Opel Astra Detailing | Jant Seramik - Yağmur Kaydırıcı - Yıkama

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#21
Ellerine saglik abi cok guzel uygulama olmus
Teşekkür ederim kardeşim :)

takipteyim, seviyorum uygulamalarını fotoları paylaşımları ve tabiki aracın rengini. Ellerine sağlık gayet güzel...
Teşekkürler

Teşekkürler :)

Elinize sağlık İstanbul’un nersindesiniz ?
Fatih - beylikdüzü değişiyor.
 

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
776
Beğeniler
1,038
Yaş
37
İl
samsun
#23
Opeldaş olmamız güzel uygulamak Ayrı güzel. Emeğine sağlık başarılı olmuş.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#24
Ellerinize sağlık araç rengi ve uygulama çok çok iyi. Yalnız benim de gözüme tavandaki hafif pusluk takıldı. Demek ki dış etkilerden kaynaklıymış.

Maşallah :nazar:
 

Ramazanerdmr

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
174
Beğeniler
199
İl
İstanbul
#25
Çok güzel bir çalışma olmuş, bir gün Esenyurt yada Beylikdüzü bir benzincide buluşup beraber araç yıkayalım. Hatta forumdaki benzinci tayfa olarak bir ortak buluşma bile düzenlenebilir diye düşünüyorum.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#26
eline sağlık araba ayna olmuş resmen.
Teşekkürler, fazladan bir şey yapmadım, takipte kalın ;)

Opeldaş olmamız güzel uygulamak Ayrı güzel. Emeğine sağlık başarılı olmuş.
Teşekkür ederim :) Opel severiz, gerçi psa ya satıldı. Sürüş dinamikleri artık zayıflıyor, son alman bu arabalar değerini bilmek lazım :)

Ellerinize sağlık araç rengi ve uygulama çok çok iyi. Yalnız benim de gözüme tavandaki hafif pusluk takıldı. Demek ki dış etkilerden kaynaklıymış. Maşallah :nazar:
Teşekkür ederim :) her gün akşam 9-10 dan sabah 8e kadar tavan ıslaktı çiğden dolayı. Ortam da çok tozlu, boya yumuşak. Bir de servis bilgim olmadan yıkadı arabayı o zaman da çizildi biraz. Kontaminasyon da var ele geliyor.
Halledicem yakında. Kapalı otoparkta tekrarlamaz diye düşünüyorum.

Çok güzel bir çalışma olmuş, bir gün Esenyurt yada Beylikdüzü bir benzincide buluşup beraber araç yıkayalım. Hatta forumdaki benzinci tayfa olarak bir ortak buluşma bile düzenlenebilir diye düşünüyorum.
Biraz rahatsız olduğum için ayak uyduramayabilirim ama takip ederim olursa katılmaya çalışırım. Teşekkürler :)
 

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#27
Elinize sağlık çok güzel uygulama olmuş. Bu jantlara yapılacak en güzel şey söküp herşeyden arındırıp iç dış seramik yapmak. Gerçekten çok zor temizleniyor buna göre fırca bulmak çok bile sıkıntı. Keşke imkanınız olsaydı da söküp yapabilseydiniz emeğinizin tam karşığılını alırdınız :) :)
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#28
Elinize sağlık çok güzel uygulama olmuş. Bu jantlara yapılacak en güzel şey söküp herşeyden arındırıp iç dış seramik yapmak. Gerçekten çok zor temizleniyor buna göre fırca bulmak çok bile sıkıntı. Keşke imkanınız olsaydı da söküp yapabilseydiniz emeğinizin tam karşığılını alırdınız :) :)
Teşekkürler. Krikodan bi düşse al basına iş. Gerek duymadım. Bu seramik 0.3 mikron katman yapiyor ısı dayanımı yok, 5-6 yikama sonra pert olacağını biliyorum. Ben iş olsun diye yaptım yoksa çöpe atacaktım seramiği.