Biri yeni biri eski 2 güzel ürünle beraberiz. Öncelikle her zamanki gibi 2 günde işlemi bitirdim. Bu şekilde yapınca hem daha rahat hemde adımları atlamadan yada unutmadan yapmış oluyorum.
Öncelikle benzinlikte arabanın içi ve motor kısmına hava tutarak başladım , olan tozu dağıtmadan yada yüzeye yaymadan basınçlı hava ile kolayca atıyoruz
inserire un link in un immagine
Daha sonra perona girip önce Meguiars super degreaser ile jant - lastik ve davlumbaza sıkıp etki etmesini beklerken genelde ön kısımda ve aynalarda olan sinek ölülerine flowey w18 sıkıp çalışmasını bekliyorum .
Bu sırada hazırlıklarımı tamamlayıp daha sonrasında tekrar komple yeni karışım ile ön ykamamızı gerçekleştirdik. Nispeten yüzey temizlendiği için başta fitiller ve ön panjuru apc ile fırçaladım.
fırçam lucullandan , karışım ve sudan etkilenmemesi adına plastik saplı tercih ettim fakat kılları soft olduğundan kolay kolay yüzeyi çizmiyor
Daha sonra apcnin yüzeyde beklememesi adına kovadaya koyduğum duru suyla arabayı genel bir durulayıp bu jant kısmına iniyorum.
Jant temizleyiciyle janta eldiven ve fırça dahilinde , tekrar meguiars s&d ile davlumbaz fırçasıyla davlumbazı fırçalayıp apc ile lastikleri fırçalıyorum.
2.yıkama olarak geçen denediğim ve oldukça memnun kaldığım Fraber Scale ile yüzey temizliğimizi yaptık. Kayganlığı ve kokusu sevdiğim , yüzey temizliği olarak iyi fakat kir temizleyici olarak düşük bir şampuan.
Yüzeyi duruladıktan sonra eski havlum ile kuruladım , kuru yüzeye ve jantlara dekontaminasyon - demir tozu temizliği için koch chemie fb sıkıp biraz morarmaları bekledikten sonra ilk flowey ev13 sıkıp eldiven ile temaslı müdahale yaptım. Bu şekilde yüzeyde her yere temas uygunlandığı için daha verimli olduğunu düşünüyorum , ve ayrıca köpürmesi çok yüksek.
aşırı olmamak kaydıyla bazı yerlerde akan morarmalar mevcut
Jantlarda ön temizlik yaptığım halde bile azıcık morarma&pembeleşme vardı
En son genel bir durulama ile yüzeyde kalan kimyasallardan arındırıp güzelce kapı içleri ve trimlere kadar kuruladım.
foto maker gratis
Ve ertesi gün devam etmek adına kapalı otoparka temiz temiz girdik
Öncelikle benzinlikte arabanın içi ve motor kısmına hava tutarak başladım , olan tozu dağıtmadan yada yüzeye yaymadan basınçlı hava ile kolayca atıyoruz

Daha sonra perona girip önce Meguiars super degreaser ile jant - lastik ve davlumbaza sıkıp etki etmesini beklerken genelde ön kısımda ve aynalarda olan sinek ölülerine flowey w18 sıkıp çalışmasını bekliyorum .




Bu sırada hazırlıklarımı tamamlayıp daha sonrasında tekrar komple yeni karışım ile ön ykamamızı gerçekleştirdik. Nispeten yüzey temizlendiği için başta fitiller ve ön panjuru apc ile fırçaladım.

fırçam lucullandan , karışım ve sudan etkilenmemesi adına plastik saplı tercih ettim fakat kılları soft olduğundan kolay kolay yüzeyi çizmiyor




Daha sonra apcnin yüzeyde beklememesi adına kovadaya koyduğum duru suyla arabayı genel bir durulayıp bu jant kısmına iniyorum.
Jant temizleyiciyle janta eldiven ve fırça dahilinde , tekrar meguiars s&d ile davlumbaz fırçasıyla davlumbazı fırçalayıp apc ile lastikleri fırçalıyorum.



2.yıkama olarak geçen denediğim ve oldukça memnun kaldığım Fraber Scale ile yüzey temizliğimizi yaptık. Kayganlığı ve kokusu sevdiğim , yüzey temizliği olarak iyi fakat kir temizleyici olarak düşük bir şampuan.
Yüzeyi duruladıktan sonra eski havlum ile kuruladım , kuru yüzeye ve jantlara dekontaminasyon - demir tozu temizliği için koch chemie fb sıkıp biraz morarmaları bekledikten sonra ilk flowey ev13 sıkıp eldiven ile temaslı müdahale yaptım. Bu şekilde yüzeyde her yere temas uygunlandığı için daha verimli olduğunu düşünüyorum , ve ayrıca köpürmesi çok yüksek.


aşırı olmamak kaydıyla bazı yerlerde akan morarmalar mevcut


Jantlarda ön temizlik yaptığım halde bile azıcık morarma&pembeleşme vardı

En son genel bir durulama ile yüzeyde kalan kimyasallardan arındırıp güzelce kapı içleri ve trimlere kadar kuruladım.




Ve ertesi gün devam etmek adına kapalı otoparka temiz temiz girdik