Öneri Risksiz motor yikama

Samatyalı

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
418
Beğeniler
1,291
İl
İstanbul
#1
Arkadaşlar motor yikamak çoğunuzun pek yanaşmadığı daha çok profesyonel kişilere yaptırdığımız bi durum ben size bir fırça bir motor temizleyici ( 3D grandslam) 3-4 litre su ve basit bi plastik koruma ile kendi aracınızın motorunu yıkamayı gösterecem hee bide unutmadan soketlerin her ihtimale karşı (nolur nolmaz) sudan korumak icin maskeleme bantı





[/url

]











Bu öneri Dört dörtlük bi motor temizlikgi vaadinde bulunmamakta ama risksiz motor temizmek isteyenlere önerilir
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#2
Arkadaşlar motor yikamak çoğunuzun pek yanaşmadığı daha çok profesyonel kişilere yaptırdığımız bi durum ben size bir fırça bir motor temizleyici ( 3D grandslam) 3-4 litre su ve basit bi plastik koruma ile kendi aracınızın motorunu yıkamayı gösterecem hee bide unutmadan soketlerin her ihtimale karşı (nolur nolmaz) sudan korumak icin maskeleme bantı





[/url
]




Bu öneri Dört dörtlük bi motor temizlikgi vaadinde bulunmamakta ama risksiz motor temizmek isteyenlere önerilir
Elinize sağlık., yalnız antifriz seviyesi çok yüksek bilginiz olsun., motor soğukken şırınga ile bir miktar çekerseniz iyi olur.
 

Samatyalı

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
418
Beğeniler
1,291
İl
İstanbul
#3
Elinize sağlık., yalnız antifriz seviyesi çok yüksek bilginiz olsun., motor soğukken şırınga ile bir miktar çekerseniz iyi olur.
2-3 ay önce kalorifer Petegi değişti işi yapan usta kutudan conta çıkmayınca kendi başka bi conta kullanmış conta görevini yapmaz kaçak olursa anlaşılsın diye antifriz seviyesini biraz yukarda tutmuş yanı evet haklısın biraz yukarda onu biraz asagi indirmek lazi
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#4
2-3 ay önce kalorifer Petegi değişti işi yapan usta kutudan conta çıkmayınca kendi başka bi conta kullanmış conta görevini yapmaz kaçak olursa anlaşılsın diye antifriz seviyesini biraz yukarda tutmuş yanı evet haklısın biraz yukarda onu biraz asagi indirmek lazi
Anladım hocam., ben bu ustaları anlamıyorum yahu arkadaş eğer kutunun içinden conta çıkmadıysa gideceksin contayı parçacıdan alıp takacaksın., Klasik Türk mantığı köpürünün inşaatını %99 tamamlıyorsun kalan %1 'lik kısımda ...............

Biz milletçe zaten o küçücük %1 'lik kısımda kaybediyoruz. motor soğukken bidona işaret koyup seviyeyi bir süre gözlemlemede yarar var.