moralex axel 3000 el pompasına kaç ml meguairs ultimate snow foam konulur ?

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#1
arkadaşlar selamlar megane 4 sedan bir aracım var öncesinde aracı aldığımdan beri meguiars ultime sarı cilalı şampuan ( G17748 ) Kullanıyordum fakat köpük pompama uygun değildi bitti değiştirmeye karar verdim ve yine meguiars 'dan şaşmak istemedim ve meguairs ultimate snow foam (G191532) aldım ve henüz hiç kullanmadım el pompamda yukarıda belirttiğim gibi moralex axel 3000 buna kaç ml şampuan koymalıyım ? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#3
Genelde ön yıkama şampuanlarına 1.7 L su 30-50 ml şampuan koyuyoruz
sanırsam benim aldığım şampuan ön yıkama şeklinde değil mi ? bu arada yıkama tekniğinde bi hata yapıyor muyum bilmiyorum ama önce tazzikli suyla yıkıyorum sonra şampuanı sıkıp profesyonel yıkama eldiveni ile temizliyorum sonra duruluyorum
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#4
sanırsam benim aldığım şampuan ön yıkama şeklinde değil mi ? bu arada yıkama tekniğinde bi hata yapıyor muyum bilmiyorum ama önce tazzikli suyla yıkıyorum sonra şampuanı sıkıp profesyonel yıkama eldiveni ile temizliyorum sonra duruluyorum
Normalde marolex tarzı pompalar ile ön yıkama şampuanı sıkıp durulayıp kova ve eldiven ile temaslı temizlik yapıp duruluyoruz. Doğrusu bu şekildedir. Sizin aldığınız ürünü hiç kullanmadım bilmiyorum meg ürünleri @Sefa46 abimden sorulur dönüş yapacaktır size
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#6
Meguiars Snow Foam İncelemesi

Ürün incelemesi mevcut.

Agresif degildir çok güzel şampuandir fiyat olarak pahalidir 1 Litre Meguiars (1300₺)yerine 5 Litre K2 Şampuan alinir (1100₺) benzer özelliktedir.
maalesef pahalı fakat çok dikkat ettiğim için gözüm görmedi meguairsdan şaşmamaya dikkat ediyorum fakat tek ön yıkama yapıyorum ekstradan bir şampuan almalı mıyım sizce ? ve de lastik parlatıcıyı da meguairsdan almayı düşünüyorum ama 650 lira bandında kapalı otoparkta bir tofaşcı abim var bana sarp deri parlatıcıyı önermişti lastik parlatmak için bilginiz var mıdır alınır mı ?
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#7
maalesef pahalı fakat çok dikkat ettiğim için gözüm görmedi meguairsdan şaşmamaya dikkat ediyorum fakat tek ön yıkama yapıyorum ekstradan bir şampuan almalı mıyım sizce ? ve de lastik parlatıcıyı da meguairsdan almayı düşünüyorum ama 650 lira bandında kapalı otoparkta bir tofaşcı abim var bana sarp deri parlatıcıyı önermişti lastik parlatmak için bilginiz var mıdır alınır mı ?
Endurance Jel Lastik Parlatici kotuyucu kesinlikle alinir tavsiye ederim.

Sampuan bittikten sonra baska markaya gecebilirsiniz K2 Bela mesela
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#8
Normalde marolex tarzı pompalar ile ön yıkama şampuanı sıkıp durulayıp kova ve eldiven ile temaslı temizlik yapıp duruluyoruz. Doğrusu bu şekildedir. Sizin aldığınız ürünü hiç kullanmadım bilmiyorum meg ürünleri @Sefa46 abimden sorulur dönüş yapacaktır size
önce tazzikli suyla yıkıyorum sonra şampuanı sıkıp profesyonel yıkama eldiveni ile temizliyorum sonra duruluyorum dediğim gibi temasta bulunmuyorum tozu ve kiri akıtırken harici olarak şampuanı da uyguladıktan sonra michelin mc32507 oto yıkama eldiveniyle temas uyguluyorum harici kurulama hariç başka bir temasım olmuyor aracıma ve kurulama bezimi de eldivenimi de dalin granül bebek deterjan + beyaz sirke ile yıkıyorum yumuşaklığını koruması adına eksiğim noksanlığım varsa belirtesiniz sevinirim
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#9
Endurance Jel Lastik Parlatici kotuyucu kesinlikle alinir tavsiye ederim.

Sampuan bittikten sonra baska markaya gecebilirsiniz K2 Bela mesela
çok teşekkür ederim yardımlarınız için incelemenize de baktım fakat tam eminim olamadım ne kadar koymam gerektiğinden. öncelikle dediğim gibi aracım megane 4 sedan kaç litre köpük yapmalıyım ? ve kaç ml şampuan koyup kaç ml su koymalıyım yardımcı olabilirseniz çok sevinirim . pompamında resmini koydum

 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#10
önce tazzikli suyla yıkıyorum sonra şampuanı sıkıp profesyonel yıkama eldiveni ile temizliyorum sonra duruluyorum dediğim gibi temasta bulunmuyorum tozu ve kiri akıtırken harici olarak şampuanı da uyguladıktan sonra michelin mc32507 oto yıkama eldiveniyle temas uyguluyorum harici kurulama hariç başka bir temasım olmuyor aracıma ve kurulama bezimi de eldivenimi de dalin granül bebek deterjan + beyaz sirke ile yıkıyorum yumuşaklığını koruması adına eksiğim noksanlığım varsa belirtesiniz sevinirim
Abi dediğim gibi uygulama yapman daha iyi olacaktır. Temaslı yıkama yapmadığın sürece kirler çıkmayacaktır bezle kurularkende aracı çizme ihtimalin oluyor.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#11
çok teşekkür ederim yardımlarınız için incelemenize de baktım fakat tam eminim olamadım ne kadar koymam gerektiğinden. öncelikle dediğim gibi aracım megane 4 sedan kaç litre köpük yapmalıyım ? ve kaç ml şampuan koyup kaç ml su koymalıyım yardımcı olabilirseniz çok sevinirim . pompamında resmini koydum

Dediğim şekilde 1.7 lt su koyun 30-35 ml şampuan koyun. Baktınız köpüğün yogunluğu az birsonraki yıkamada oranı arttırıp 40-50 ml şampuan koyun. Sizin şampuanınızı genelde foam lance de kullanıyorlar o yüzden kendi oranınızı kendiniz bulmanız daha iyi olacaktır. Şampuanı cok koyarsanız cok köpürür bu sefer ekstra hava pompalamak gerekir buda sizi yorar bilginiz olsun
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#13
Dediğim şekilde 1.7 lt su koyun 30-35 ml şampuan koyun. Baktınız köpüğün yogunluğu az birsonraki yıkamada oranı arttırıp 40-50 ml şampuan koyun. Sizin şampuanınızı genelde foam lance de kullanıyorlar o yüzden kendi oranınızı kendiniz bulmanız daha iyi olacaktır. Şampuanı cok koyarsanız cok köpürür bu sefer ekstra hava pompalamak gerekir buda sizi yorar bilginiz olsun
peki suyu içine doldururken tazzikli su şeklinde köpürterek mi koyayım sizce ? yoksa direkt doldurayım mı normal bir şekilde
 

yagizzeness

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
#16
Gyeonun öyle bi kurulama bezi olduğunu hiç duymadım birtek silk dryerı biliyorum ama aslında dediğim olay bezden bagımsız kirli yüzeyi neyle silerseniz silin yinede çizilecektir.
Gyeon Quartz Q2M Polish Wipe Lazer Kesim Mikrofiber bezim bu fakat ilk aldığımdaki gibi kuralamıyor bana lazer kesim fiyatı önemsiz çizmeyen bir bez önerebilir misiniz ? özellikle lazer kesim istememin nedeni dikişli olanlar çiziyor diye biliyorum
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#17
Gyeon Quartz Q2M Polish Wipe Lazer Kesim Mikrofiber bezim bu fakat ilk aldığımdaki gibi kuralamıyor bana lazer kesim fiyatı önemsiz çizmeyen bir bez önerebilir misiniz ? özellikle lazer kesim istememin nedeni dikişli olanlar çiziyor diye biliyorum
Abi o bez cila silme bezidir araç kurulamaz kendine bir tane klin drying duo veya purestar duplex twist towel al işini fazlasıyla görecektir