Ralliart Lancer Uygulama Paylaşımları

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#1
Hepinize selamlar detailforum artık yaptığım uygulamaları burada paylaşacağım.Konu kalabalığına neden olmamak adına.Bugun Avrupa'dan bir arkadaşım yazın bir ürün getirmişti.Sonax Xtreme Protect Shine Hybrid NPT onu uyguladım 2014 yılında Sonaxta bu ürünü uygulanmıştım.Tam 8 ay hidrofobikligi devam ediyordu.Bugunde bir deneyelim dedim.Sonuc beni aşırı tatmin etti.




Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
2,695
Beğeniler
5,700
#2
Konu böyle daha keyifli olacak :) maşallah lancera devamını bekliyoruz
 

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#9
Elinize sağlık. Araçta renkte çok güzel. Npt'nin parlaklığı, su iticiliği ve dayanımı çok iyi. Tek eksisi kayganlık vermemesi bence.
Aynen öyle kayganlık hiç yok neredeyse hafif bir ipeksi doku var.Birde silindiği de kurulduğunda iz yapmamasi kötü nereye yaptım unuttum silerken

Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kaptan_34

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
137
Beğeniler
528
Yaş
32
İl
İstanbul
#10
Elinize sağlık, dayanımı uzun ürünler nimet bizim için. Aklımda bulunsun listeme ekliyorum Npt'yi.
Paylaşım için teşekkürler.
C2V3 satın almış ve bitmesini bekleyen sabırlı bir insan olarak yazıyorum:)
 

es026

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
341
Beğeniler
787
Yaş
32
İl
Eskişehir
#11
Hocam hergün bi uygulama görüyoruz dur bi Allah aşkına özeniyoruz ya ☺️ Maşallah ateş eden köpekbalığı.
 

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#12
Elinize sağlık, dayanımı uzun ürünler nimet bizim için. Aklımda bulunsun listeme ekliyorum Npt'yi.
Paylaşım için teşekkürler.
C2V3 satın almış ve bitmesini bekleyen sabırlı bir insan olarak yazıyorum:)
Önceden kullanmıştım bayağı bayağı gitmisti.Sonrada bulamadım.Kacirmamak lazım böyle nimeti

Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#13
Hocam hergün bi uygulama görüyoruz dur bi Allah aşkına özeniyoruz ya Maşallah ateş eden köpekbalığı.
Teşekkür ederim Sokağa da çıkamıyoruz kendimizi arabaya verdik

Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#14
Merhaba detailforum bugün detailing adına bir şey yapamadık ama olsun yinede paylaşalım.5 yıldır kullanmakta olduğum Bosch Aerotwin serisi muz tipi silecekler emekliye ayrılma zamanı gelmişti.Bende seçimimi 0 km aldığımızda üstünde gelen Bosch Aerotwin Eco dan yana kullandım.Buda böyle bir değişiklik.Linktede YouTube a attığım videoda performansı görebilirsiniz.



Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4,286
Beğeniler
8,109
Yaş
43
İl
Denizli
#16
Maşallah diyelim. Bu güzel renk ve aracın uygulamalarını bekliyoruz.


DENİZLİ
 

Emre9110

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
287
Beğeniler
404
Yaş
30
İl
İstanbul
#17
Merhaba detailforum bugün detailing adına bir şey yapamadık ama olsun yinede paylaşalım.5 yıldır kullanmakta olduğum Bosch Aerotwin serisi muz tipi silecekler emekliye ayrılma zamanı gelmişti.Bende seçimimi 0 km aldığımızda üstünde gelen Bosch Aerotwin Eco dan yana kullandım.Buda böyle bir değişiklik.Linktede YouTube a attığım videoda performansı görebilirsiniz.



Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Güle güle kullanın. Silecekleri ucuzundan alıp sene de 2 defa değiştiriyorum ben. Bosch aerotwin aldım o da bir sene bile dayanmayınca çözüm yolunu sileceksepeti en uygun fiyatlı ürün olarak tercih ediyorum artık :) Umarım siz memnun kalırsınız. 5 Sene de kullanmanıza şaşırdım bosch sileceğinizi . Bizim cam temiz değildi belki de detaycı değildik o zamanlar :)
 

toygar68

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
192
Beğeniler
455
Yaş
20
#18
Güle güle kullanın. Silecekleri ucuzundan alıp sene de 2 defa değiştiriyorum ben. Bosch aerotwin aldım o da bir sene bile dayanmayınca çözüm yolunu sileceksepeti en uygun fiyatlı ürün olarak tercih ediyorum artık :) Umarım siz memnun kalırsınız. 5 Sene de kullanmanıza şaşırdım bosch sileceğinizi . Bizim cam temiz değildi belki de detaycı değildik o zamanlar :)
Ben çok araç kullanmıyorum bir de cam her zaman temiz önemli etken herhalde bende silecek sepetinden aldım fiyatlar cidden çok uygunmuş

Redmi 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
2,695
Beğeniler
5,700
#19
Hayırlı olsun, aero eco biraz daha ömürsüz diye yorum yapılmıştı genelde :) ilerleyen süreçtede yorumları eksik etmeyin