Sayın Adminim nasipse yeni bir konu açarız

Forumdaki herkese kapısı açık bir yer olacak. Maddi bir beklenti olmadan, keyif olan detay macerasını çay, kahve, mangal, nargile ile daha keyifli hale getireceğimiz bir yer planı var. Allah utandırmasın inşallah diyerek bir hevesle devam ediyoruz. Suda bir gerçek detay içimize işlemiş garaj açmakta bize eziyet içime sinecek bir şey olması daha uzatacak gibi duruyor süreyi
Eski Kaptan, Eski Detaycı