Nostalji Kuşağı - Turtle Wax Brilliant Shampoo

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Ne zaman satın aldığımı hiç sormayın zira hatırlamıyorum ama nereden satın aldığımı hatırlıyorum. Bauhaus'dan satın almıştım. Neyse efem, ben hep ismine aldanıp ürünü cilalı sanıyordum meğerse cilalı milalı değilmiş. Ama gerek pH değeri olsun, gerek köpük yapması olsun ve gerek temizlik kabiliyeti olsun gayet güzel şampuanmış. Bunun böyle olduğunu bileydim bir kaç tane daha alırdım ama geçti o tren ne yazık ki.

Böyle artık üretilmeyen ve veya üretimi devam etse de artık Türkiye'de olmayan ürünleri nostalji kuşağı adı altında sizlere anlatmayı düşünüyorum. İlk video da bu ürün ile başlamış oldu. :)


 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#3


Dün gece ailecek izledik Hakan abi :) Eline sağlık :)

Ürün güzel köpürüyor gerçekten, x3 şampuan eklemenin artısıda vardır sanırım :D Şişesini bulaşık detarjanı şişesine çok benzettim :)
Ph dereceside kabul edilebilir seviyede, standart sampuanı köpürmemesi ile meşhurdu :D Bu işe ilk merak saldığım zamanlardaki ilk şampuanımdı :)
Yapıcı bir eleştirim olacak, şu arka ses olayına çok takılıyorsun Hakan abi, sesini bastıracak kadar ses olmadığı sürece biz izleyiciler için sorun yok, ki kullandığın programda arka sesleri azaltıcı vardır diye düşünüyorum. Videoya girene kadar 2 dk bu konuda konuştun :D Bu yeni izleyicilere video kapattırabilir, hanım öyle dedi kapa kapa dedi, dur dur dedim bekle, devamı güzel olacak dedim, izledik. ben akşama kadar zevkle dinlerim seni :D Umarım yanlış anlaşılma olmaz, en sevdiğim kanalların başındasın Hakan abi :) Saygılar, sevgiler efendim :)
 
Son düzenleme:

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#4


Dün gece ailecek izledik Hakan abi :) Eline sağlık :)

Ürün güzel köpürüyor gerçekten, x3 şampuan eklemenin artısıda vardır sanırım :D Şişesini bulaşık detarjanı şişesine çok benzettim :)
Ph dereceside kabul edilebilir seviyede, standart sampuanı köpürmemesi ile meşhurdu :D Bu işe ilk merak saldığım zamanlardaki ilk şampuanımdı :)
Yapıcı bir eleştirim olacak, şu arka ses olayına çok takılıyorsun Hakan abi, sesini bastıracak kadar ses olmadığı sürece biz izleyiciler için sorun yok, ki kullandığın programda arka sesleri azaltıcı vardır diye düşünüyorum. Videoya girene kadar 2 dk bu konuda konuştun :D Bu yeni izleyicilere video kapattırabilir, hanım öyle dedi kapa kapa dedi, dur dur dedim bekle, devamı güzel olacak dedim, izledik. ben akşama kadar zevkle dinlerim seni :D Umarım yanlış anlaşılma olmaz, en sevdiğim kanalların başındasın Hakan abi :) Saygılar, sevgiler efendim :)
Aboo, tamam o zaman bundan sonra direkt konuya gireceğim :) Ailecek desteğiniz için çok teşekkür ederim :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#6

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#7
Eline sağlık Hakan @SubaruOutback ,

Fiyatı sitelerindeki gibiyse bence çok uygun, amaç sadece aracı temizlemekse ekstra bir koruma istenmiyorsa ve en önemlisi hala ellerinde stok varsa çok makul bir ürün bence
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#8
İnceleme için teşekkürler detay adamı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#10
Eline sağlık Hakan @SubaruOutback ,

Fiyatı sitelerindeki gibiyse bence çok uygun, amaç sadece aracı temizlemekse ekstra bir koruma istenmiyorsa ve en önemlisi hala ellerinde stok varsa çok makul bir ürün bence
Rica ederim :) Ellerinde kaldığını sanmıyorum, unutmuşlardır, düzenlememişlerdir diye düşünüyorum. Ellerinde varsa ve bozulmadıysa alınabilir. (Ben niye bu mesaja geç cevap verdim ki :( )