Hikaye Gibi Her Zamanki Gibi Güzel İşciliğiniz Var Teşekkürler
Maşallah Berkay hocam eline sağlık
@Dragstar Bana sormadınız ama araya gireyim hocam
1 senedir kullanıyorum memnunum sadece 1 litre olanı biraz hantal iç detay için 750 ml daha kullanışlı
@Dragstar Bana sormadınız ama araya gireyim hocam
@Berkay,
ellerine sağlık kardeşim
ellerine sağlık kardeşim
Eline sağlık kardeşim, hakkını vermişsin.
Berkay Dostum Eline Saglik Tertemiz Uygulama olmus Benimde Merak ettigim bir Sprey sisesi Workstuff
yani fiyati uygun Meguiars in siselerine gore kaliteside nasildir varsa Meg Sisesi ikisi arasinda yorumlarmisin
Maşallah
elinize sağlık üstad
Çicek gibi olmuş
Le see you dayanımı nasıl hocam ?
Alt yıkama sonrası korumaya neyle aldınız hocam ?
elinize sağlık üstadÇicek gibi olmuş
Le see you dayanımı nasıl hocam ?
Alt yıkama sonrası korumaya neyle aldınız hocam ?
Çok güzel bir uygulama olmuş eline koluna sağlık final fotoğraflarına doyamadık Süleyman abinin dediği gibi
Çok teşekkür ederim
Maşallah
Elinize sağlık. Yine her zamanki gibi
kitap gibi bir uygulama
Elinize sağlık. Yine her zamanki gibi
Abi eline emeğine sağlık, uygulama da anlatım da şahane olmuş. Böyle kaliteli işlere daha fazla final isteriz
Eline sağlık kardeşim, tam olması gerektiği gibidir uygulama, yeni başlayan arkadaşlara fikir verecek tarzda olmuş.
Final resimleri az olmuş ama
Final resimleri az olmuş ama
Ellerinize sağlık, sadece bende mi oluyor bilmiyorum ama böyle ince işçilikle yıkanırken araç görmek bana bir huzur veriyor
Bunu yıkadıktan sonra laci takımlarla jilet gibi poz da gelir dedim ama gelmedi birdahakineartık
Ellerinize sağlık, güzel bir yıkama yapmışsınız
Yıkama pedinin markası nedir acaba? İçi süngerli olduğu için mi o kadar kalın?
Yıkama pedinin markası nedir acaba? İçi süngerli olduğu için mi o kadar kalın?
@Berkay Elinize sağlık kitap gibi bir çalışma olmuş büyük zevkle izledik, sizin araç sanıyorum, müşteri aracı değil




