Burda yazılan lastiklerin bridgestone ve pirelli haricindekilere ben hayır demem..pirelli ve bridgestone sert lastiktir konforsuzdur bence ,şöyleki ben audi a3 u aldığımda üstünde pirelli cinturato vardı daha 9000 km de..ancak son iki arabamda michelin pilot sport 4 kullanmıştım onun konforunu sessizliğini bulamadım ve lastikleri 20000 km de çıkarıp yine pilot sport 4 e geçtim.. benim tercihim şu üç lastik olurdu ..michelin,hankook ,goodyear asymetric 5 //6