Seramik Sonrası Şampuan Seçimi

Skyr3x

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
22
Beğeniler
81
Yaş
33
İl
Kocaeli
#1
Arkadaşlar merhabalar,

Gün içerisinde forumda uzun süre vakit geçirip araştırmalarımı yaptım ve son noktayı sizlerle birlikte koymak istedim.

Araca geçtiğimiz cumartesi günü Gyeon marka seramik kaplama yaptırdım. Hangi seriyi yaptığını sormadım ama en üst segment olan ürünü olmadığını biliyorum. Seramiğin yanında ise Gyeon Quick Detailer aldım. Şu an elimde yıkama sonrası için stoğum hazır. Fakat ön yıkama ve yıkama için Bathe+ pahalı olduğundan dolayı detaylı bir arayış içine girdim.

Bu arayış sonucu;

ön yıkama için Auto Brite Magifoam
kova yıkama için Auto Brite Purple Velvet

seçenekleri ön plana çıktı.
Bunun yanında Flowey Ev12 de purple velvet yerine kafama takılan konular arasında. Ayrıca bazı yerlerde purple velvet cilalı denmiş bazı yerlerde banana gloss cilalı denmiş fakat hangisi net bilgi ve hangisi perdeleme yapmaz konusunda kararsız durumdayım. Haftasonuna kadar siparişleri verip cumartesi günü araca ilk yıkamayı yapmayı düşünüyorum. Sonuçları da burada paylaşacağım.
Elimde yıkama sonrası kullanacağım gyeon quick detailer da bulunduğunu düşünürsek hangi seti kurmak daha mantıklı olur?

1. Seçenek
Auto Brite Magifoam
Auto Brite Purple Velvet (ya da Banana Gloss)
Gyeon Quick Detailer

2. Seçenek
Auto Brite Magifoam
Flowey Ev12
Gyeon Quick Detailer

Bir de çift kova yerine iki şampuanı da makine ile atıp tek kova suyu eldiven temizliği için kullansak nasıl bir verimlilik alırız?

Seramik Öncesi

Seramik Sonrası
 
Son düzenleme:

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#2
Arkadaşlar merhabalar,

Gün içerisinde forumda uzun süre vakit geçirip araştırmalarımı yaptım ve son noktayı sizlerle birlikte koymak istedim.

Araca geçtiğimiz cumartesi günü Gyeon marka seramik kaplama yaptırdım. Hangi seriyi yaptığını sormadım ama en üst segment olan ürünü olmadığını biliyorum. Seramiğin yanında ise Gyeon Quick Detailer aldım. Şu an elimde yıkama sonrası için stoğum hazır. Fakat ön yıkama ve yıkama için Bathe+ pahalı olduğundan dolayı detaylı bir arayış içine girdim.

Bu arayış sonucu;

ön yıkama için Auto Brite Magifoam
kova yıkama için Auto Brite Purple Velvet

seçenekleri ön plana çıktı.
Bunun yanında Flowey Ev12 de purple velvet yerine kafama takılan konular arasında. Ayrıca bazı yerlerde purple velvet cilalı denmiş bazı yerlerde banana gloss cilalı denmiş fakat hangisi net bilgi ve hangisi perdeleme yapmaz konusunda kararsız durumdayım. Haftasonuna kadar siparişleri verip cumartesi günü araca ilk yıkamayı yapmayı düşünüyorum. Sonuçları da burada paylaşacağım.
Elimde yıkama sonrası kullanacağım gyeon quick detailer da bulunduğunu düşünürsek hangi seti kurmak daha mantıklı olur?

1. Seçenek
Auto Brite Magifoam
Auto Brite Purple Velvet
Gyeon Quick Detailer

2. Seçenek
Auto Brite Magifoam
Flowey Ev12
Gyeon Quick Detailer

Bir de çift kova yerine iki şampuanı da makine ile atıp tek kova suyu eldiven temizliği için kullansak nasıl bir verimlilik alırız?

Seramik Öncesi

Seramik Sonrası
Selamlar

Opel İnsignia yi severim :)

Ön Yikama Magifoam güzel seçenek Kiş Aylarinda iyi ancak Yaz Aylarinda K2 Bela Foam önerebilirim F/P olarak ideal yada AD Superfoam da olur, ancak Kova Sampuaninda Velvet Surekli kullanilacaksa bir müddet sonra perdeleme yapacaktir,icerisinde cila içeriyor uzun kullanimda farkettiriyor kendini yoksa çok güzel şampuan süphesiz.
Yerine Tac System My Bubble,Vonixx V Floc,Leraton un sampuanlarda olabilir.

Foam Lance ile Kova sampuani bence daha zor olabilir,kurumadan hizli bir sekilde dönmen gerekecek.

Gyeon Ceramic Detailer veya Fireball Pirouette Almani öneririm.
 

Skyr3x

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
22
Beğeniler
81
Yaş
33
İl
Kocaeli
#3
Teşekkür ediyorum bende yeni aldım aracı şubatta :) v-floc listemdeydi fakat parlatanadamlar 49 tl yapmış kargoyu o yüzden ikinci plana atmıştım. Seramiği yaptırdığım yer gyeon bayisiydi ve anlamadığım bir şekilde Quick detailer verdi bence de ceramic detailer vermesi gerekiyordu ama gyeon un web sitesinde de aralarında ekstra bi aman aman fark gözlemlemediğim için ses çıkartmadım.
O zaman önümüz yaz olduğundan dolayı yaz seçeneği olarak seçeneği
-K2 Bela Foam
-Vonixx V-Floc
-Gyeon Quick Detailer yapıp
Kış için
-Magifoam
-Vonixx V-Floc
-Gyeon Ceramic Detailer yapacağım gibi duruyor.
 

detayseverr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
331
Beğeniler
578
İl
Antalya
#4
Hocam bence çizilmelere karşı tek kova çoklu yöntem ile kova ile yıkayın aracınızı üzerine atıp köpük üzerinden geçmektense.
Ben magifoam kullanıyorum aracımda seramik yok ama wax var herhangi bir zararı olmuyor güzel kir çözüyor.
Şampuan olarak gyeon bathe kullanabilirsiniz yine uygun değil ama kaliteli bir şampuan. Bunlar dışında ph nötr cilasız bir şampuan daha iyi olur seramiğe perdeleme olmaması için benim önerim gyeon bathe
 

Skyr3x

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
22
Beğeniler
81
Yaş
33
İl
Kocaeli
#5
Hocam bence çizilmelere karşı tek kova çoklu yöntem ile kova ile yıkayın aracınızı üzerine atıp köpük üzerinden geçmektense.
Ben magifoam kullanıyorum aracımda seramik yok ama wax var herhangi bir zararı olmuyor güzel kir çözüyor.
Şampuan olarak gyeon bathe kullanabilirsiniz yine uygun değil ama kaliteli bir şampuan. Bunlar dışında ph nötr cilasız bir şampuan daha iyi olur seramiğe perdeleme olmaması için benim önerim gyeon bathe
merhabalar hocam gyeon bathe fiyat olarak yüksek geldiği için incelemerine baktığım vonixx v-floc dan yana seçimimi kullandım parlatanadamlar dan aldığım için yanına da bad boys neutral snow foam aldım ön yıkamaya deneyimlerimi cumartesiye kadar gelirse ürünler paylaşacağım. Şu an elimde mevcut olanlar şu şekilde olacak,

ön yıkama : bad boys neutral snow foam
Yıkama : vonixx v-floc
Cila : gyeon quick detailer
Deri temizliği : sonax lederpflege lotion
İç genel temizlik : sonax innen reiniger
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#6
Seramik kaplı araçları için ph nötr yanında bir de asidik şampuan bulundurmanızı öneririm. Forumda detaylı konusu vardı. Ara ara yapılan asidik yıkama sanılanın aksine boncukları dirileştiriyor. Seramiğin ömrünü uzatıyor. Ben good stuff sour shampoo almıştım. Memnunum
 

Skyr3x

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
22
Beğeniler
81
Yaş
33
İl
Kocaeli
#7
Merhabalar tekrar, öncelikle ürünler geldi fakat istediğim gibi bir temizlik yapamadım makinanın gazabına uğradığım için. Sanırım nozzle tıkandı makine ile durulama yapamadım. Normal hortum ile duruladım. Bir de foam lance olmadığı için Bad Boys un kar köpüğü performansını tam anlamı ile bilemiyorum ama kirleri yumuşatıyor onu anladım.

V-flocc ise gerçekten çok güzel bir şampuan. Çift kova tekniği ile sadece yüzeysel dokunuşlarla yıkadığım araç gayet iyi bir şekilde temizlendi ve durulamada korumadan ödün vermediği net bir şekilde belli oluyor. Makine ile çok uğraştığım için fotoğraf çekme ya da video alma gibi bir imkanım olmadı fakat bir dahaki yıkamada hepsini detaylandıracağım. Ama öncelikle eksiklerim olan foam lance ve kurulama havlusunu tedarik etmem gerek. Herkese iyi forumlar.
 

Kaan17

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 May 2023
Mesajlar
142
Beğeniler
430
İl
Çanakkale
#8
V floc mükemmel bir şampuan gerçekten fiyatı yükselmezse kesinlikle değiştirmeyi düşünmem biraz hızlı kurusada yıkadığınızda tamamen arınıyor leke bırakmıyor ayrıca ben v flocu ön yıkamada da kullanıyorum gayet başarılı köpük performansı ve kir çözme gözlemledim sanırım tek ürün iki görev olarak kullanmaya devam edeceğim. Ön yıkamada da tavsiye ederim v floc u deneyin.
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#9
Tam zamanında tam işime yarayacak bi konu olmuş :) malum uzak kalmıştık... Konu sahibine de, katkı sağlayanlara da peşinen teşekkürler.:lezzetlix:
 

Skyr3x

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
22
Beğeniler
81
Yaş
33
İl
Kocaeli
#10
V floc mükemmel bir şampuan gerçekten fiyatı yükselmezse kesinlikle değiştirmeyi düşünmem biraz hızlı kurusada yıkadığınızda tamamen arınıyor leke bırakmıyor ayrıca ben v flocu ön yıkamada da kullanıyorum gayet başarılı köpük performansı ve kir çözme gözlemledim sanırım tek ürün iki görev olarak kullanmaya devam edeceğim. Ön yıkamada da tavsiye ederim v floc u deneyin.
Bayramda memlekete gidiyorum. Foam Lance hala alamadım fakat bosch un içerisinden çıkanla idare edeceğim orada denerim inşallah, sonuçları yazacağım o şekilde denediğimde.
 

thelordof

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
822
Beğeniler
468
İl
Ankara-Tokat
#12
Selamlar

Opel İnsignia yi severim :)

Ön Yikama Magifoam güzel seçenek Kiş Aylarinda iyi ancak Yaz Aylarinda K2 Bela Foam önerebilirim F/P olarak ideal yada AD Superfoam da olur, ancak Kova Sampuaninda Velvet Surekli kullanilacaksa bir müddet sonra perdeleme yapacaktir,icerisinde cila içeriyor uzun kullanimda farkettiriyor kendini yoksa çok güzel şampuan süphesiz.
Yerine Tac System My Bubble,Vonixx V Floc,Leraton un sampuanlarda olabilir.

Foam Lance ile Kova sampuani bence daha zor olabilir,kurumadan hizli bir sekilde dönmen gerekecek.

Gyeon Ceramic Detailer veya Fireball Pirouette Almani öneririm.
Geçmiş paylaşımı alıntılayım.

Gyeon Ceramic Detailer veya Fireball Pirouette arasında ciddi fark var mıdır aksi halde fiyat uygunluğundan Pirouette düşünüyorum.

Seramik-PPF 20 gün önce yapıldığından bu destekleyici ürünü ilk yıkama kullanayım mı ve kışın çok sık araç yıkanmadığından her yıkama da kullanmak mantıklı mı?
 

Kaan17

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 May 2023
Mesajlar
142
Beğeniler
430
İl
Çanakkale
#13
Geçmiş paylaşımı alıntılayım.

Gyeon Ceramic Detailer veya Fireball Pirouette arasında ciddi fark var mıdır aksi halde fiyat uygunluğundan Pirouette düşünüyorum.

Seramik-PPF 20 gün önce yapıldığından bu destekleyici ürünü ilk yıkama kullanayım mı ve kışın çok sık araç yıkanmadığından her yıkama da kullanmak mantıklı mı?
İki üründe mevcut kullanımımda gyeon un parlaklığı daha güzel ve su iticiliği daha iyi geldi bana göre :) ikisininde fiyatı yüksek gyeon biraz daha yüksek ama farka değer gibi
 

thelordof

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
822
Beğeniler
468
İl
Ankara-Tokat
#14
İki üründe mevcut kullanımımda gyeon un parlaklığı daha güzel ve su iticiliği daha iyi geldi bana göre :) ikisininde fiyatı yüksek gyeon biraz daha yüksek ama farka değer gibi
Geçen gün Fireball Pirouette sipariş geçtim bakalım. Fiyat farkı var bence. Memnun kalmazsam bir dahakine Gyeon denerim.
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#15
Üstadlar selamlar, vp foamula, flowey ev 13 ve b33 ön yıkama sampuanlarim var. Kova şampuanı ihtiyacım var şimdi.

Araçlarım fireball seramik ve kısmen ppf kaplı. Benim durumuma en yakın bu konuyu buldum.

Auto brite banana yi şimdilik gözüme kestirdim. Uygun mudur?
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#16
Üstadlar selamlar, vp foamula, flowey ev 13 ve b33 ön yıkama sampuanlarim var. Kova şampuanı ihtiyacım var şimdi.

Araçlarım fireball seramik ve kısmen ppf kaplı. Benim durumuma en yakın bu konuyu buldum.

Auto brite banana yi şimdilik gözüme kestirdim. Uygun mudur?
Uygun degil hocam Cilalidir,perdeleme yapar su iticilik.sorun degil derseniz alabilirsiniz digerPurple Velvet kismen daha uygundur.:)
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#17
Aslında sizi etiketleyecektim, ayıp olur diye etmemiştim :rahattx:

Baktım da hep 500.ml var onun da. O şekilde baya külfetli olur diye buna yönelmiştim. Kova kullanımı bereketli midir velvet in?
Uygun degil hocam Cilalidir,perdeleme yapar su iticilik.sorun degil derseniz alabilirsiniz digerPurple Velvet kismen daha uygundur.:)
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#18
vp purple vekvet en bereketli sampuanlardan biridir hocam, 15lt ye 10ml yeter , bu da 500 ml ile 50 kova demek olr. Su anda fiyati 300tl civari, tam bir f/p urunu. Diger sampuanlar ile karsilastirirken kullanim oranlarini dikkate aliniz.


Aslında sizi etiketleyecektim, ayıp olur diye etmemiştim :rahattx:

Baktım da hep 500.ml var onun da. O şekilde baya külfetli olur diye buna yönelmiştim. Kova kullanımı bereketli midir velvet in?
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#19
Aslında sizi etiketleyecektim, ayıp olur diye etmemiştim :rahattx:

Baktım da hep 500.ml var onun da. O şekilde baya külfetli olur diye buna yönelmiştim. Kova kullanımı bereketli midir velvet in?
İyidir.hocam da istersen başka üründe alabilirsin illa o olacak diye bisey yok :)

Nasiol Cleanpro
Koch Chemie RS
AD Velvet
Vonixx V Flocc
Valet.Pro Concentrated
K2 Bela
Nanolex Shampoo
Nanolex Pure
Tac System Mystic Bubble
Sam s Detailing Shampoo
Carpro Reset

ve aklima.gelen sayamadiklarimin %90 ini kullandim temasli yikayacaginiz icin kriter sadece korumaya dokunmamasi olmali diger türlü geneli kova yikamasinda ister istemez hepside kuruyor bu biraz uygulama hizina da bagli tabiki.:)

Bak hocam duruma göre Nasiol de alabilirsin veya benim.testten gecti korumaya vs zarar vermiyor.

Velvet te guzeldir yuzeyde kayganligi ve kokusu cok guzel olan bir sampuandir.