Merhabalar.Uzun zamandır aklımda olan FR panjurlarını söküp yerine servisten Cupra panjur,ızgara ve sis kapaklarını temin ettim ve değiştirdim.İlk defa tampon söktüm.Tek başıma bayağı bi uğraştırdı ama şu an olsa 5 dakika sürmez herhalde.Basit bir işmiş öğrenmiş oldum.Yalnız panjur ve ızgarayı sökmek gerçekten ölüm.Hepsi tırnaklı o tırnakları çıkarana kadar.Ne Almanya kaldı, ne İspanya,Ne Volkswagen, ne Seat.. hepsine sövdüm
Gelen malzemeler.Bu arada boya işini yaparken resim çekmedim.Boyayı kendim yaptım.Zımpara, astar, zımpara, boya daha sonra vernik şeklinde.
Tamponsuz pek bi çirkin
Sis kapakları için braket lazımmış.Serviste 500TL idi çifti.Bende sis kapaklarını silikonla yapıştırmayı deneyeyim dedim.
Bantları yapıştırırken Gyeon Wetcoatı 3D orange deg sanıp aracın iç kumaş kısmını temizleyip 1 şişeyi bitiren kardeşim geldi yardıma
Silikonlar çok az dışarı taşmış ama aseton ve falçata yardımı ile temizledim daha sonra.
Ve final.
Bir de normal halini ekleyeyim.Sizce yeni hali mi?(sis farsız ve cupra panjurlu)
yoksa sis farlı hali mi daha iyi?Bu arada sis farlı resimde araçta Zymol glasur var.Aynı yerde resim çekilmesine rağmen parlaklık farkı çok bariz onu da belirtmiş olayım
Gelen malzemeler.Bu arada boya işini yaparken resim çekmedim.Boyayı kendim yaptım.Zımpara, astar, zımpara, boya daha sonra vernik şeklinde.
Tamponsuz pek bi çirkin
Sis kapakları için braket lazımmış.Serviste 500TL idi çifti.Bende sis kapaklarını silikonla yapıştırmayı deneyeyim dedim.
Bantları yapıştırırken Gyeon Wetcoatı 3D orange deg sanıp aracın iç kumaş kısmını temizleyip 1 şişeyi bitiren kardeşim geldi yardıma
Silikonlar çok az dışarı taşmış ama aseton ve falçata yardımı ile temizledim daha sonra.
Ve final.
Bir de normal halini ekleyeyim.Sizce yeni hali mi?(sis farsız ve cupra panjurlu)
yoksa sis farlı hali mi daha iyi?Bu arada sis farlı resimde araçta Zymol glasur var.Aynı yerde resim çekilmesine rağmen parlaklık farkı çok bariz onu da belirtmiş olayım