Herkese merhabalar iyi forumlar, çizik almada amatörler için ortibal makina ile başlamak doğrumudur, eğer öyle ise uygun fiyatlı ortibal makina ve keçe kombinasyonu + olarak pasta tavsiyeleriniz neler olur, teşekkürler.