Merhaba,
İstanbuldan gelen misafirimin aracını bugün kahvaltıdan sonra gidip bir yıkayalım dedim.Teklifime hayır diyemedi arkadaşım
Önce aracın içini bir süpürdüm,paspasları yıkadım.
Önden bir basınçlı su tuttum hertarafına ve arkasından secho ile b33 uyguladım.Durulamanın ardından yine b33 ile kova ve eldiven ile yılama yaptım.Durulamanın ardından koch pw kullandım.Aracın içerisini de güzelce silip,camları da meguiars perfect glass cleaner ile parlattım.
güzel sonuç çıktı bana göre
İstanbuldan gelen misafirimin aracını bugün kahvaltıdan sonra gidip bir yıkayalım dedim.Teklifime hayır diyemedi arkadaşım
Önce aracın içini bir süpürdüm,paspasları yıkadım.
Önden bir basınçlı su tuttum hertarafına ve arkasından secho ile b33 uyguladım.Durulamanın ardından yine b33 ile kova ve eldiven ile yılama yaptım.Durulamanın ardından koch pw kullandım.Aracın içerisini de güzelce silip,camları da meguiars perfect glass cleaner ile parlattım.
güzel sonuç çıktı bana göre






