Ellerine saglik abi cok guzel uygulama olmus
takipteyim, seviyorum uygulamalarını fotoları paylaşımları ve tabiki aracın rengini. Ellerine sağlık gayet güzel...
Eline sağlık maşallah
Elinize sağlık İstanbul’un nersindesiniz ?





