memnuniyetle davate icabet ediyorum sayın admin
@Murat bey.
@campingspo bey ellerinize saglık. güzel ama biraz eksik bir test olmuş . tabi ilk test olması ve ekipman yetersizligi açısından mazur görülecek önemsiz bir konu.
jantın geçmişi burda çok önemli .ürünlerin temizlik yeteneklerini bile yanıltıcı verilere sebep verebilir ki burda gizli bir böyle bir durum var.
hiç temizlenmemiş yıkama sonrası bile hiç ürün uygulanmamış gibi verilerin bilinirligi yanında neye maruz kaldıgı gizli.
şartlar hayli zor görünsede çift kat uygulanmış bir ürün açısından orta düzeyde kalmış bir başarı sergilemiş.
bunda 2in1 tarzı bir ürün olmasından kaynaklı. safkan bir demirtozu sökücü degil ürün. köpürmesi temizleyici ajanlar barındırdıgını gösteriyor.
lakin fırça etkeni ürünün başarısına artırmış . köpürmesini saglayarak yüzeyde daha fazla kalmasını ve çalışabilecegi alanlarda erişebilirligi yükseltmiş.
( size bu fırçayı kim kötüledi bilimyorum ama erişilebilirligi soft yapısı tam boy metal kaplaması ve tabi en önemlisi fiyatıyla alabileceginiz en f/p ürünüdür. 10 yıl önceye kadar küçücük fırçalarla jant temizlemeye çalışan bizler için yünler microfiber fırçalar çok uzakken bunun yapısında bir fırça için yurt dışından siparişler yapmaya çalışırdık. şimdilerde burun çevriliyor da olsa bir fırçanın aslın görevinin ne oldugunu anlayamamışlar .
''alet işler el övünür'' derler. dogru ekipmanın önemine vurgu yaparlarda bu vurguda görev üslenicinin becerisi sorgulanmaz. önce aleti kullabilecek usta olacaksında ondan sonra aleti eleştirteceksin. demeyi bize bırakmışlar. kusursuzu bulan varsa berigelsin. )
sonuç olarak ürün güçsüz yapısıyla kemikleşmeye yüztutmuş kirleticiler üzerinde arkada izbırakarak üzmüş.
iz halindeki kirler görsellerde de görüldügü gibi jant kolarının bitiş baglantı yataklarında toplanmış bu demir tozu olduklarını kanıtlıyor. şöyleki ;
bir yüzey kirlenmeye başladıgında kirleticilerin ilk egilimi tutnma olacaktır. düz bir yüzey üzerinde tutunma bitiş ve kuytu dip noktalarda gerçekleşir. burada bir alt tabaka oluşturarak yıgılma şeklinde genişler ve tam yüzey işlevini yerine getirir. kat çıkarak ilerve zemini kaplar.
bura bu hadise vuku bulmuş .
temizlik aşamasında katlar birer birer erirken temizleyici açısından ilk kirin oluştugu yere ( kol baglantı eşikleri ) erişip orayı temizlemek hayli zordurki bu izler bize işte bu yüzden gözkırpıyor görsellerde.
basınç işi biraz karışık aslında kullanılan kimyasalın yapısıyla alakalı. tutnma egilimi kimyasala gör degişir . bu yüzden tüm üreticiler suda çözülen bu ürünleri en iyi temizleme yöntemi olarak basınç kullanılması önerirler . olası ayakizleri yüzey defermasyonuna yol açacaktır.
geneli suda çözülsede kişisel olur; az su tutulur kimyasal olur; uzun süre yüzeyde kalır üzücü sonuçlara yol açar.
kimi zaman basınç bile yetersiz kalır . bazılarımız gözlemlemiştir ürün yüzeyden ayrılmamak için direnir. yıkama makinasının koluyla iyice yaklaşma yada daha uzun su tutma egilimi sergilemiş çok kişi vardır burda .
mesajın önermesi bu olsun : kısaca siz siz olun ürünleri iyi ve özenli yıkayın ve son kat durulayın.
tabi bu izlenimler benim bi resimden gördüklerim. yakında dünya gözüyle daha yardımcı olabilir.
kirler için kesin birşey söylemek bu yüzden zorlaşıyor. yinde zift etkeninide kaatmak gerek. ilk ve en yakın temas noktalarından biride jant sonuçta.
ama zamansal bir yüzeysel korozyona ihtimal vermesemde çünkü eşit bir dgılım sözkonusu degil. buda ilk kol bitişlerinde başlar . lakin çizilmiş yerlerde astar boya farkı gözlemlenebiliyor. bu boya halen direniyor demek.
ama jant bijon yataklarında torksuz sıkımlar ve korumasız bijon anahtarları yüznden kesinlikle başlamış ..
umarım biraz fikir verebilmişimdir.
iyi detyalar