Efem, otomobil çok sevdiğim hatta kardeşim dediğim arkadaşımın otomobilidir. Kendisi an itibariyle yurt dışında olduğu ve yoğun bir şekilde çalıştığı için benden ilanı paylaşmamı rica etti.
Otomobilin km'si çok düşük, bakımları hiç aksatılmadan yapıldı. Hatta cilası da hiç eksik edilmedi. Zaten arkadaşımda bizim gibi detaycıdır
Aracın kazası ve kaporta aksamında değişeni yok. Sadece, yolda giderken üst geçitten bir cisim düşmüştü. Kaput bu nedenle onarılıp lokal olarak boyandı. Birde far değişimi yapıldı.
Zaten bu hasarın fotoğrafı da ilanda mevcut. Boya ve onarım yetkili serviste yapılmadı, işinin ehli olan ustaya teslim edildi. Ki zaten yetkili servis uğraşmaz, kaputu yekten değiştirirdi.
İlan linkini aşağıya bırakıyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...nden-1.3-tce-130hp-12.500-km-1175751985/detay
Otomobilin km'si çok düşük, bakımları hiç aksatılmadan yapıldı. Hatta cilası da hiç eksik edilmedi. Zaten arkadaşımda bizim gibi detaycıdır
Aracın kazası ve kaporta aksamında değişeni yok. Sadece, yolda giderken üst geçitten bir cisim düşmüştü. Kaput bu nedenle onarılıp lokal olarak boyandı. Birde far değişimi yapıldı.
Zaten bu hasarın fotoğrafı da ilanda mevcut. Boya ve onarım yetkili serviste yapılmadı, işinin ehli olan ustaya teslim edildi. Ki zaten yetkili servis uğraşmaz, kaputu yekten değiştirirdi.
İlan linkini aşağıya bırakıyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...nden-1.3-tce-130hp-12.500-km-1175751985/detay




