun kaldım bu arada (Torqdan)
Gelelim çiziklere.Yıkama tecrübem pek olmadığı için zaman zaman süngerle yıkandı zaman zaman su tutup silindiği için çok sayıda kılcal çizik oluştu.Ama hiçbir zaman yıkamacıda yıkatmadım hep kendim yıkadım.
https://www.youtube.com/watch?v=sQnQ_iYvH2U





Çizik durumu bu şekildeydi.Uygulamaya geçelim.Aracı prille karcherin kendi foam aparatıyla yıkadım(MJJC 20gündür aşağı yukarı yolda)

Aracı kurulayıp demir tozu temizliğine geçtim.Gyeon Iron kullandım(İğrenç bir kokusu var maskeyle uygulamanızı tavsiye ederim)

Meguiars wash mittle yüzeye yaydırdım.


Araç kırmızı olduğuı için demir tozlarını göremedim ama eldivende kendini belirtti.

Burada çok az belli oluyor.Çamurluğa dikkatli bakarsanız

Jantlarda dahil ürün sarfiyatımız(Forumda soranlar vardı ne kadar gider diye)

Gyeon Irondan sonra arabaya tazyikli su tutup temizledim.Şampuanlı su yaptım yıkama eldiveniyle yüzeyi ıslattıktan sonra Kil uygulamasına başladım.Valet pro mavi bayağı sert bi yapıya sahip.3 e böldüm ürünü.Yılda 1 polisaj yapsam 2 sene daha kilim var demektir


Çıkan kirler:

Daha sonra aracı maskeledim.Ön panjura ve ızgarayada yapacaktım da üşendim

Bagajda polisaja zorluk çıkartacağı için Leon yazısını söktüm.Misinayla çok rahat çıktı fakat bant izleri duruyordu.Fön makinesiyle ısıtıp tırnakla çok bastırmadan çıkarttım onları da.

Şimdi biraz öncesi-sonrası yapalım(Acemiliğime verin resimler pek iyi değil ve çok yorulduğum için polisaj sırasında pek resim çekemedim)
https://www.youtube.com/watch?v=m4qz2HQ6xlc

Bu resimde araçta zymol glasur var.



Artık temizliğe geçelim:
Polisaj tozlu arabanın bantlarını çıkarttım Karcherın kendi foamı(Tekrar belirteyim MJJC yolda) çok sulu köpük attığı için köpük yüzeyde pek tutunamıyor.Şampuan olarak valet pro ANSF kullandım.

Daha sonra Valet pro ph dengeli(MOR) şampuan ile aracı çift kova yöntemiyle yıkadım
Eldiven:Chemical guys bear claw

Aracı kuruladım

Gyeon prep ile yüzeyi temizledikten sonra zymol glasure geçtim.

Zymol glasur nasıl uygulanır diye soranlar oluyordu bende kısa bi video çekeyim dedim.Doğru uyguladığımı düşünüyorum hatam olduysa affola
Ve final:









Sonuç olarak Zymol glasur çok ıslak görüntü bıraktı.Parlaklığı çok iyi.Aracımın boyasını ilk defa böyle temiz görüyorum.Fabrikadan ilk çıktığında bile böyle değildir
Bu da Zymol Glasurun el ile uygulanışı:
[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3Zc8fE6Oq8c[/video]