Merhabalar;
Bu gün havanın güzel olmasını fırsat bilip bayağı kirli olan aracımı yıkayayım dedim.
Şu an bir sıkıntıdan dolayı foam lance kullanamıyorum o nedenle prewash ürünleri kullanıyorum. Bu sefer de 1/5 Valet pro ansf sıkıp bekledim.
Ansf çalışırken jantlara Autobrite lastik temizleyici jel sıktım.
Sonrasında basınçlı suyla aracı yıkadım ve zymöl autowash ve yün eldiven ikilisi ile dirt trap kullanarak tek kovayla devam ettim. Jantları wheel woolies fırçalarla temizledim.
Tekrar basınçlı suyla aracı yıkadım. Aracın motor bölümünü Cg orange degreaser ve çeşitli fırçalar yardımıyla temizledim.
Aracı gölgeye alıp Cg havlu ile kuruladım, camları da Meg water magnet ile kuruladım.
Kurulama işlemi bitince içini süpürdüm.
Deri olan direksiyon, vites topuzu ve elfreninin temizlik ve bakımını Mothers’ın fotoğraftaki ürünü ile yapıp plastik aksamı sprtiz ile temizledim. Altta gtechnic c6 olduğundan plastik aksam kirlenmiyor pek.
Aracın içi ile işim bitince tekrar dışına geçtim. Xv dış plastik aksamı bayağı çok olan bir araç. Bu aksamların bakımı aracın görselliğini çok etkiliyor. Dış plastik aksamı Cg invinsible clean apc ve pille çalışan temizlik aleti ile temizledim.
Temizliğin ardından Koch chemie nano plastic care ile dış trimleri korumaya aldım.
Arada lastikleri endurence ile parlatmıştım.
Jantları Dr. Beasleys wheel seal ile silip parlattım.
En son boyaya geçtim. Bir ay kadar önce Dr. Beasleys premium paint sealant uygulamıştım. Üstüne carnauba bir cila atayım derken bir tesadüf sonucu elime geçen ve merak ettiğim C2V3 e gitti elim.
En son motor kaputunu açtım, motor tam kurumamıştı, plastik aksamlara ve hortumlara nano plast care sürdüm. Ürün çok sıvı, ben genelde plastiklere jel kıvamlı ürünler uyguladığımdan garipsedim biraz.
Bu arada hava karardı tabii.
Ve final:
Başarının! kokusu ile günü bitiriyoruz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu gün havanın güzel olmasını fırsat bilip bayağı kirli olan aracımı yıkayayım dedim.
Şu an bir sıkıntıdan dolayı foam lance kullanamıyorum o nedenle prewash ürünleri kullanıyorum. Bu sefer de 1/5 Valet pro ansf sıkıp bekledim.
Ansf çalışırken jantlara Autobrite lastik temizleyici jel sıktım.
Sonrasında basınçlı suyla aracı yıkadım ve zymöl autowash ve yün eldiven ikilisi ile dirt trap kullanarak tek kovayla devam ettim. Jantları wheel woolies fırçalarla temizledim.
Tekrar basınçlı suyla aracı yıkadım. Aracın motor bölümünü Cg orange degreaser ve çeşitli fırçalar yardımıyla temizledim.
Aracı gölgeye alıp Cg havlu ile kuruladım, camları da Meg water magnet ile kuruladım.
Kurulama işlemi bitince içini süpürdüm.
Deri olan direksiyon, vites topuzu ve elfreninin temizlik ve bakımını Mothers’ın fotoğraftaki ürünü ile yapıp plastik aksamı sprtiz ile temizledim. Altta gtechnic c6 olduğundan plastik aksam kirlenmiyor pek.
Aracın içi ile işim bitince tekrar dışına geçtim. Xv dış plastik aksamı bayağı çok olan bir araç. Bu aksamların bakımı aracın görselliğini çok etkiliyor. Dış plastik aksamı Cg invinsible clean apc ve pille çalışan temizlik aleti ile temizledim.
Temizliğin ardından Koch chemie nano plastic care ile dış trimleri korumaya aldım.
Arada lastikleri endurence ile parlatmıştım.
Jantları Dr. Beasleys wheel seal ile silip parlattım.
En son boyaya geçtim. Bir ay kadar önce Dr. Beasleys premium paint sealant uygulamıştım. Üstüne carnauba bir cila atayım derken bir tesadüf sonucu elime geçen ve merak ettiğim C2V3 e gitti elim.
En son motor kaputunu açtım, motor tam kurumamıştı, plastik aksamlara ve hortumlara nano plast care sürdüm. Ürün çok sıvı, ben genelde plastiklere jel kıvamlı ürünler uyguladığımdan garipsedim biraz.
Bu arada hava karardı tabii.
Ve final:
Başarının! kokusu ile günü bitiriyoruz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi