İyi forumlar. Kendi arabamın arka çamurluğunu boyadım. Vernik tüpünün birisi bozulduğu için doldura doldura atamadım , portakallı attım mecburen
1500-2000-3000 zımpara atmayı düşünüyorum. Boyacı işi ucuz yollu pasta cila önerirmisiniz? Forumda hep pahalı öneriler var bana ucuz yollu tavsiye lazım.
Ürünü elle de kullanabilirim cila makinesiyle de (makineyi hiç denemedim, yaramaz bişeyse mecbur elle atıcam)
1500-2000-3000 zımpara atmayı düşünüyorum. Boyacı işi ucuz yollu pasta cila önerirmisiniz? Forumda hep pahalı öneriler var bana ucuz yollu tavsiye lazım.
Ürünü elle de kullanabilirim cila makinesiyle de (makineyi hiç denemedim, yaramaz bişeyse mecbur elle atıcam)




