Merhabalar ben Baris aracim w212 mercedes aracima kendi aldigim malzemelerimle aracima uygulama yaipyorum fakat bir sonuc elde edemedim resimlerde detayli aciklayayim :
Bu iki resim kaputta iki kare yaptim ve sag tarafa yun keçe sol tarafa Koch chemie kirmizi sunger ile cutting yapmayi denedim boya ortalama 60-70 santigrat dereceye cikti ve ortalama her iki tarafa 3 er dakika uyguladim. Hali :
06560
Tabiki beyaz isik altinda ayna ☺️
sonrasinda F6 ile ikinci kati Koch chemie sari sunger ile vurdum ve sonuc asagidaki gibi :
Sag ve sol arasinda pek fark gozleyemedim ama bazi cizikler asla gitmiyor
3. Katta ise M3 kullandim ve Koch chemie mor sunger ile once düsuk devirde sonra yuksek devirde calistim. Ve sonuc asagidaki gibi hic kimsenin gormek istemeyecegi bir sonuc. Cok uzgunum . Bilgilerinizi ve onerilerinizi rica ediyorum
Ve gormek istedigim sonuc beyaz isik altindakidir .
İsvicreden sevgiler.
Bu iki resim kaputta iki kare yaptim ve sag tarafa yun keçe sol tarafa Koch chemie kirmizi sunger ile cutting yapmayi denedim boya ortalama 60-70 santigrat dereceye cikti ve ortalama her iki tarafa 3 er dakika uyguladim. Hali :
Tabiki beyaz isik altinda ayna ☺️
sonrasinda F6 ile ikinci kati Koch chemie sari sunger ile vurdum ve sonuc asagidaki gibi :
Sag ve sol arasinda pek fark gozleyemedim ama bazi cizikler asla gitmiyor
3. Katta ise M3 kullandim ve Koch chemie mor sunger ile once düsuk devirde sonra yuksek devirde calistim. Ve sonuc asagidaki gibi hic kimsenin gormek istemeyecegi bir sonuc. Cok uzgunum . Bilgilerinizi ve onerilerinizi rica ediyorum
Ve gormek istedigim sonuc beyaz isik altindakidir .
İsvicreden sevgiler.




